Problem med .dts extensioin file

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Problem med .dts extensioin file

Indlæg af Stim »

Jeg har downloadet en film hvis originale rip-lydspor åbenbart er sat til russisk, men der hører, som overskriften hentyder, en .dts fil med som indebærer de engelske lydspor. Men hvordan får jeg fx VLC eller powerDVD til at afspille dem samtidig, så jeg kan vælge anden lydspor? Tricket med samme titel som ved subfiler virker nemlig.

- Go' weekend.
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Problem med .dts extensioin file

Indlæg af amh »

Hvis du går op i "lyd" i VLC Player, er der en som hedder "Lydspor" har du prøvet den...?
Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Re: Problem med .dts extensioin file

Indlæg af Stim »

Yes, jeg har prøvet mange ting - så det er derfor jeg har givet op og spør' efter hjælp ;) går jeg fx op under lyd, står der kun den russiske som mulighed. Det er ret mærkeligt. Ellers tak for idéen, amh.
Brugeravatar
Liquid^
Indlæg: 443
Tilmeldt: 09 aug 2002, 17:05
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Problem med .dts extensioin file

Indlæg af Liquid^ »

Hvad slags fil er filmen? .vob, .mkv, .avi, .wmv? Du skal bare demuxe filmen så du får video, lyd og tekster for sig og muxe den igen med .dts filen i stedet for det lydspor den giver dig når du demuxer filmen. Men det er nemmere at henvise dig til et program hvis du lige fortæller hvad format filmen er i :)
Besvar