Vedr. Tunes of the Month September

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Eftersom det her står lidt stille, og der er problemer med at få en afstemning i gang (og jeg faktisk ikke rigtig kan finde ud af hvor mange der er med i dette projekt længere) har jeg tænkt lidt på, om det ikke bare ville være nemmere, hvis en af os bestemmer tracklisten. Så jeg har lyttet dem igennem, og er kommet med dette forslag. Hvad synes I om det her? Alles nr. 1 er self med, og det er sådan set kun nogle af Bakkos forslag jeg har "stemt ud", fordi han havde 12 sange og andre kun havde 1-3.


DJ Dan - Needle Damage (Ortega And Gold Mix)
Starting Rock feat Diva Avari - Movin On (club extended mix)
Basement Jaxx - Make Me Sweat
Daft Punk - Harder Faster Stronger (Deadmau5 Edit)
Ron Malakai - Proper Source
Dash Berlin - Till the Sky Falls Down (Matthew Peterson's Vocal Mix Cut)
Deadmau5 - This Noise (Original Mix)
Lolo - Poem
Ozgur Can - Spara Mig
Liz Kay - Castles in the Sky (Mondo Remix)
Groove Enforcers Feat. Lyck - A Little Closer (Darwich Shock Remix)
Hatiras - Something About You (Hatiras Remix)
Lady Sovereign - Love Or Hate Me (Mr Bronkz Electro Mix)
MYPD Feat. Liz Kay - Youre Not Alone (Micha Moor Remix)
No Angels - Goodbye To Yesterday (Klaas Remix)
Benny Benassi and Public Enemy - Bring the Noise (Pump-kin Remix)
Bellini - Samba 2007 (John Acquaviva Re-work)
ATB - Feel Alive (Sunloverz Edit)
Ozi - Juicy Pen (Original Mix)
Chocolate Party - Wikid (Mark Mendes Remix)
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

@ Rea: du laver bare cover, og hvis ikke du har hørt andet inden på mandag, så er ovenstående tracklisten.
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Som udestående vil jeg sige at det var sgu da et ret så glimrende forslag Sunshine og fremragende initiativ.
Iøvrigt kunne i også overveje den metode fremover kontra afstemning. Afstemningen er måske mere fælles, men måske giver det en mere ensrettethed i track-udvalget jf. tidligere kritik givet mod CotM, at lave det til en personal selection. Denne måned kunne så hedder Chart Attack Tunes of the Month - Sunshine Selection. Næste måned kunne det så være - Silian Selection.

Men det er jo selvfølgelig helt op til Jer... Nu skriver Sunshine på msn, så jeg vil smutte :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Sunshine skrev:Eftersom det her står lidt stille, og der er problemer med at få en afstemning i gang (og jeg faktisk ikke rigtig kan finde ud af hvor mange der er med i dette projekt længere) har jeg tænkt lidt på, om det ikke bare ville være nemmere, hvis en af os bestemmer tracklisten. Så jeg har lyttet dem igennem, og er kommet med dette forslag. Hvad synes I om det her? Alles nr. 1 er self med, og det er sådan set kun nogle af Bakkos forslag jeg har "stemt ud", fordi han havde 12 sange og andre kun havde 1-3.


DJ Dan - Needle Damage (Ortega And Gold Mix)
Starting Rock feat Diva Avari - Movin On (club extended mix)
Basement Jaxx - Make Me Sweat
Daft Punk - Harder Faster Stronger (Deadmau5 Edit)
Ron Malakai - Proper Source
Dash Berlin - Till the Sky Falls Down (Matthew Peterson's Vocal Mix Cut)
Deadmau5 - This Noise (Original Mix)
Lolo - Poem
Ozgur Can - Spara Mig
Liz Kay - Castles in the Sky (Mondo Remix)
Groove Enforcers Feat. Lyck - A Little Closer (Darwich Shock Remix)
Hatiras - Something About You (Hatiras Remix)
Lady Sovereign - Love Or Hate Me (Mr Bronkz Electro Mix)
MYPD Feat. Liz Kay - Youre Not Alone (Micha Moor Remix)
No Angels - Goodbye To Yesterday (Klaas Remix)
Benny Benassi and Public Enemy - Bring the Noise (Pump-kin Remix)
Bellini - Samba 2007 (John Acquaviva Re-work)
ATB - Feel Alive (Sunloverz Edit)
Ozi - Juicy Pen (Original Mix)
Chocolate Party - Wikid (Mark Mendes Remix)
Det ser bare super ud :wink:
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

det lyder bare godt :)

er du sikker på du ikke kan overtales til at blive? ;)
Billede
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Sunshine skrev:det lyder bare godt :)

er du sikker på du ikke kan overtales til at blive? ;)
Så skulle der HELT andre boller på suppen, og det tvivler jeg på sker.

Der skulle luges gevaldigt ud, tilføjes nye som har den fornødne spirit samt midler, og processen op til release skulle opstrammes.

Synes der er så mange uafklarede ting, som gør, at jeg pt. ikke kan sige ja til at blive ved.
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

synes jeg bare vi skal gøre, nogen af dem der er aktive, synes vi skal have fat i Cokeline også lade os andre blive moderator så vi kan tilføje nye, samt ligge en begrundelse hvorfor han bliver eller hun :D bliver tilføjet til ToTM.

hva siger i til det?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jamen pt. er der jo mig, bakko, sig-mund og cokeline, eftersom silian forlader os. Så er vi nede på 4... Så under alle omstændigheder skal der rekrutteres nye medlemmer.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg har tænkt som dig silian. Jeg synes det her er alt, alt for ringe og ustruktureret, og jeg er træt af at føle, at jeg er den eneste, der er engageret i det her. Jeg aner ikke hvad der er sket med de andre, hvorfor der ikke er nogen der gider det her, af dem der meldte sig.

Jeg troede vi havde en klar aftale om at melde ud hvis man ikke er aktiv i den pågældende måned, men det er ikke alle, der overholder det.. Vi blev enige om, at dem der ikke følger den regel ryger ud med det samme, og det har jo desværre gjort, at vi er nede på 4 nu (5 hvis vi tæller silian med).

For at være ærlig så er hele det her indlæg mest henvendt til Cokeline.. Vi skrev sammen tidligere i dag på messenger, hvor du sagde, at du har meldt ud at du ikke kan være med den her måned. Det har jeg ikke hverken set eller hørt du har skrevet nogle steder! Jeg må ærligt sige at jeg synes din indsats er tam og totalt uden ansvar for det her projekt. Jeg ser totm som DIT projekt, det var dig der startede op, dig der rekrutterede folk til det, dig der lagde ftp til, dig der havde kontakt med grafik og release folk, dig der lavede vote og det hele.. Men det hele er løbet ud i sandet nu, og jeg føler jeg står med et ansvar jeg ikke har bedt om. Men ikke desto mindre er det et ansvar jeg gerne tager på mig, fordi ellers bliver det her ikke til noget.

Jeg savner noget kommunikation i den her gruppe, for jeg aner ikke hvad det er der sker. Folk har bare uppet deres tracks til ftp'en og så regner de med, at der er andre, der nok skal sørge for det hele. Og ja, jeg skal nok sørge for det hele den her måned.. Men jeg håber sgu der kommer andre boller på suppen, ellers må jeg indrømme at jeg også er tilbøjelig til at skrotte det her.

Jeg ved godt det her er hårde ord, I må tage det som I vil. Det er bare min ærlige mening.
Billede
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Re: ..

