Onsdag d. 21. december 2016:

Når der afsendes en besked, så kommer boardet med en fejlmeddelelse. Men beskeden går altså fint igennem. nco\\

Hvordan brænder man Xbox360 Spil..!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Moderator: Moderators

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
babuska
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hvordan brænder man Xbox360 Spil..!!

#1 Postby babuska » 11 May 2014, 14:42

Heysa alle sammen...

Sidder i lidt af et problem. Jeg har efterhånden spildt 5 dvd'er på og brænde et Xbox spil, og den bliver ved med og lave den samme fejl..
Jeg bruger imgburn, og den bliver ved med og sige der ik er plads på skiven, men jeg brænder en så disken bliver fyldt ud..

Men den har ik kunne brænde en uden fejl endnu.. Hva gør jeg galt..?

QrazyLeg
Site Admin

Re: Hvordan brænder man Xbox360 Spil..!!

#2 Postby QrazyLeg » 11 May 2014, 16:55

Du skal sandsynligvis kunne lave overwrite på dine diske for at det kan lade sig gøre. Ikke alle skiver/brændere kan klare det.
Desuden skal det, så vidt jeg kan læse mig til, være DVD+R (ikke -R) og selvfølgelig dual layer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright