Onsdag d. 21. december 2016:

Når der afsendes en besked, så kommer boardet med en fejlmeddelelse. Men beskeden går altså fint igennem. nco\\

Traktor 2 - Søgefunktion?

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Moderator: Moderators

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
stefanbabz
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Traktor 2 - Søgefunktion?

#1 Postby stefanbabz » 22 Apr 2011, 21:45

Hello fellow chartattackers ..

Jeg er for nylig begyndt at lege en smule med Traktor 2.. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, om det er muligt at gennemsøge hele sin harddisk, som du f.eks gør det normalt.. Indtil nu kan jeg kun søge, i det markeret drev - hvilket ikke forekommer mig særlig praktisk..

På forhånd tak.

Zivago

Re: Traktor 2 - Søgefunktion?

#2 Postby Zivago » 22 Apr 2011, 23:08

Du kan lade traktor scanne for al din musik, så den gemmer det i sin database. Alternativ - så kan du bare åbne en mappe med MP3 filer, og trække dem over i traktor. Så bliver de gemt i playlisten i traktor.

Zivago