Indlæg af Silian^ »

Bakko skrev:synes jeg bare vi skal gøre, nogen af dem der er aktive, synes vi skal have fat i Cokeline også lade os andre blive moderator så vi kan tilføje nye, samt ligge en begrundelse hvorfor han bliver eller hun :D bliver tilføjet til ToTM.

hva siger i til det?
Hvordan skal det lige fungere hvis vi er fem som bestemmer lige meget? Det kan da kun gå galt.
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Sunshine skrev:jamen pt. er der jo mig, bakko, sig-mund og cokeline, eftersom silian forlader os. Så er vi nede på 4... Så under alle omstændigheder skal der rekrutteres nye medlemmer.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg har tænkt som dig silian. Jeg synes det her er alt, alt for ringe og ustruktureret, og jeg er træt af at føle, at jeg er den eneste, der er engageret i det her. Jeg aner ikke hvad der er sket med de andre, hvorfor der ikke er nogen der gider det her, af dem der meldte sig.

Jeg troede vi havde en klar aftale om at melde ud hvis man ikke er aktiv i den pågældende måned, men det er ikke alle, der overholder det.. Vi blev enige om, at dem der ikke følger den regel ryger ud med det samme, og det har jo desværre gjort, at vi er nede på 4 nu (5 hvis vi tæller silian med).

For at være ærlig så er hele det her indlæg mest henvendt til Cokeline.. Vi skrev sammen tidligere i dag på messenger, hvor du sagde, at du har meldt ud at du ikke kan være med den her måned. Det har jeg ikke hverken set eller hørt du har skrevet nogle steder! Jeg må ærligt sige at jeg synes din indsats er tam og totalt uden ansvar for det her projekt. Jeg ser totm som DIT projekt, det var dig der startede op, dig der rekrutterede folk til det, dig der lagde ftp til, dig der havde kontakt med grafik og release folk, dig der lavede vote og det hele.. Men det hele er løbet ud i sandet nu, og jeg føler jeg står med et ansvar jeg ikke har bedt om. Men ikke desto mindre er det et ansvar jeg gerne tager på mig, fordi ellers bliver det her ikke til noget.

Jeg savner noget kommunikation i den her gruppe, for jeg aner ikke hvad det er der sker. Folk har bare uppet deres tracks til ftp'en og så regner de med, at der er andre, der nok skal sørge for det hele. Og ja, jeg skal nok sørge for det hele den her måned.. Men jeg håber sgu der kommer andre boller på suppen, ellers må jeg indrømme at jeg også er tilbøjelig til at skrotte det her.

Jeg ved godt det her er hårde ord, I må tage det som I vil. Det er bare min ærlige mening.
Jeg er rørende enig i det du skriver. Men da det er Cokeline der ligesom har startet det her projekt, vil jeg gerne høre hvad han har at sige til den kritik der rettet i mod ham.

For synes også det er under alt kritik, at personen som er hovedansvarlig ligesom bare er smuttet for en tid uden at melde ud hvad de fremtidige planer er!
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Sunshine, jeg står til rådighed med den hjælp jeg kan tilføje hvis det er. Du skriver bare.

Har smidt mine tracks op, og har skrevet 1 og 2.

Og som sagt, er der noget du vil ha hjælp til, så pm mig. Så skal jeg gøre mit bedste
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

Jamen som jeg sagde Silian synes jeg vi skal snakke om hvis vi nu vil ha en person ind, så kan vi nævne det i en tråd, også hvis det er godkendt får vi personen til at smide det ind. Jeg er også lidt skuffet over Cokeline, han skriver i alle de andre tråde rundt om på CA, men ikke her.

jeg er også klar til at hjælpe med alt det jeg kan.

msn: Steffanbak@hotmail.com
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg synes bedre om at vi skriver et indlæg i generelt om musik, hvor vi opfordrer folk til at melde sig til at være med i teamet. Gør det til en officiel meddelelse at vi mangler folk, og får det til at lyde som noget attraktivt at være med, uden at få det til at lyde som om vi synes det er noget lort vi har fået lavet indtil videre.
Jeg sad og bryggede lidt sammen på et indlæg i dag, jeg kan lige smide det op i morgen engang her i dette topic, så kan I lige sige hvad I synes om det.
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

.

