Navn på film?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Navn på film?

Indlæg af mimic »

Her den senere tid har jeg gået og brudt mit hoved med navnet på en film jeg ikke kan huske navnet på - Så jeg håber i kan hjælpe :)

Filmen handler om nogle fanger der er i et topsikret fængsel. En af de ting jeg husker filmen for er den måde fængslet var sikret på. Fangerne havde fået indopereret noget i kroppen hvilke gjorde de ikke kunne flygte. Gangene, fangerne gik på, var på hver side omgivet at et gult og et rødt felt. Hvis en fange opholdte sig i det gule felt ville det medføre smerte og hvis fangen fortsatte ind i det røde område ville han mildest talt eksplodere.

Jeg ved ikke om Action/Science Fiction passer 100% på filmen, men det er ihvertfald i den retning.
Filmen er i øvrigt af ældre dato.

Jeg håber i kan hjælpe!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
wernermeyer
Indlæg: 414
Tilmeldt: 04 jun 2007, 02:21

Re: Navn på film?

Indlæg af wernermeyer »

Tror ikke det er The Running Man med Arnold du tænker på, det lyder ikke helt som den, men det var lige umiddelbart mit bedste bud :)
wernermeyer
Indlæg: 414
Tilmeldt: 04 jun 2007, 02:21

Re: Navn på film?

Indlæg af wernermeyer »

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Navn på film?

Indlæg af QrazyLeg »

Fortress eller Wedlock er også mit bedste bud lige umiddelbart. Sidstnævnte har dog mere en personlig distance som detonator.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
mimic
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 09 apr 2005, 23:24
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: Navn på film?

Indlæg af mimic »

Det var lige præcis fortress!
Tusind tak for hjælpen! :)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Re: Navn på film?

Indlæg af Plys - det nye kuld »

QrazyLeg skrev:Fortress eller Wedlock er også mit bedste bud lige umiddelbart. Sidstnævnte har dog mere en personlig distance som detonator.
Ja det tør siges; Hver fange har en makker - altså er hans "wedlock" (en bombe udformet som et uoplåseligt halsbånd) parret med en anden fanges wedlock - og kun fængselsledelsen ved, hvem der er makker med hvem.
Det tricky er, at hvis de to - der ikke kender hinanden - kommer mere end 100 meter væk fra hinanden.....BooooM! og hovedet blæses af ;)
Det skal jo nok få folk til at holde en lille smule sammen...

I filmen er der en fangetransport, der er ved at gå en smule galt, da en bus kører, uden at have fået alle mand med ombord.
Kan nok være sidste mand får løbet Carl Lewis i sænk, da hans wedlock begynder at bippe!! :)

(Jow, det er en gammel tråd, men faldt lige over den).
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar