Split / Opdeling af rarfil

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg kom bare til at tænke på... er det er en FAT32 disk du pakker til?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DoMiNaToR skrev:... Det jeg skrev var bare at 7zip er et ganske gratis alternativ til winrar som koster penge...
Nu kan man køre winrar ganske gratis, den eneste forskel på trial og købe-versionen er en pop-up.

Men kan man slet ikke OVERSKUE at trykke "later" eller noget i den stil, så download et andet stykke software :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Well uanset om du trykker later så er det stadigt ulovligt at køre med efter de 40 dages trail

Kode: Vælg alt

Anyone may use this software during a test period of 40 days. Following this test period of 40 days or less, if you wish to continue to use WinRAR, you must purchase a license.
Og det eneste jeg ville var sådan set at oplyse om et gratis alternativ :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DoMiNaToR skrev:Well uanset om du trykker later så er det stadigt ulovligt at køre med efter de 40 dages trail

Kode: Vælg alt

Anyone may use this software during a test period of 40 days. Following this test period of 40 days or less, if you wish to continue to use WinRAR, you must purchase a license.
Og det eneste jeg ville var sådan set at oplyse om et gratis alternativ :wink:
Giver dig ret, vil også altid gå til freeware.. Jeg er blevet lidt freak på det område - desværre ender det alligevel oftest med at crackede købeværktøjer løser ens forestående opgave bedst :/

Men inden den konklusion skal drages, skal der testes :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar