CATM August 2007

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Det var jo netop fordi der ikke var cover med sidst at vi fik meget kritik, så jeg syntes på ingen måde det er ligemeget
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Nå men jeg lægger ud,

1: A and B - Horizon (Bee Low Remix)

2: Stfu - Shut the fuck up (mouth to mouth remix)

Det er mine 2. Hvor som i kan se er A and B mit førstevalg
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Bum bum

Nu har jeg hørt alle de forslag som er der indtil videre...

Som der blev klaget over sidst, så var det for ens sidste gang...

Hvis vi smider det på gaden som vi har so far så brokker de sig godt nok tror jeg.

Jeg synes selv, at det er noget så monotont som det kan blive. Alle sange kører i samme boldgade og jeg var ved at falde i søvn.

Seriøst ud af de 22 sange som er der so far så ville jeg vote på 3 af dem! Resten ville jeg vote blankt ved!

Så jeg synes vi skal være lidt mere bredspektret, derfor har jeg lige smidt 12 nye tracks op som i lige kan lytte til :)

Mit valg denne måned bliver iøvrigt: Under Project - My Lovers

Tag et lyt! Specielt breaket ved 2:08 :D Så bliver det ikke vildere!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Cokeline skrev:Bum bum

Nu har jeg hørt alle de forslag som er der indtil videre...

Som der blev klaget over sidst, så var det for ens sidste gang...

Hvis vi smider det på gaden som vi har so far så brokker de sig godt nok tror jeg.

Jeg synes selv, at det er noget så monotont som det kan blive. Alle sange kører i samme boldgade og jeg var ved at falde i søvn.

Seriøst ud af de 22 sange som er der so far så ville jeg vote på 3 af dem! Resten ville jeg vote blankt ved!

Så jeg synes vi skal være lidt mere bredspektret, derfor har jeg lige smidt 12 nye tracks op som i lige kan lytte til :)

Mit valg denne måned bliver iøvrigt: Under Project - My Lovers

Tag et lyt! Specielt breaket ved 2:08 :D Så bliver det ikke vildere!
Det er selvfølgelig ikke godt at der er så mange sange der er fra samme genre. Men et eller andet sted synes jeg nok det falder tilbage på dig. Det er dig der "sætter holdet", og derfor burde du måske have nogen med på holdet som ville stå for andre genrer.
Et eller andet sted synes jeg der skal noget mere styring på det her projekt hvis det skal blive ved med at fungere - nu står vi her, 4 dage før releasedato, og er meget uenige om den musik der skal på CDen. Det synes jeg ikke er så heldigt :/

Men hvad skal vi gøre? Eller skal vi, for at gå lige til sagen, simpelthen droppe denne måned og så få banket et ordentligt regelsæt sammen. Så kan det være det fungerer bedre fremover?
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Vi kunne måske også gøre det lidt mindre ambetiøst og lave en cd hvert kvartal?

Jeg undskylder meget, at jeg ligesom sagde ja til dette projekt og så gik hen og fik ny computer så jeg ikke var til så meget nytte udover det nr. 1 nummer.
BØH
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Silian^ skrev:Men et eller andet sted synes jeg nok det falder tilbage på dig. Det er dig der "sætter holdet", og derfor burde du måske have nogen med på holdet som ville stå for andre genrer.
Et eller andet sted synes jeg der skal noget mere styring på det her projekt hvis det skal blive ved med at fungere - nu står vi her, 4 dage før releasedato, og er meget uenige om den musik der skal på CDen. Det synes jeg ikke er så heldigt :/
Falder tilbage på mig? Jeg har som sagt også andet at give mig til. Jeg har hverken tid eller lyst til at kunne stå for det hele selv. Bagefter kan jeg høre på dit p** uden at du har givet et kvæk indtil da! Hvis folk ikke er modne nok til at høre de andres forslag og bare upper med tanken om at det nok går, så kan jeg ikke gøre så forfærdeligt meget!

Sillian du alene har upped 8 sange som alle sammen ligger i samme boldgade!

Jeg har givet folk frie tøjler, så det netop ikke er mig som kører et one man show.

