[2008] Årets opskrift

Indlæg fra tidligere års Chart Attack Yearmix produktioner.

Redaktører: 3dotz, Sunshine, Feffe, T-Mazz, kloojve, Chart Attack Yearmix

kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg er enig i at han er for lidt på boardet.. men da CA yearmix startede i sin tid, bestod 75% af mixerene af folk fra MM fordi vi ikke havde nok hos CA, og man kan sige at det er et samarbejde, derfor syntes jeg vi skal tillade nogle af de stabile MM mixere at være med i CA Yearmix, såsom Jarke og Samo..

Dette er kun ment som et tillæg til historien omkring Yearmixet og de traditioner der efterhånden er knyttet til dette :)

til Næste år kunne vi jo overveje at lave et rent CA mix, men det kræver at niveauet og mixerene upper sig :) dog mener jeg ikke det er umuligt??
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Tror ikke det er umuligt. Men der skal nok lidt mere og tidligere organisering til :)
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

.

Indlæg af Bakko »

Så kiggede jeg da også lige forbi :D

Det skal lige siges jeg smutter den 19-26 dec til Egypten, svigermor giver :)

Men jeg regner med at lave mix i weekenden og lidt ellers i løbet af næste uge, så får jeg lige nogen til at vudere hvad de synes der lige passer bedst. skal i ha en ca trackliste op eller ?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ja tak, gerne. Vi vil nemlig gerne undgå at mixerne bruger de samme numre.
Billede
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

venter lige til Samo har smidt hans op, så må jeg gå udfra det jo og tjekke de andre house drenge hvad de har valgt og piger for den sags skyld
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

kloojve skrev:Introerne kommer senere end 20. december da diverse "Året Der Gik" shows først bliver sendt mellem jul og nytår, og det er derfra jeg tager speaks til intro.
Sidder lige og lytter Armin_Van_Buuren-A_State_Of_Trance_Year_Mix_2008-2CD-2008-TSP netop nu. Der er lidt speak i starten, måske du kan bruge noget af det til din intro eller blot speak undervejs?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Har en hel vild fed idé til intro til cd2 hvis det er.. Men kun hvis det er nødvendigt?
Barry Lloyd
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jamen sig frem.. dog er det ret planlagt at introen bliver samme stil som de forige år..
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

En hammer spændende baggrunds lyd - Hvor det blir højere og højere, noget alá noget nightwish - u follow me?
Så skal der komme en dyb speakervoice der si'r fx. 10 djs, 10 mix's men kun 2 cd'er alá noget i den dur.. Istedet for kavalkaden på begge 2, ligesom sidste år osv.

Ja ideen har været der før - men forfanden det kunne lyde kanon fedt.
Barry Lloyd
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

i så fald laver jeg den ikke.. har ikke tid til at skaffe speaks.. men meld lige tilbage hvis du selv vil lave introen.
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Har ikke muligheden for at speake - Da jeg ikke har nogen ordentligt mic i miles omkreds.. Har nok hellere ikke evnerne til at lave og tilrettelægge
Barry Lloyd
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Btw der kom prerelease for mixerne? Og i såfald hvilken dato er det ca. sat til?

God jul
Barry Lloyd
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

stacok skrev:Btw der kom prerelease for mixerne? Og i såfald hvilken dato er det ca. sat til?

God jul
jeg indgiver mixet til een eller anden d. 30 december. Men hvem? Tror ikke der kommer prerelease
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg syntes vi skal holde mixet så alle kan hente på samme tid.. evt mens mixet bliver spillet på MM kan links komme op her i internal tråden..

er der forresten nogle der har snakket med cosmo om at få det spillet d 30.? på MM?
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er længe siden jeg har snakket med Cosmo. Men kunne være jeg lige skulle følge op på det med ham:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?p=202143

Hvad med en download side, hvem laver det? Jeg har jo for over en uge siden lavet en url download kan ske fra:

http://yearmix.chartattack.dk

:) Så regner jeg med vi laver en MASSE mirrors. Uploaded, Rapid osv.

Må jeg evt. få lov til at ligge mixet op på uploaded og rapid? Kunne godt bruge lidt flere points på mine konti de to steder.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nco.. det tror jeg ikke er noget problem :) hvis wonder sørger for at give dig mixet når det er samlet.. kan du uploade :)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det lyder godt. Hvad med en form for download-side? Noget i samme design ala coveret måske?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Wonder - Hvor langt er du kommet med sammensætningen. Ligeså meget for at Jackal kan få smidt nogle tracklists på coveret, så vi kan være helt klar om et par dage.

Er der mulighed for, at du kan have det helt færdigt den 28. om aftenen eller senest den 29.. så vi har tid til at få uploadet en masse forskellige steder.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Synes bare bestemt der stod et eller andet sted, at dem der har arbejdet på mixet får det lidt før den officielle release, men whatever.. - God jul og godt nytår
Barry Lloyd
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Jeg smider lige et topic op om at det bliver spåillet 30/12 kl 22
Besvar