et par bootlegs

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DeyKNO
Indlæg: 15
Tilmeldt: 28 apr 2009, 08:31

et par bootlegs

Indlæg af DeyKNO »

Hey people!
tænkte jeg ville dele det her med jer, eftersom jeg synes der er kommet noget pænt arbejde ud af det..


www.bandbase.dk/elektrospankd <-- det meste ligger til download der inde, ellers er i velkommne til at kontakte mig for at få dem som mp3
Music is for your feet, not for your ears!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Hejsa. Det ser jo meget interessant ud. Men jeg tror, de fleste herinde er ret dovne til at klikke på et link og orientere sig, så for din egen skyld (og vores ;)) så du kan få mere feedback, er at du oplyser lidt mere om det. Både hvilke numre det er, hvad de består af, hvordan de er produceret osv., og at du supplerer med et (direkte) downloadlink. Bare lige et tip fra en, der kender de fleste brugeres vaner herinde ;)
Billede
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Sunshine skrev:Hejsa. Det ser jo meget interessant ud. Men jeg tror, de fleste herinde er ret dovne til at klikke på et link og orientere sig, så for din egen skyld (og vores ;)) så du kan få mere feedback, er at du oplyser lidt mere om det. Både hvilke numre det er, hvad de består af, hvordan de er produceret osv., og at du supplerer med et (direkte) downloadlink. Bare lige et tip fra en, der kender de fleste brugeres vaner herinde ;)
What she said!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DeyKNO
Indlæg: 15
Tilmeldt: 28 apr 2009, 08:31

:)

Indlæg af DeyKNO »

hehe jamen tak for rådet, det vil jeg tage til mig, er ny på siden så tager imod alle former for råd :)

Duke Dumont Vs. Boys Noize - Lean & Oh! (Elektrospank'd Mashup)
http://www.mediafire.com/download.php?yqyz2qyocna

som er et af de mest gennemlyttet og hentede tracks på vores, så derfor vil vi dele det med jer :) og giv endelig feed back på det


Format B Vs. Bikstok Røgsystem - 850 kr. På Græs (Elektrospank'd Bootleg)
http://www.mediafire.com/download.php?yqyz2qyocna

klart et af de bedste tracks der er spyttet ud fra vores side af.
et af de nye tracks som vi også gerne vil have
feedback på

Og de er simpelthen bare mixet live i første omgang, og mixet igen så det kan optages :)

HOPE YOU LIKE IT :evil:
Music is for your feet, not for your ears!
RedGoesBlue

Indlæg af RedGoesBlue »

øhm er det mig der er en kæmpe klovn eller linker begge link'sne til den samme sang?
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Da linkene er ens, så vil jeg antage det. Han har sikkert bare glemt at kopiere link nummer 2 ind inden han pastede :)

Det opdager han nok snart :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DeyKNO
Indlæg: 15
Tilmeldt: 28 apr 2009, 08:31

Indlæg af DeyKNO »

hahaha ja typisk !
mit første post virkelig UTROLIG uheldig ! :D
Music is for your feet, not for your ears!
DeyKNO
Indlæg: 15
Tilmeldt: 28 apr 2009, 08:31

sådan der people

Indlæg af DeyKNO »

Duke Dumont Vs. Boys Noize - Lean & Oh! (Elektrospank'd Mashup)
http://www.mediafire.com/download.php?znzwdgwymml
Music is for your feet, not for your ears!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

synes det er synd at der ikke er mere fra Bikstok med i den med Bikstok.. og så er vokalen lidt lav..

har i selv lavet beatet eller er det fra noget andet?
sweebz
Indlæg: 324
Tilmeldt: 28 jul 2007, 21:22

Indlæg af sweebz »

Beatet er vel Format B
DeyKNO
Indlæg: 15
Tilmeldt: 28 apr 2009, 08:31

Indlæg af DeyKNO »

Maunus skrev:synes det er synd at der ikke er mere fra Bikstok med i den med Bikstok.. og så er vokalen lidt lav..

har i selv lavet beatet eller er det fra noget andet?

Det er lige præcis sådan nogle kommentar vi leder efter :) konstruktiv kritik :)


men ville det gøre tracket bedre ?

og nej det er format B´s produktion :)
Music is for your feet, not for your ears!
Besvar