Lige i skrivende stund(og vores deadline er nået) har følgende ikke upped noget som helst, ej har jeg ikke hørt om hvorfor de ikke har bidraget med noget så de er ude af teamet:

amh
Chreddy1
DJZyber

En sidste ting. Relaese datoen er ikke om 4 dage
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

mener Chreddy1 er på ferie, han nåede ikke at give mig hans tracks så jeg kunne smide op.

Jeg kan ikke se grunden til der er så meget diskusion. Jeg foreslog i sidste månede at jeg ville smide noget hiphop halløj på cd'en. Men fik et skævt nej fordi det her var jo kun house osv.

Men nu kommer der andre boller på suppen og kan hører folk er villig til at smide andet op. Jeg er klar på at smide mere om, men drenge og pige :P vi er sku nød til lige at få det her til at fungere ordenligt ellers kan vi smide hele lortet ud inden vi kommer igang ?

enig?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er mere fordi der kun er den ene genre indenfor house som bliver upped
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Cokeline skrev:
Silian^ skrev:Men et eller andet sted synes jeg nok det falder tilbage på dig. Det er dig der "sætter holdet", og derfor burde du måske have nogen med på holdet som ville stå for andre genrer.
Et eller andet sted synes jeg der skal noget mere styring på det her projekt hvis det skal blive ved med at fungere - nu står vi her, 4 dage før releasedato, og er meget uenige om den musik der skal på CDen. Det synes jeg ikke er så heldigt :/
Falder tilbage på mig? Jeg har som sagt også andet at give mig til. Jeg har hverken tid eller lyst til at kunne stå for det hele selv. Bagefter kan jeg høre på dit p** uden at du har givet et kvæk indtil da! Hvis folk ikke er modne nok til at høre de andres forslag og bare upper med tanken om at det nok går, så kan jeg ikke gøre så forfærdeligt meget!

Sillian du alene har upped 8 sange som alle sammen ligger i samme boldgade!

Jeg har givet folk frie tøjler, så det netop ikke er mig som kører et one man show.

Lige i skrivende stund(og vores deadline er nået) har følgende ikke upped noget som helst, ej har jeg ikke hørt om hvorfor de ikke har bidraget med noget så de er ude af teamet:

amh
Chreddy1
DJZyber

En sidste ting. Relaese datoen er ikke om 4 dage
Fakta er, at jeg rent faktisk har givet lyd fra mig mht. hvilke tracks man syntes var gode eller ej i denne måned.

At du klantrer mig for, at jeg uploader 8 sange indenfor den elektroniske genre synes jeg heller ikke er fair! Jeg fortalte dig klart og tydeligt dengang vi startede projektet, at jeg ville uploade musik indenfor den elektroniske genre. På det tidspunkt blev der ikke klaget over dette.

Jeg hører bare ikke ret meget hip-hop, pop eller dance og derfor er det klart jeg ikke uploader andet, end det jeg selv mener jeg kan stå inde for.

Men hvad er det så vi skal rette os efter? Skal vi til og lave en top40 cd eller hvad vil vi. Jeg er meget forvirret mht. hvad denne CD skal indeholde.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

I second that
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

sig-mund

01-feat._timbaland-the_way_i_are_(axwell_original_remix).mp3

er faktisk rigtig fed!!!

Jeg synes jeg har bidragt med mit. Jeg har ikke noget imod at uploade noget HipHop eller hva der nu skulle være af blandet :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg synes bare at det bliver lidt for monotont med alt det house?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg tilslutter mig Silians bemærkning om forvirring. Jeg synes hele det her projekt er blevet en underlig kombination af alt muligt der ikke hænger sammen, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor vi bevæger os hen.

