Google Wave

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Google Wave

Indlæg af nco »

Er der nogen som skulle have en invitation til Google Wave?

Google Wave:
http://wave.google.com
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Re: Google Wave

Indlæg af CCK^ »

nej, men hvis du selv får fat og kan dele, så sig til :)

Du kan evt. skrive dig op på http://googlewaveinvites.com/
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af Down1 »

Er det noget man skal bruge tid på? Nu har jeg læst lidt om det og det kan da en frygtelig masse ting :o
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Google Wave

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg håber virkeligt det er noget man skal bruge en masse tid på. Det er virkelig collaborate software på højeste nutidige plan.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af nco »

Jeg har netop fået en konto der direkte fra Google. Nu skal jeg dog have sat mig lidt ind i det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af nco »

Jeg har et par indbydelser hvis folk skulle være interesseret. Skriv en PM med din Google Account-adresse.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Re: Google Wave

Indlæg af nesia »

nco har delt sine 8 ud, så jeg vil meget gerne have et Wave invite, hvis nogen har et i overskud.
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Re: Google Wave

Indlæg af CCK^ »

Nesia: held og lykke. nye folk får ikke reelle invitationer, men kan nominere folk. Dem jeg kender der har været heldig at komme ind har ikke noget at lave, da de ikke kender nogle andre der var lige så heldige :)
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: Google Wave

Indlæg af aroxdk »

nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af nco »

and all wave users invited by Google can invite up to 8 others. Those who receive indirect invitations (were invited by someone who was invited by Google) are not able to invite others.
Jeg er så åbenbart inviteret direkte af Google og har som skrevet i tråden allerede nomineret 8 mennesker. Når de 8 så får åbnet deres Wave-konto, vil de altså ikke kunne invitere andre. Men der er inden af 8 personer jeg har nomineret, som endnu har fået åbnet deres konto.

Men jeg må indrømme at jeg ikke helt kan se hvad jeg skal bruge Wave til endnu. Men på den anden side, så kender jeg heller ikke andre som er online på Wave.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Re: Google Wave

Indlæg af LeG0lAsDK »

Vil da gerne have en account også, da det virker som en advanceret ud/overbygning af google docs?
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af nco »

Ja lidt præcist. Mere Docs end det er en afløser for mail. Jeg har dog ikke flere invitationer, så håber nogen i tråden vil være flinke ved dig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Re: Google Wave

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg har fået mit op og køre, men kan ikke inviteret nogle. Jeg giver lyd fra mig så snart det er muligt
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af nco »

Så har jeg fået 12 flere invites til Wave. Skriv din mail her i tråden eller i en PM.

Som sidebemærkning, så synes jeg ikke specielt godt om Wave. Jeg har hvert i fald ikke behovet for den tjeneste.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Re: Google Wave

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ja, så fik jeg med nco hjælp en invitation til dette projekt..

Jeg må sige at selvom de er igang med udvikling, så skuffer det mig at den ikke har en automatisk integration med gmail og google docs, noget som jeg anvender dagligt og vil kunne finde større anvendelse ved en fuldstændig integration..

Men men, vi er jo kun beta testere og selvom folk hard coder muligheder for det, så glæder jeg mig til en fuldstændig integration, så bliver det røv fedt at anvende som arbejdsværktøj velkommen til google OS tiden...

og tusind tak nco for invitationen...
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Google Wave

Indlæg af amh »

Jeg er også kommet på Wave, men det er sgu lidt avanceret..
Silian^
Indlæg: 713
Tilmeldt: 02 jun 2003, 15:56

Re: Google Wave

Indlæg af Silian^ »

LeG0lAsDK skrev:Ja, så fik jeg med nco hjælp en invitation til dette projekt..

Jeg må sige at selvom de er igang med udvikling, så skuffer det mig at den ikke har en automatisk integration med gmail og google docs, noget som jeg anvender dagligt og vil kunne finde større anvendelse ved en fuldstændig integration..

Men men, vi er jo kun beta testere og selvom folk hard coder muligheder for det, så glæder jeg mig til en fuldstændig integration, så bliver det røv fedt at anvende som arbejdsværktøj velkommen til google OS tiden...

og tusind tak nco for invitationen...
http://www.engadget.com/2009/11/09/goog ... -its-apps/
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Google Wave

Indlæg af nco »

Indtil videre er der vist et stykke vej til jeg kan se et behov fra Wave. Men absolut nogle interessante links Silian kom med. Ser spændende ud.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar