Problemer med styrring i Counter Strike Global Offensive Mac

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Problemer med styrring i Counter Strike Global Offensive Mac

Indlæg af Maunus »

Jeg har glædet mig som et lille barn for at komme til at spille dette spil på min mac men jeg har desværre problemer med styrringen så jeg kan ikke spille det :(

Jeg bliver ved med at dreje rundt om mig selv og gå en bestemt retning som om at noget blir holdt inde eller lign. Selvom jeg intet rør så gør den det bare..

Jeg har prøvet sætte mus i, tage mus ud, deaktivere mit touchpad, med og uden ekstern skærm, geninstallere spillet og søgt nettet tyndt.. Intet virker.. Jeg har lagt mærke til den siger noget med jeg har Joystick styrring.. så det er lidt som om den tror jeg bruger joystick?

nogle forslag til hvordan jeg får fikset dette problem?
Brugeravatar
Liquid^
Indlæg: 443
Tilmeldt: 09 aug 2002, 17:05
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Problemer med styrring i Counter Strike Global Offensive

Indlæg af Liquid^ »

Prøv at vælge Bibliotek i Steam og højre klik på CS:GO. Herefter vælger du egenskaber og finder den der hedder startindstillinger. Prøv at skrive "-colsole -nojoy -novid' uden "". Det første du gør er så når du starter spillet og ser konsollen er nede så skriver du "bind o "toggleconsole" da den ikke kan bindes til 1/2 knappen som i de gamle versioner på mac. Så kan du altid få consollen ned.

Hvis du så oplever at den stadig gør det du beskriver selvom du har dekaktiveret joystick understøttelse skriver du "unbindall" og trykker enter i konsollen. Så fjerne den alle binds på alle taster og se så om det afhjælper problemet. Gør det det skal du så tjekken din cfg fil som ligger på følgende placering:

/Users/USERNAME/Library/Application Support/Steam/SteamApps/common/Counter-Strike Global Offensive/csgo
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Problemer med styrring i Counter Strike Global Offensive

Indlæg af Maunus »

helt sikkert - tak! :)
Besvar