Vi har fået en masse kritik på sidste måneds release, hvoraf noget af det var brugbart og rigtig gode forslag, og noget synes jeg ikke kunne bruges til noget. Det jeg mangler er så en (læs: Cokeline) der banker hånden i bordet og siger 'okay, det vi gjorde var ikke godt nok, derfor gør vi det anderledes denne måned. Det vi gør er.. bla bla bla osv'
men der er ikke kommet noget som helst!
Vi mangler retningslinier her, jeg synes det er fnt nok at folk er på ferie, har et liv ved siden af og hvad ellers vi har, men jeg savner virkelig noget kommunikation her i gruppen. For det vi har gang i nu, er en gentagelse af hvad der skete sidste måned, og det synes jeg er synd.
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

Hallo, Sunshine jeg er fuldstændig enig.Synes den her månede uploader vi det vi har, også synes jeg vi skal tage en lang diskusionen omkring hva vi gør næste måneden.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Sunshine skrev:Det jeg mangler er så en (læs: Cokeline) der banker hånden i bordet og siger 'okay, det vi gjorde var ikke godt nok, derfor gør vi det anderledes denne måned. Det vi gør er.. bla bla bla osv'
men der er ikke kommet noget som helst!
LÆS
Hej og velkommen til Chart Attack - Tunes of the month

Chart Attack - Tunes of the Month er en opsamlings cd med de nyeste og svedigste mainstream tracks fra house, trance, dance verdenen.

Dog vil der til tider måske også lige snige sig en anden genre ind i form af pop, rock, r'n'b osv.

Chart Attack - Tunes of the Month udkommer den første uge i måneden så folk ikke helt præcist kender release datoen.

Kvaliteten af sangene skal helst være 192 kbps CBR eller 256 - 320 kbps VBR dog hvis der er et rigtig fedt nummer som vi er enige om må det også gerne være 128+ kbps.

Alle sange skal være radio edit's dvs. de skal ikke være længere end maksimalt 4 min. Såfremt Der er en fed sang men den kun er ude som club edit eller extended bliver den fx. bare cuttet op til det første break.

Det kan goafreak eller Cokeline hjælpe med.

Valg af sange?

Alle vælger 1 sang.

Sang nummer 1 kommer på med garanti. Det skal dog siges at den skal være rimelig mainstream og ikke jumpstyle eller noget i den dur. Med andre ors skal det være let fordøjeligt

De andre sange som hver person vælger er derimod en sange, vi i fællesskab bliver enige om vha. et vote. Så sunshine ikke vælger to minimalistiske don diablo tracks ;)

Således kan alle sætte deres eget præg på Tunes of the month men skaber alligevel et fælles projekt?

Cover?
Rea står for cover.


Release?

Cokeline står samlingen af releaset dvs. han opretter ID3 tags, nfo, sfv, m3u osv. Derefter vidersender han det til de pågældende folk som har meldt sig til at uploade det til diverse hosts.

Husk at tracklist og anden information herinde fra ALTID er hemmelig indtil release dagen!
Såfremt et "leak" bliver opdaget bliver vedkommende omgående taget fra Chart Attack - Tunes of the Month!
Det jeg siger er at jeg ikke accepterer alle de house tracks

@Subshine: Uddyb? "underlig kombination af alt muligt der ikke hænger sammen"

Hvad er det i ikke helt præcist forstår???

Iøvrigt kan alle herinde finde ud af at bruge mIRC? så kunne vi indkalde til møde.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Måske skulle vil næste måned undersøge mere specifikt hvad folk vil have? Vi vil jo gerne have at så mange som muligt henter vores CD('er) og efterfølgende giver ros :)

Derfor synes jeg vi skal lave en eller flere poll's hvor de bliver stillet overfor en række valg. F.eks.:

Vil du have en CA ToTM cd dedikeret til elektronisk musik (her kunne vi sætte hold der så stod for denne CD) og en CA ToTM som er mere varieret

Vil du have én CA ToTM cd hvor musikken er meget varieret (genrer skal defineres helt præcist så)

Ydermere skal vi lave en poll hvor vi tester hvilke genrer folk lytter mest til, simpelthen for at kunne arbejde udfra denne poll når vi bestemmer hvilke genrer vores CD('er) skal indeholde.

Blot et forslag til hvordan vi kommer videre med det hele.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ja det kunne man gøre!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Cokeline skrev:Ja det kunne man gøre!
Så arbejder vi også mere målrettet og kan argumentere for, hvorfor vi har valgt at bruge præcis de genrer :)
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Men er der stemning for at vi deler holdet i to lejrer hvis det er? Tror personligt det vil højne kvaliteten af CD'erne fremover.
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

jeg er sådan set ligeglad, jeg vil bare gerne ha vi får det gjort ordenligt :D
Besvar