[2008] Årets opskrift

Indlæg fra tidligere års Chart Attack Yearmix produktioner.

Redaktører: 3dotz, Sunshine, Feffe, T-Mazz, kloojve, Chart Attack Yearmix

3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

[2008] Årets opskrift

Indlæg af 3dotz »

Så har jeg lukket for tilmelding til årets CA YearMix. Jeg har tilføjet Niller og Bakko som de nyeste. Nillers mix har jeg desværre ikke hørt, da jeg først har set linket efter det er udløbet på megaupload, men ud fra de tracks han har valgt, så passer det meget godt med, at det er en genre vi mangler.

Bakko bringer lidt house til mixet, og jeg synes han lille demomix lyder ganske udmærket, så hvis det er under niveau, så kan han helt sikkert bruges. Antallet af mixere er derfor oppe på 12, hvis vi regner 9 med. Han har dog ikke givet lyd fra sig, så han må være det vi kalder for en bobler. Jeg har sendt ham en PB, som han ikke svaret på.

Derfor har jeg besluttet, at hvert mix består af seks mixere, der hver har 12 minutter (+intro/outro-bassline) til at slå sig løs. Dog skal Wubbis psy/goa-mix holde sig på ca. 7 minutter for at få plads på cd1.

Jarke er tilføjet efter lukningen på grund af mixernes ønske, men jeg vil dog lige understrege, at jeg ikke synes det er i orden, at Jarke ikke selv tilmelder sig under den mere end en måned lange tilmeldingsperiode. Vi kender dog Jarkes evner, så han er selvskreven til at være med.


CD1 kommer til at bestå af:
- Jarke (pop)
- Niller (hiphop)
- Bakko (house/dance)
- Tobias Panum (Electro)
- Kloovje (tramp)
- Goafreak (trance)
- Dj Wubbi (psy/goa)


CD2 kommer til at bestå af:
- Wonder (pop/R’n’B)
- Thomazmix (dance ala dansk)
- Samo (kommerciel house/electro)
- Stacok (club)
- Dj wubbi (tramp)
- Sunshine (Armada bøssetrance)

Jeg har ikke tilføjet 9 på nogle af cderne, da han ikke har givet lyd fra sig. Hvis jeg ikke har hørt noget senest på tirsdag, så sletter jeg ham fra dette område. Update. 9 er slettet fra dette område, da han ikke har givet lyd fra sig trods PB.

Dette er opskriften på årets CA Yearmixes.

The Jackal står stadig for covers, så husk at sende ham de endelige tracklists til ham når I er færdige.

Kloovje står for intro/outro på mix og Wonder er store klippe/klistredreng.

Yakuza stiller FTP til rådighed.
ip: ftp.chart-attack.com
Brugernavn (User): chart-attack.com
Kodeord (Password): yearmix

Deadline er stadig 20. december. Jeg har ikke styr på det med releaser, men den del kan Qrazyleg så vidt jeg ved hjælpe med, hvis I ikke er supermennesker på dette område. Som de siger i Robinson Ekspeditionen. SÆT I GANG.

...
Senest rettet af 3dotz 10 dec 2008, 07:31, rettet i alt 2 gange.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Lyder super godt ;) - Og mix skal sendes til Wonder?
+ Hvordan og hvor ledes med hvem der tager hvilke sange? Denne tråd, eller skal vi oprette en ny?
Barry Lloyd
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Det nemmeste er måske at oprette en ny tråd, men ellers bruger I bare denne.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Introerne kommer senere end 20. december da diverse "Året Der Gik" shows først bliver sendt mellem jul og nytår, og det er derfra jeg tager speaks til intro.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Super med denne tråd. Godt arbejde :)
Jeg starter en ny tråd med sangvalg, så vi kan holde det nogenlunde overskueligt herinde.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

J@rke vil også gerne være med jeg kan se det kommer til at knibe med tid, men jeg syntes J@rke skal være med, han er super nice til POP :)
jeg har sagt han må lave 10 min. hvis jeg så laver 8-9 min. og j@rke kommer på samme cd som mig så passer det :) med lige omkring 79 min.

er det ok?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

pop-genren er jo taget.. Men selvfølgelig skal han være med. Enten skal han finde en ny genre, ellers skal ham og wonder snakke grundigt sammen, så de ikke vælger de samme sange?
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

ellers endnu bedre.. så flytte wonder til den anden CD Niller mixer jo ikke hip hop.. det ville være det mest logiske så der kom lidt af hvert på begge cd'er
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

det lyder meget fornuftigt.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Det syntes jeg også :) Han skal være med han har faktisk været med alle år CA yearmix har eksisteret :)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

ellers skal vi bede Wubbi om at mixe 8 min. Goa/ Psytrance
han mixer alligevel 2 ting, så passer tiderne?
dj wubbi
Indlæg: 474
Tilmeldt: 30 aug 2006, 18:20

Indlæg af dj wubbi »

8 min psy?? er du sindsyg:D det er jo 2 sange smidt sammen:D? men det bestememr i helt :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

du skal jo ikke nødvendigvis bruge hele sangen :) du kan jo nøjes med 1 minutes tid af hver.
Billede
dj wubbi
Indlæg: 474
Tilmeldt: 30 aug 2006, 18:20

Indlæg af dj wubbi »

jowjow det er rigtig.. det var også meningen.. men hvis i vel ha det på 8 min så bliver det 8 min:D
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

hehe du skulle da så også gerne kunne presse lidt flere end 3 snage ned på 12 min. jeg tænker bare at når du i forvejen får lov at lave 2 mix, så kan du nok godt nøjes med 8 min. på en genre som har et begrænset publikum, her på CA :)
dj wubbi
Indlæg: 474
Tilmeldt: 30 aug 2006, 18:20

Indlæg af dj wubbi »

hehe ja det kan der være noget om..:D men brokker mig heller ikk:D skal nu nok kun få smidt nogen sange samme alligevel:D
men er det så bestemt?:D
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg syntes 3dotz skal have lov at bestemme.. men for at få det bedste mix tror jeg det her er den rigtige løsning :)
dj wubbi
Indlæg: 474
Tilmeldt: 30 aug 2006, 18:20

Indlæg af dj wubbi »

ja ok.. men for at jarke kan være med vel jeg gerne lave et mindre mix da.. der skal være plads til oz alle... men ja 3dotz bestemmer!:P
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ser godt ud. Godt der sker noget.

Hvad med 9? Noget nyt?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

9 er som sunket i jorden. Måske fordi han gik i seng med sin lærer, mens kælling rystede røv.

Han er slettet fra dette område. Jeg har sendt ham en PB, som han ikke har svaret på.

Jarke er tilføjet, men jeg er utilfreds med, at han ikke har tilmeldt sig indenfor deadline. Nu er det jo ikke svært at vide, hvornår CA YM bliver afviklet, så normalt ville jeg have afvist ham. En deadline er en deadline, og kan man ikke tilmelde sig indenfor den mere end en måned lange tilmeldingsperiode, så er man for lidt på CA.

SÅ ENDNU ENGANG. Deadline på selve mixet er 20. december. Intro/outro kommer i sidste øjeblik, da året først går på hæld i dagene efter juleaften.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar