Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Indlæg af Maunus »

Jeg er netop flyttet på kollegium og der kører vi med WPA2 Enterprise netværk. Det er et helved for alle mine gadgets at skulle komme online og tænker om jeg på en eller anden måde kan sætte mit eget lille trådløse netværk op på værelset?

jeg har en time capsule men den kan selvfølgelig eller ikke tage i mod fucking lorte WPA2 Enterprise.. Hvis nogle har nogle ideer om hvordan jeg kan fikse dette så kom gerne med bud, er ligeglad hvor meget jeg skal hacke mit udstyr for det virker..

jeg har mulighed for at tilgå nettet med kabel og trådløst.. jeg tænker lidt om jeg kan sætte en anden boks foran min time capsule?
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Indlæg af amh »

Kan du ikke smide en router på via kabel? hvilken udbyder har I ?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Indlæg af Maunus »

vi har et eller andet "forsknings-net" som stiller noget til rådighed.. mht. tv har vi boxer.. (ved ikke om det har så meget og sige men det følges nogle gange ad)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Indlæg af QrazyLeg »

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Indlæg af Maunus »

Desværre er hans problem ikke at han skal PÅ et WPA2 Enterprise netværk men at han vil LAVE et via sin TC.. jeg har læst den.. men tak for det! Jeg prøver sætte en trådløs switch op lige så snart jeg får den hentet hos min kammerat..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Time Capsule på WPA2 Enterprise netværk

Indlæg af Maunus »

Ingen som har nogle ideer til hvordan jeg får udstyr på et WPA2 Enterprise sikret netværk når udstyret ikke tillader WPA2 Enterprise? Jeg har hørt noget om en eller anden boks man kan sætte i mellem..
Besvar