Harddisk Error!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Harddisk Error!

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg skal formatere en kammerats computer, som der en Dell Inspiron 6000, altså en ældre model med XP.

Den recovery cd jeg har lavet igennem Dell var der desværre fejl på, og computeren er derfor blevet formateret uden nogen installation. Nu bliver jeg mødt af en fejl når den starter op, hvor den skriver Harddisk Error. Jeg har prøvet med en anden XP cd hvor den begynder installationen men pludselig kommer der blå skærm, hvori den beskriver en hardware fejl.

Jeg har hørt at der kan være mulighed for, at min XP cd ikke kan installere da harddisken på computeren skulle være en Sata harddisk, og jeg skulle derfor bruge et program til at tilføre en sata driver til xp installationen. Det virkede umiddelbart ret indviklet og vil derfor høre om der ikke er andre muligheder?

Jeg har også prøvet med en Win 7 installation hvor den ligeledes meddelte fejl og en blå skærm med hardware problemer.

Jeg håber der er nogle alternativer?

På forhånd tak
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Besvar