Cover til September

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

DELETE!
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vil meget gerne have noget info om denne måneds cover
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

ja hvad fanden sker der ? vi er snart midt i måneden og der er ikke udkommet noget?
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Hvis det er kan jeg godt lave et cover, men bliver ikke noget vildt....kan have det klar i aften hvis det er, deler bare albummet op sådan som sunshine skrev....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

det ville være kanon fedt. Rea er temmelig ustabil...
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

laver et cover til senere i aften og smider det bare op på ftp'en... skriver lige herinde når det er gjort :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

lyder super godt og dejligt initiativ :)

lad os håbe at qrazyleg ser det så hurtigt som muligt
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Så er de lagt op på ftp'en....ved godt det ik ser super smart ud, i andre kan se dem på linket nedenfor... håber det okay....


www.home.no/djpantheon
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har fået at vide at Cokeline har 2CD udgaverne fra rea. Så hiver fat i ham (Cokeline) i morgen, når tømmermændende har lagt sig... For satan det var en våd bytur...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

Sunshine

Indlæg af rea »

Sunshine

Jeg syns ikke det er fair at sige jeg er ustabil når jeg har haft altting klar til deadline, og det er alle jer der skal udvælge numre der skyder deadlinen.

Jeg kan ikke nå at lave cover med få timers varsel.

Men når jeg ved på forhånd hvornår tracklist ligger klar kan jeg jo sagtens sætte tid af til at udarbejde det. Som jeg har gjort de andre gange.

At cd'en så pludselig skal deles op i to er ikke min fejl.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Så kan du ikke klantres for noget rea... :)

Men sker der ikke snart noget ? Kan da ikke være rigtig at det skal tage så lang tid....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det er korrekt det har taget lang tid, men der har satme også været nogle hardware-problemer rundt omkring.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det er jo hvad der kan ske...men den kommer vel nok :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

synes vi skal til at snakke noget bedre til hinanden, det er klar folk kan have problem som QZL siger, men siger det hvertfald. Rea jeg synes du er gør et kæmpe stykke arbejde, dig der ligesom får det osv. og det kan jeg sku ikke engang finde ud af :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Sunshine

Indlæg af Sunshine »

rea skrev:Sunshine

Jeg syns ikke det er fair at sige jeg er ustabil når jeg har haft altting klar til deadline, og det er alle jer der skal udvælge numre der skyder deadlinen.

Jeg kan ikke nå at lave cover med få timers varsel.

Men når jeg ved på forhånd hvornår tracklist ligger klar kan jeg jo sagtens sætte tid af til at udarbejde det. Som jeg har gjort de andre gange.

At cd'en så pludselig skal deles op i to er ikke min fejl.
Grunden til jeg skrev du var en smule ustabil er pga. den første måneds forsinkelse fra din side, hvilket selvfølgelig er beklageligt og fuldt forståeligt. Men denne måned var der også forsinkelse fra din side. Det har der også været herfra mht. udvælgelse af numre og spørgsmålet om det skulle være 1 eller 2 CD'er og hvor den skulle deles over osv., men du må da også vide, at grunden til det er blevet så forsinket som det er denne måned er pga. du har været 3 dage om at svare hver gang du har haft et spørgsmål. De ting du har spurgt om, har du fået svar på umiddelbart efter og i hvert fald samme dag, hvor du så først har henvendt dig igen 3 dage senere. Jeg er ikke grafiker så jeg ved ikke så meget om hvordan man laver et cover, men jeg kan ikke se hvorfor vores trackselection kan forsinke det hele så meget? Du har vel lavet coveret, og så er det bare at smække teksten ovenpå? At du skal lave cover med få timers varsel er da noget værre vrøvl. Du ved, at vi udgiver den første uge i hver måned, og jeg forstår ikke hvorfor du skal vente til du har en komplet tracklist med at lave det cover.

Du må undskylde hvis du synes det er unfair, men det er sådan jeg ser på det.
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Hvornår kommer ftp'en op igen ?
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

når qzl kommer hjem igen tror jeg :)
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

Indlæg af rea »

Sunshine - Jeg har ikke ventet til jeg har komplet tracklist med at lave coveret. Jeg har lavet coveret klar til hver måned omkring den 25. Og så bare afventet på hvornår i er klar med tracklist. Men fordi at vi aldrig ved hvornår tracklist er klar kan jeg ikke afsætte tid til at plotte teksten ind.

Selvom det kun er teksten der mangler er det stadig en halvanden times arbejde før man har de færdige filer - Og jeg skal bare have sat tid af til de par timer der, eller har jeg ikke tid fra dag til dag.

Jeg har meget travlt i hverdagen, og syns dette projekt er super sjovt. Men jeg har bare svært ved at nå at lave cover med 1-2 dages varsel. Så hvis i ikke syns det er godtnok, må vi jo finde en anden til at artworke. Alternativet er at vi overholder en deadline der bliver sat hver måned, sådan jeg ved f.eks. at HVER måned den 2. skal jeg lave cover. Det kan jeg sagtens sætte tid af til.

REA
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg må give rea ret i at kritiken er ubegrundet.

Han lavede de covers til aftalt tid og fik bagefter at vide at det skulle være en 2 cd
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Du laver et godt stykke arbejde rea, jeg ved godt det ikke fremgår af mine tidligere indlæg i tråden her, men det ros skal du have!
Jeg synes at det med deadlinen lyder som vejen frem. Hvad siger I andre?
Billede
Besvar