Cover November!

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

..

Indlæg af Bakko »

Jeg synes heller ikke rigtig at cover er så mega vigtigt, jeg har sku aldrig kigget på coveret, fordi jeg hører bare sangene selvfølgelig, og jeg ligger ikke inde med en printer, men et sted synes jeg også stadig det er træls vi aldrig kan få det ud til tiden
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvor er jeg glad for, at det ikke kun er mig, der sidder med den opfattelse, og hvor er jeg glad for, at det ikke er mig, der skal være bussemanden den her gang.
Dj Pantheon skrev:vi aftalte at der skulle være en trackliste klar den 27, det var der ikke...ved ikke hvorfor??
Der må Cokeline være dig svar skyldig, eftersom det var ham, der sagde at han ville have komplet trackliste klar til den aftalte dato.
3dotz skrev:For at omskrive det gamle reklameslogan. Far er ikke sur, far er skuffet. 3dotz er både sur og skuffet.
Jeg er way past at være skuffet, jeg er bare sur. Jeg er så evig og evindelig træt af, at folk ikke overholder deres aftaler og de ting, de selv tager på deres skuldre. Det her er et frivilligt projekt, hvis I ikke gider, så meld jer ud ffs! Jeg synes det er uacceptabelt, og jeg kan kun støtte 100% op om 3dotz's indlæg.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=21328 skrev:Posted: Thu Oct 11, 2007 6:40 pm

I samarbejde med DJ Pantheon er følgende deadlines blevet fastsat:

Der kan uploades til og med den 24.
Der kan votes til og med den 27.
Vi udgiver den 31.

(det giver rea 3 dage til at lave cover, det burde være nok)
denne deadline blev fastsat for 3 uger siden, hvordan kan det så lade sig gøre ikke at kunne udgive til tiden??

Jeg ser ikke det her som et enkeltstående tilfælde, og jeg er ærlig talt træt af at bekymre mig så meget om det projekt her, som jeg gør. For det er jo ikke meningen med det.. Hvis ikke der sker nogle væsentlige forbedringer, så trækker jeg mig. For det her hænger mig langt ud af halsen.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nu slap dog af!

Det er et par sange som skal udgives det kommer da virkelig ikke an på et par dage og det er IKKE en professionel virksomhed!

Hjemmesiden som pantheon snakkede om er heller ikke klar... Men det skal ikke være noget mudderkast!

REA har bare pludseligt fået travlt på arbejde (som han får løn for) og det beklagede han.

Jeg kan absolut ikke se problemet i at der i en .nfo står +3 dage ved rel date!?!?! Det kan da være hip som hap om den udkommer d. 31, 1 eller 4 ?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

Coke ikke for at være naren her, men vi havde jo sat i dato ? det er jo det der er problemet, fordi har fået travlt på arbejde alstå er acceptablet nok, men jeg har altså selv lavet cover før, og det tager MAX 30 min og lave de covers, om det så er 30 min senere man kommer i seng så kan jeg ikke se hvad problemet er ? jeg er virkelig ikke sur, jeg føler bare med her og giver mit bidrag :)

men udgivelsen var sat jo derfor er jeg lidt små irriteret fordi ahr da selv folk der spørger om hvornår den kommer ud :)
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

jamen så kaster jeg håndklædet i ringen.

Indlæg af rea »

hehe... Jeg har det ligesom coke...

Jeg har virkelig ikke haft tid til bare at kigger herind og se noget som helst eller skrive noget...

Jeg har haft travlt med julemarkedsføring for 20 butikker samt for et fashion brand hvor til der skulle skydes med lykke maj og alt muligt. Puha... hehe.. og det er slet slet ikke overstået endnu. Jeg får først antitravlt på den anden side af nytår. - Sådan er det jo op til jul som art dirctor.

Det er selvfølgelig beklageligt at jeg ikke har haft tid. Men sådan er det nu engang.. Og jo dette er første gang at coveret er forsinket.

Men jeg vil med glæde overlade psd filer og indesign filer til en anden der har bedre tid?

Hvor skal jeg smide det op til? Filerne fylder jo en krig.

Ellers syns jeg nu det var sjovt at lave disse covers når jeg lige havde tid... I mit normale arbejde laver jeg jo ikke så dancepræget
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvad skal der ske?

Skal jeg bare release det?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, at det netop er de to personer, der har forsinket dette projekt, som synes at vi overdriver. Alle andre synes at være enige.

Jeg har bare at sige: Cokeline, du hart smidt folk ud af dette projekt for mindre, end dette. Den regel, som du vel og mærke selv har oprettet i denne tråder der nogen, der ikke har fulgt, og de er blevet smidt ud af projektet pga det. Jeg vil være så fræk at påstå, at du har smidt folk ud for mindre regelovertrædelse, end hvad du selv laver.
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det var da fint at du synes det er bemærkelsesværdigt og ja det er at overdrive!

Prøv at vågne op! Det er hobbybaseret projekt hvor et par folk samler lidt musik på en cd.

At en så pludselig får travlt med hans daglige arbejde (som han får løn for) og ikke når at reagere før kan han da ikke gøre for!? Skal han melde sig syg fra arbejde og sige "Beklager men jeg skal lave cover!" ?

REA har oplyst mig omkring at han ikke når at lave coveret frem til deadline og han har også givet mig en legitim grund!

At jeg har smidt folk ud for mindre end hvad jeg selv har lavet? Uddyb venligst og hvem har jeg smidt ud for mindre?

Nu drop det mudderkast!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Det handler ikke kun om at det er et hobbyprojekt. Det handler om overholdelse af deadlines.

Kan de ikke overholdes, så skal det meldes ud med det samme man ved det. Ellers er der ingen grund til, at vi sætter dem, og vi kunne kalde dem Tunes of the sometimes in the Month.

Det er absolut fair, at Rea ikke kan nå at lave coveret, men så burde du (eller Rea) have meldt det ud noget før.

Den sidste uge af oktober har vi snakket om den release, men du har ikke kunne finde på at udtale dig omkring det noget før. Nu er vi 3 dage inde i november, og jeg ved stadig ikke hvornår det bliver released.

Forestil dig DSB havde samme tankegang. Toget skal nok komme, men vi ved ikke hvilken dag det kommer :D

Hvad angår personer, der er smidt ud, så virkede det til at der var ret mange, som var interesserede i at hjælpe til i starten af dette projekts levetid. Hvor er de henne så kort tid efter, og flere folk er hoppet fra de sidste to måneder.

Jeg er på nippet til at blive den næste, der hopper fra, for hobbyprojekt eller ej, så føler jeg at du har en arrogant tilgang til det ansvar vi andre prøver at udvise. Og det har jeg svært ved at acceptere.

Så enten bliver der strammet op og lavet nogle ordentlige regler omkring overholdelse af deadline m.m. eller også forlader du eller jeg CA TotM.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Har DSB ikke samme tankegang? ;)

Ej, spøg til side.

Jeg ved godt at der blev sat deadlines men i dette tilfælde blev REA da vel nød til at prioritere hans arbejde lidt højere end at lave cover.

Det er ikke mig der laver cover så jeg skal/kan ikke melde det ud før.

Det var kun fordi jeg har REA på MSN at jeg vidste at han havde problemer med at nå det...

Da REA skrev til mig skrev jeg det på boarded samme dag! Så jeg skal absolut ikke klantres for at JEG ikke har udtalt mig om noget!
29-10-2007 18:54:44 Cokeline - REA Fik du tracklisten ?
29-10-2007 18:55:13 REA - Cokeline Jeg har faktisk slet ikke været på boardet i denne her måned. Har haft sygeligt travlt med julemarkedsføring til alle vores butikker.


Der er ikke mange der er hoppet fra som du siger.

Forklar mig venlist hvad du mener med "arrogant tilgang"

Arrogance opfatter jeg som at udvise overlegenhed overfor andre?
Så hvor har jeg gjort det? Lige bortset fra denne besked!


Inden i begynder at komme med floskler omkring dit og dat så læs dog hvad jeg skriver.

fx.
Nu er vi 3 dage inde i november, og jeg ved stadig ikke hvornår det bliver released.
Hvis du kigger 4 posts op ser du en post fra mig hvor jeg spørger JER om hvad jeg skal?!
Både Sunshine og dig har skrevet efter denne post og ikke svaret på det.
Det er virkelig flot!

Ordentlige regler? Godt jamen hvad vil du have jeg skal tilføje mere?!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvis i vil kan jeg release det senere idag?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

gør det.
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

Nu ikke for at blande mig fordi jeg synes sku det er mega hyggeligt og på en måde cool at vi er nogle stykker der gider smide det ud, men igen hvis vi har sat en deadline, så må vi jo bare udgive hvis REA ikke har mulighed for at lave det, ikke noget ondt nogen steder fordi han laver sku nogle fede covers helt klart.

Jeg synes bare vi bør tænkte lidt mere på dem der skla ha det, så vi udgiver det i den sidste uge hver månede :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

sweet! Endelig udgivelse. Det eneste jeg vil sætte min finger på, er at der faktisk er en del stave/slåfejl i nfo'en..
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det var også ret sent og har stadig ikke sovet :S

Hvor er der stavefejl?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

Indlæg af rea »

Men hvem skal jeg uploade covers til? Når i finder en anden til at lave covers må han lige kontakte mig på msn eller noget. Så han kan få det materiale der allerede er lavet.

Det er også nemt at arbejde videre med.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Rea...smider lige info til en ftp når jeg kommer hjem, så har vi det liggende, ved ikke om jeg måske kan lave cover, må jeg lige se på når jeg får det...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

Indlæg af rea »

dj panthon.

Det kan du gerenteret godt. Det er lavet sådan man bare kan smide hvilken som helst baggrund ind bagved det jeg har lavet.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Du kan smide alt op til cover her...

Ip: 85.27.159.6
port: 21
user/pass : rea/rea
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
rea
Indlæg: 91
Tilmeldt: 23 apr 2002, 17:55

Indlæg af rea »

Jeg kan desværre ikke logge på?
Besvar