Tunes of the Month april

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Puha det er efterhånden rimelig useriøst det her?

Sker der noget eller skal projektet droppes?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

jamen hvad laver cokeline? synes da vi skal se at få udgivet det her ? Jeg ville gerne gøre det, men kan ikke finde ud af det? Jeg vil gerne stille server til rådighed ?
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Synes det er for sløvt det her. Lad os nu tage os sammen eller også kollektivt vælge at afvikle TotM.

Men som det kører lige nu hvor der er så lidt aktivitet/respons, så er det ikke længere et projekt jeg ønsker at bruge tid på.

Så hvad finder vi ud af?

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

3dotz skrev:Men som det kører lige nu hvor der er så lidt aktivitet/respons, så er det ikke længere et projekt jeg ønsker at bruge tid på
Du kender min holdning 3dotz. Det er det mest fornuftige, der er sagt herinde længe.
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg er os på grænsen til at hoppe fra hvis der ikke snart sker noget seriøst
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Er det ikke det vi har snakket om? Der er nogen som vil det her mere end andre.... Jeg har ikke været aktiv i totm i 2 månder nu, for det køre slet ikke (min mening) Derfor gider jeg ikke bruge min tid på at få noget til at fungere når andre alligevel skal ødelægge det.

Vil hellere en gerne at dette kunne fungere, men som vi har snakket om, er det nok nogle andre der skal stå for det. Og dette er ikke et angreb rettet mod dig cokeline. Det er bare for tit at der ikke sker det som er aftalt. Men ret mig hvis i ikke er enig.
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Nu skal vi lige høre, hvad Cokeline siger, men er der nogen, som har lyst til at være primus motor på dette projekt.

Nogen som vil have ansvaret for, at det kommer ud til tiden, men også at alle jer (fire fingre peger på mig selv) bøvhoveder overholder de deadlines vi aftaler.

Jeg fatter for lidt af det der nfo releaser m.m. til, at jeg vil gøre noget for for mit vedkommende ville det blive to cder med en m3u playlist og så ikke mere.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

er der nogen der vil være ansvarlig for det her ? hvem har mulighed for at lave det som Cokeline gør ? udgiver det osv. ? fordi så må vi gøre det på den måde også må jeg smide en server til rådighed .. .

hvad sige i ?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg har desværre lige pt. et meget stramt program der gør at jeg ikke har været herinde så hyppigt i den sidste tid.

Jeg erkender blankt at jeg ikke altid har overholdt deadlines men det har alle andre heller ikke gjort før eller senere, måske lige udover 3dotz.

Jeg skrev fx. d. 30 og bad om en lille briefing om hvor folk nu havde smidt de sange den eneste der kom med et klart svar var 3dotz...

@Pantheon: Fint med kritik, men synes ikke lige du er i position til det efter din præstation sidste måned...

Men fair nok hvis der er en anden der vil rodde med det...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

Nej, Coke. Tror bare vi havde brug for du kiggede lidt oftere ind, fordi jeg kigger da heller ikke ligefrem hver dag, men du vidste jo det var sidst på måneden den skal udgives :)

Så kunne du jo lige tag 5 min ud af dit program når du endelig sidder ved computer også lige se hvad der sker herinde :)

Synes bare vi skal få udgivet det halløj her også må vi over msn eller her få snakket om hva fanden vi gør ...


Forresten jeg er allerede klar med nogle sprøde numre til næste månede :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg har flere gange sagt, at jeg gerne vil være primus motor i det omfang jeg kan, selvom jeg sikkert er den af os alle med mindst teknisk forstand (her tænker jeg på ftp, at lave nfo, releaser halløjet osv.) men det kræver virkelig noget nytænkning.

Og for at være ærlig, ser jeg lige nu det andet forslag, som en er kommet med i general area som et meget bedre alternativ til totm.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Hvor vigtigt er en nfo releaser. I mine øjne er den overflødig, og hvis hele titlen indgår i mp3 nummeret, så kan folk se, hvad det er for noget støj.

Hvor mange bruger egentlig den nfo fil. Jeg er frisk på at give stafetten videre til Sunshine i mangel af Cokelines tid.

Som jeg ser det, så er fremgangsmåden.

1. Deadline fastsættes og den SKAL overholdes.
2. Numrene downloades af Sunshine (hvis vi ikke har en ftp)
3. Sunshine laver tracklists på cd1, cd2 og retter id tags til.
4. m3u filer til cd1, cd2 og samlet
5. Alle filerne pakkes i rar eller andet komprimeret format
6. En eller flere uploader numrene til uploadsites
7. Vi udgiver

Tidsplanen kunne i grove træk se sådan her ud

Deadline den 24. Numrene skal være downloadet af den ansvarlige den 27. Alle id3 tags skal være rettet og track lists besluttet den 29. Den komprimerede fil uploades den 30. TotM præsenteres den 31. (eller 30. afhængig af antal dage i måneden.)

Vi droppede coveret på grund af tidspres, lad os droppe den nfo af samme årsager, hvis det er den, der afholder os fra at udkomme til tiden.

Lad os så få færdiggjort april, så vi kan komme i gang med maj måned. Vedkommende der er ansvarlig for track listen bestemmer suverænt listen, men skal respektere hver uploaders første og/eller andetvalg.

Sunshine du har min stemme.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Du har også min stemme.....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

jeg er også klar på det.

Tror bare ikke vil kan få den scene rls, hvis vi dropper info. tror den er rimelig vigtig :)
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Er det for scenen eller vores skyld, at TotM udgives?

Personligt vil jeg skide scenen et stykke. Jeg har intet til overs for scenen, og hvis det endelig var for scenens skyld, så er det jo rystende, at vi som oftest bruger uddrag af scenens releases til at kompilere en måneds udgivelse.

Men der skal findes en afklaring på dette. Apriludgaven er stadig ikke udgivet, og jeg tvivler på maj når det.

Så nu sætter jeg en deadline og jeg er ligeglad med, hvem der gør hvad. Hvis jeg skal fortsætte i dette projekt, så skal april udgaven være på banen senest på fredag. Ellers så har jeg bedre ting at bruge tiden på.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

3dotz skrev:Så nu sætter jeg en deadline og jeg er ligeglad med, hvem der gør hvad. Hvis jeg skal fortsætte i dette projekt, så skal april udgaven være på banen senest på fredag. Ellers så har jeg bedre ting at bruge tiden på.

...
Jeg hopper med på den der
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Samme her
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

er klar ...
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

,,,

Indlæg af Bakko »

Glæder mig meget, til at se at de nbliver Relle idag :D
Besvar