Indlæg af Bakko »

okay, synes faktisk du skal gøre det Sunshine :D ikke fordi ikke laver noget, men tror du har bedre ordforråd end mig haha...

Ej jeg vil sku sige at det er lækkert at sunshine tager interitivet og det er flot at hun gør det af sig selv. Overvejede det selv, men vidste ikke helt hvad folk ville sige.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

der er jo en eller anden der var nødt til at gøre det, ellers sker der jo ikke noget..

Nå, det indlæg jeg snakkede om lyder nogenlunde sådan her, al kritik og forslag til ændringer er mere end velkomne (også fra Qrazyleg mm. ;)):

Kode: Vælg alt


[u]Chart Attack TotM rekruttering![/u]

er du en af dem, der er vild med musik i den elektroniske genre, primært techno/house/trance/dance/hands-up?
er du en af dem, der bruger tid på at hente og lytte til denne slags musik?
er du en af dem, der forholder dig kritisk til det nye musik du hører?
er du en af dem, der gerne vil dele de fede numre du har fundet med dine venner?

Så kan det være, at det var noget for dig at tilmelde dig teamet bag [i]Chart Attack Tunes of the Month[/i]. 

Vi mangler kritiske og idérige folk med entusiasme og engagement til at gøre dette projekt endnu vildere og endnu bedre for at sikre, at vi bringer dig det fedeste og nyeste indenfor den elektroniske genre.

Det eneste, vi kræver af dig er, at du bruger et par dage om måneden til at hjælpe med at indsamle forslag til hvilke tracks den enkelte måneds TotM skal indeholde, og at du er en mand (eller kvinde) af dit ord.

Hvis dette lyder som noget for dig, så skriv et reply i denne tråd, og du vil blive kontaktet af en fra teamet.
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: ..

Indlæg af Cokeline »

Bakko skrev: Jeg er også lidt skuffet over Cokeline, han skriver i alle de andre tråde rundt om på CA, men ikke her.
Jeg meldte jo ligesom ud at jeg ikke kunne hjælpe vildt meget denne gang og har også forklaret det over msn til dig!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Sunshine skrev:jamen pt. er der jo mig, bakko, sig-mund og cokeline, eftersom silian forlader os. Så er vi nede på 4... Så under alle omstændigheder skal der rekrutteres nye medlemmer.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg har tænkt som dig silian. Jeg synes det her er alt, alt for ringe og ustruktureret, og jeg er træt af at føle, at jeg er den eneste, der er engageret i det her. Jeg aner ikke hvad der er sket med de andre, hvorfor der ikke er nogen der gider det her, af dem der meldte sig.

Jeg troede vi havde en klar aftale om at melde ud hvis man ikke er aktiv i den pågældende måned, men det er ikke alle, der overholder det.. Vi blev enige om, at dem der ikke følger den regel ryger ud med det samme, og det har jo desværre gjort, at vi er nede på 4 nu (5 hvis vi tæller silian med).

For at være ærlig så er hele det her indlæg mest henvendt til Cokeline.. Vi skrev sammen tidligere i dag på messenger, hvor du sagde, at du har meldt ud at du ikke kan være med den her måned. Det har jeg ikke hverken set eller hørt du har skrevet nogle steder! Jeg må ærligt sige at jeg synes din indsats er tam og totalt uden ansvar for det her projekt. Jeg ser totm som DIT projekt, det var dig der startede op, dig der rekrutterede folk til det, dig der lagde ftp til, dig der havde kontakt med grafik og release folk, dig der lavede vote og det hele.. Men det hele er løbet ud i sandet nu, og jeg føler jeg står med et ansvar jeg ikke har bedt om. Men ikke desto mindre er det et ansvar jeg gerne tager på mig, fordi ellers bliver det her ikke til noget.

Jeg savner noget kommunikation i den her gruppe, for jeg aner ikke hvad det er der sker. Folk har bare uppet deres tracks til ftp'en og så regner de med, at der er andre, der nok skal sørge for det hele. Og ja, jeg skal nok sørge for det hele den her måned.. Men jeg håber sgu der kommer andre boller på suppen, ellers må jeg indrømme at jeg også er tilbøjelig til at skrotte det her.

Jeg ved godt det her er hårde ord, I må tage det som I vil. Det er bare min ærlige mening.
Okay frk. solskin

Jeg meldte ud at jeg ikke kunne hjælpe meget denne gang grundet at min pc er brændt sammen!

Så stop det piveri og lad være med at backstabbe!

"jamen nu står jeg med ansvaret og har ikke bedt om det" hvilken bedrift!

Jeg har hidtil også stået for vote, tracklist, cutting, re-encoding, release og upload og folk har lystigt upped og tænkt der ordner sig nok!


Det er i mine øjne komplet uholdbare argumenter du kommer med på mange punkter!

Jeg vil gerne gi' dig ret i at der manglede kommunikation!

Men styr jeres backstabbing!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

der er ingen der backstabber her.. Du er rigeligt med aktiv på CA, så du har haft masser af mulighed for at følge med i dette area.

Du har hidtil stået for det hele ja, det vil jegh give dig ret i, men dettte er jo et ansvar du selv har taget på dig. Du startede dette projekt, og jeg har prøvet at hjælpe dig så godt jeg kunne fra starten.

Du har IKKE meldt ud at du ikke kunne hjælpe meget, du har meldt ud at du ikke kunne hjælpe med hosting af tracks. Der er en verden til forskel. Qrazyleg meldte sig hurtigt til hosting, men derudover har du ikke gjort nogle som helst af alle de andre ting, som du nævner (vote, tracklist, cutting, re-encoding, release og upload).

Du skriver selv "folk har lystigt upped og tænkt der ordner sig nok!" ja det har du ret i, du har gjort det hver eneste måned, og derfor har folk forventet det samme af dig denne måned. Vi har jo ikke hørt andet fra dig! Hvis du ikke gider/kan/har mulighed for det/whatever så meld det dog ud så andre kan overtage. Ellers bliver dette projekt jo aldrig til noget, og så kan hele gruppen være til grin på CA fordi der kun gik 2 måneder før projektet blev skudt i sænk.

Jeg synes helt ærligt at du skal tage dig sammen og lade være med at opføre dig som et barn der ikke har fået sin vilje. Jeg har aldrig oplevet nogen være så dårlig til at modtage kritik, du langer ud efter alt og alle der kritiserer dig det mindste, et glimrede eksempel er dette topic eller kritikken der er blevet givet af de to måneders foregående CA TotM. Tag dog kritikken som noget konstruktivt og brug den til at forbedre dette prjekt, i stedet for at fare i flint og skyde efter folk personligt.
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

(forbehold for stave-/slåfejl)
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ej men hvis jeg ikke kan hoste pludseligt så skyldes det jo' nok noget med min pc.

Det skulle jeg måske have uddybet , MEN jeg forklarede det både til Bakko og dig. Så jo i har hørt noget fra mig.

Har absolut intet at gøre med at jeg ikke gider/whatever.

Skal jeg tage mig sammen og ikke opføre mig som et barn? Hmm har absolut intet imod konstruktiv kritik! I love it!
Men når nogen virkelig vil pege på noget kan man altid finde noget. Desuden behøver man vel ikke at sluge alt kritik råt for lege flink som nogen åbenbart gør...

Og man har vel lov til at reagere forskelligt på kritik? Alt hvad du synes er konstruktiv kritk behøver jeg vel ikke nødvendigvis betragte på samme måde?

Bliver skam heller ikke personlig men måske skulle du feje foran din egen dør inden du kommer med sådan nogen udtalelser.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar