Møgelmose House #4010

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster
Indlæg: 671
Tilmeldt: 26 mar 2003, 13:54

Møgelmose House #4010

Indlæg af Zster »

Et lille set fra weekenden ... ;) :drinking:


Tryk på pilen lige herover for at downloade ^
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: Møgelmose House #4010

Indlæg af jmunch »

Lækkert.. Er der trackliste til?
Brugeravatar
Zster
Indlæg: 671
Tilmeldt: 26 mar 2003, 13:54

Re: Møgelmose House #4010

Indlæg af Zster »

Du kan finde settet på Mixcloud - der er tracklist på. Mixcloud giver desværre ikke lov til download. Derfor er der linket til Soundcloud her.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Re: Møgelmose House #4010

Indlæg af odder »

Du får lige respons på mixet senere. Men første gennemlytning var ganske god. Du holder stilen ret godt igennem mixet.

Derudover opdagede jeg, at du er i familie med en af mine venner :)
Besvar