Manualer på internettet?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Manualer på internettet?

Indlæg af UnitedPublic »

Er jeg den eneste som irriterer mig voldsomt over at mange producenter af hardware ikke tilbyder manualer i pdf format på deres hjemmesider?

Tag nu f.eks. Asus og Canon... jeg mangler manual til EN9600 GT SILENT og en MP260, men intet er at finde på de respektives hjemmesider...

Er der en særlig årsag til dette? Mindes da bestemt at man i "gamle dage" kunne finde sådan noget.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
bpm
Indlæg: 277
Tilmeldt: 29 jul 2002, 22:51
Geografisk sted: TPD APG

Re: Manualer på internettet?

Indlæg af bpm »

Syns man kan finde på det meste. Med enkelte undtagelser...
Men hvad er det du vil finde ud af ? Vi er nok nogen der kan hjælpe.
bpm
Indlæg: 277
Tilmeldt: 29 jul 2002, 22:51
Geografisk sted: TPD APG

Re: Manualer på internettet?

Indlæg af bpm »

http://www.retrevo.com/ er fx god. den har dog kun for MP240 så vidt jeg kan se...
bpm
Indlæg: 277
Tilmeldt: 29 jul 2002, 22:51
Geografisk sted: TPD APG

Re: Manualer på internettet?

Indlæg af bpm »

Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Re: Manualer på internettet?

Indlæg af Down1 »

Jeg tror den her kommer tættest på http://gdlp01.c-wss.com/gds/4/030000229 ... -US_V1.pdf
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Re: Manualer på internettet?

Indlæg af UnitedPublic »

For grafikkortet drejede det sig om s/pdif indgangen... hvilken side der var hvad.. men det løste tilfældighederne for mig.. prøvede mig ganske enkelt frem og var heldig ikke at brænde noget af.

For MP'en drejer det sig om en statuslampe (fejllampe) som lyser. Maskinen kan intet.


Men spørgsmålet går nu egentlig også mest på, hvorfor er sådan information ikke mere tilgængelig på nettet?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar