Vedr. Tunes of the Month September

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

vil du være sød at skrive hvad du mener i stedet for det der hentydnings-noget? "nogen" leger flink.. hvem er nogen? er det mig? Måske er jeg underbegavet på det punkt, men jeg vil gerne have at folk kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade.

At du ikke kan hoste og at der er noget galt med din PC giver sig selv ja, men det ændrer stadig ikke på det faktum at du har været totalt udeblivende fra denne måned uden at give nogen besked om det. Jeg har i hvert fald ikke hørt noget.

Vi kan sidde her og skrive side op og side ned om hvad der burde være gjort, hvad du burde have sagt, hvordan vi burde have handlet osv., men der er ikke rigtig noget at gøre ved det nu.. Ikke i denne måned i hvert fald. Men der skal ændres på tingene fremover. Kan vi det mindste blive enige om det?
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg har givet besked...

Men ja det kan vi godt blive enige om...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

okay, der er noget kommunikation der er glippet der så.. Men hvem havde du regnet med skulle styre projektet så? Hvem skulle lave afstemning og alt det andet?

Kommunikation er nøgleordet her.. Hvis det her skal være ordentligt, så skal vi til at snakke bedre sammen. Hvis der er en, der sidder med et ansvar, som vedkommende ikke kan indfri den måned, så må den person sørge for at give det ansvar videre. Måske skal ansvaret deles mere ud blanst de deltagende, og ikke kun ligge hos Cokeline?
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ville være fint!

Jeg vil gerne fortsat stå for re-encoding og cutting og udgivelsen af det færdige release når min pc er kommet op og køre igen.

Hvis der dog er andre som gerne vil prøve kræfter med det skal de være velkommen, det kræver dog lid teknisk snilde.

Måske er der også nogen der har lyst til at stå for at lave de polls? Det er ganske simpelt og jeg skal nok sætte vedkommende ind i det.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg påtager mig hellere end gerne noget af det. Men jeg synes næsten vi skal have rekrutteret mye medlemmer og have teamet samlet, inden vi finder ud af hvem der gør hvad. Måske har de nye også nogle gode idéer som vi kan bruge til et eller andet. Det må vi se på til den tid.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Vil bare lige være sikker på jeg gør det rigtige, de sange jeg mener skal med på cd'en skal jeg smide op på ftpen ? Og så stemmer vi om hvilke der skal med senere ik...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hey og velkommen til :)
denne måneds tracks er allerede bestemt, så det er først fra oktober at du kommer til at få indflydelse på hvilke tracks der kommer med. Du uploader dem bare til serveren ja, under en mappe du kalder Dj Pantheon, og den du kalder 1. + artist og titel kommer helt sikkert med. De andre du uploader skal vi andre så godkende, før den/de kommer med. Du må komme med så mange forslag som muligt.
Info til ftp'en finder du på første side i dette topic, i Qrazylegs første post.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Tak :)

Det er bare i orden.

Tænkte på, jeg kan se i har snakket om at lave det til en dobbelt cd, hvad siger i til at cd 2 bliver et langt mix istedet for enkle nummer ?

I må jo sige til hvis i har brug for hjælp til noget andet..
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvordan mener du? at det skal være et mix af de sange vi vælger, eller at der skal være en af os der laver et mix af sange, som mixeren selv vælger?

ikke umiddelbart nogen dårlig idé
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det skal være de sange som bliver stemt til at være på cd 2, og så skal en af os mixe dem sammen til en mixcd.... Og melder mig da på bane til at gøre det :) Men bare en ide....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg kender ikke til noget af dit arbejde, er det noget du har erfaring med? Og er du god til det? Jeg synes det er en god idé, men måske skal vi have flere folk med i gruppen som end der pt. er. 3dotz kommer også med, så vi er dig, mig, 3dotz, Cokeline, goafreak, Bakko og Sig-Mund. Måske lidt for lidt til en 2 CD udgivelse efter min mening i hvert fald.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

http://www.sendspace.com/file/aluh4o et mix jeg har lavet fornyligt, har spillet som dj siden 1999, så har en smule forstand på det :)

Ved ikke om det er for lidt, vi er syv og hvis vi hver kommer med over fem nummer er der allerede nok til at fylde 2 cd'ere med 20 sange på hver...

Men ved ik hvad i andre sys ?
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

jeg har ikke noget imod det, men jeg er sku ikke så god til det mixe halløj, og ved hvis jeg begynder at lave noget, ved jeg det får kritik :D hehe

synes vi skal holde os til den der ene cd, indtil vi er lidt flere folk ?
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Indlæg af Silian^ »

Dj Pantheon skrev:http://www.sendspace.com/file/aluh4o et mix jeg har lavet fornyligt, har spillet som dj siden 1999, så har en smule forstand på det :)

Ved ikke om det er for lidt, vi er syv og hvis vi hver kommer med over fem nummer er der allerede nok til at fylde 2 cd'ere med 20 sange på hver...

Men ved ik hvad i andre sys ?
Det blive alt for tidskrævende, sorry to say. Taget i betragtning af hvor sløve vi har været til bare at få stemt om, hvilke tracks der skal på, så vil det blive umuligt også at mixe disse tracks sammen.

Jeg skal selvfølgelig ikke udelukke det, men personligt tror jeg der kommer til at gå lidt for meget tid med projektet - pointen er vel også, at det stadig skal være sjovt at lave denne CD om et par måneder, så vi ikke kører surt i det.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Kan du have ret i, men vil da gerne personligt stå for at mixe det sammen, skal maks bruge 1-2 dage på det, så det er jo ikke fordi det er ekstra arbejde for jer andre, hvis vi alligevel vælger at lave det til en dobbelt cd....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Dj Pantheon skrev:Ved ikke om det er for lidt, vi er syv og hvis vi hver kommer med over fem nummer er der allerede nok til at fylde 2 cd'ere med 20 sange på hver...
Hvad nu hvis hver person fra gruppen vælger to sange, som skal være med i mixet. 7 personer X 2 sange = 14 tracks, det burde være nok til et 80 minutters mix (forudsat at hver sang i gennemsnit varer et sted imellem 5 og 6 minutter).
Hvad synes I om det?
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Jeg er klar, og som sagt hvis i er klar på jeg står for det skal jeg nok lave mixet og trackliste.....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Uhh mix :D

Kunne være lækkert!

Måske et vs. engang :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis det stadig er mig der skal sørge for denne måned så er der følgende besked:

Jeg ser på det hele engang i morgen aften, hvis jeg når det. Jeg har lige et møde jeg skal til og er optaget hele dagen indtil. Skulle det blive for sent og jeg er for smadret (=stadig har mange tømmermænd efter nattens drukorgie), så kommer det onsdag.

Godnat, og god bedring til mig. Jeg har lige haft 178 nye studerende, der var helt vilde med at drikke mig en kæmpe kæp i øret.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Cokeline skrev:Uhh mix :D

Kunne være lækkert!

Måske et vs. engang :)
Jeg er klar :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Besvar