Ankerstjerne

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
MO
Indlæg: 185
Tilmeldt: 15 apr 2007, 11:02

Ankerstjerne

Indlæg af MO »

Nogen der ligger inde med hans album?
MO
Indlæg: 185
Tilmeldt: 15 apr 2007, 11:02

Re: Ankerstjerne

Indlæg af MO »

Ingen?
MO
Indlæg: 185
Tilmeldt: 15 apr 2007, 11:02

Re: Ankerstjerne

Indlæg af MO »

Stadig ingen?
Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Re: Ankerstjerne

Indlæg af Stim »

MO, du kender sikkert ordsproget "It's a two way street" ? Jeg ved at der er flere herinde som har det album og nemt kunne give dig et link - men hvorfor det ikke er sket denne gang, er hel sikkert fordi folket herinde har iagttaget at du ikke har lavet andet end at >tá tá tá< siden du blev medlem - det handler også om at give, at deltage aktivt. Nu har du været her i over fire år, så det burde du efterhånden ha' opfattet.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Ankerstjerne

Indlæg af FrZ »

Ankerstjerne-Ankerstjerne-DK-2011-pLAN9x
01-ankerstjerne-lysbillede.mp3
02-ankerstjerne-tag_hvad_du_vil.mp3
03-ankerstjerne-nattog.mp3
04-ankerstjerne-se_dig_i_moerket.mp3
05-ankerstjerne-den_foerste_nat.mp3
06-ankerstjerne-lysbillede_2.mp3
07-ankerstjerne-mit_hjertes_tyv.mp3
08-ankerstjerne-kender_mig_nu.mp3
09-ankerstjerne-fotografi_af_dig.mp3
10-ankerstjerne-nu_vi_to.mp3
11-ankerstjerne-alle_mine_taarer.mp3
12-ankerstjerne-lysbillede_3.mp3
13-ankerstjerne-1000_aar.mp3

http://fileover.net/25966149/Ankerstjer ... pLAN9x.rar

(ikke mit upload)

@MO: når du har hentet den, så synes jeg, at du skulle smide den på multiupload, så linket lever lidt længere - det ville være en fin gestus.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Re: Ankerstjerne

Indlæg af Stim »

Nå, nu blev jeg forstyrret og kom så fra hvad det var jeg havde gang i her, for det skulle ikke være sur galde det hele - jeg vil jo gerne være behjælpelig, MO. MEN så er det godt at FrZ kan være det og gøre min pointe lidt til grin i mellemtiden ;) , Men jeg fik sat RS til at uploade albummet, så for at mit upload ikke skal være helt overflødig, så er der et link her til jer der gerne kunne tænke sig albummet i 320 kbps : https://rapidshare.com/files/634719258/ ... tjerne.rar
Besvar