Feedback på mix søges.

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
rebeL
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 feb 2005, 20:55

Feedback på mix søges.

Indlæg af rebeL »

Hej!
Som ovenstående forklarer, er jeg igang med et mix, det er langtfra færdigt (længdemæssigt)
Kunne bare godt tænke mig noget konstruktivt feedback fra folk der har mere forstand på det end diverse kammerater som bare brokker sig over musikken.

Konstruktiv kritik, :)



På forhånd tak
\\ Justin Tyme
Brugeravatar
Lange
Indlæg: 267
Tilmeldt: 09 dec 2007, 23:06
Geografisk sted: Behind the screen

Re: Feedback på mix søges.

Indlæg af Lange »

Det går sku godt! Meget potentiale - synes ikke black eyed peas til kesha gik så godt - ellers har du styr på det :)
____/\__\o/__ ARH ! A SHARK!
rebeL
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 feb 2005, 20:55

Re: Feedback på mix søges.

Indlæg af rebeL »

Lange skrev:Det går sku godt! Meget potentiale - synes ikke black eyed peas til kesha gik så godt - ellers har du styr på det :)
Det er nu godt nok "Jay Z ft. Alicia Keys - Empire State of Mind" der kommer efter Kesha.
Men det er vel min egen fejl for ikke at smide en tracklist. ;)

Edit: Ved ikke hvad jeg snakker om, og heller ikke hvad du mener for den sags skyld.
Kesha kører over i "Cee-Lo - Fuck You"
og "Cee-Lo - Fuck You" kører over i "Jay-Z ft. Alicia Keys - Empire State of Mind"
\\ Justin Tyme
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: Feedback på mix søges.

Indlæg af Iwers »

Er det lavet live det her? :)
Fin overgang ved '5:25' :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
rebeL
Indlæg: 186
Tilmeldt: 24 feb 2005, 20:55

Re: Feedback på mix søges.

Indlæg af rebeL »

Det er ikke lavet live nej, men jeg bruger meget sjældent tid i Acid fremfor hvor meget tid jeg spiller ude.
Kan være derfor det nok har et præg af de overgange man tit ville lave live (:
\\ Justin Tyme
Besvar