Fredom - hang on (Chris p 2011 radio rmx)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Fredom - hang on (Chris p 2011 radio rmx)

Indlæg af Maunus »

ganske ok.. nu har jeg ikke hørt originalen ret længe og må sige at jeg faktisk ikke lige kan huske hvordan dit nummer adskiller sig fra originalen.. altså det er meget i samme dur tænker jeg?
er ikke så glad for din synth, den synes jeg ikke lige lyder såå godt..

måske du skulle skifte lidt ud i din rytme nogen steder - det er meget det samme hele vejen igennem.. det ville også være lækkert med nogen flere fills og generelt bare nogen flere elementer i din lyd..
Oc-tst
Indlæg: 102
Tilmeldt: 13 maj 2009, 16:52

Re: Fredom - hang on (Chris p 2011 radio rmx)

Indlæg af Oc-tst »

Maunus skrev:ganske ok.. nu har jeg ikke hørt originalen ret længe og må sige at jeg faktisk ikke lige kan huske hvordan dit nummer adskiller sig fra originalen.. altså det er meget i samme dur tænker jeg?
er ikke så glad for din synth, den synes jeg ikke lige lyder såå godt..

måske du skulle skifte lidt ud i din rytme nogen steder - det er meget det samme hele vejen igennem.. det ville også være lækkert med nogen flere fills og generelt bare nogen flere elementer i din lyd..
Tak for responsen det er altid dejligt, især når den er indholdende konstruktiv kritik. Den er faktisk en del henaf den originale, bare mere nutidigt lydende. jeg regner også med at få arbejdet videre på den og få den sidste variation og de sidste detaljer på plads :)
Besvar