Media Server.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
T-Mazz
Indlæg: 444
Tilmeldt: 16 nov 2004, 19:12
Geografisk sted: Ishøj

Media Server.

Indlæg af T-Mazz »

Hey CA.

Jeg går lidt med tanken om at anskaffe mig en media server, vil egentlig bare høre om nogle herinde har erfaringer med nogle, mærker ect. og om der er nogle der er bedre end andre og hvad priser man skal regne med ca.

Det kan også være jeg skal bruge noget helt andet, men min idé er følgende:

- En boks der har en harddisk.
- Skal kunne kobles til mit netværket via kabel. (Så jeg kan smide div. film, musik osv. over på dens harddisk fra min computer og afspille det på mit tv)
- Skal have HDMI udgang med Full HD.
- Gerne 5.1 Surroundsound/DTS udgang, som jeg kan tilslutte min surroundsound forstærker.

Kort sagt, skal bruge en harddisk der er placeret ved mit tv i min stue, hvor jeg kan smide film over på også via tv'et kunne gå ind på den harddisk og vælge film jeg vil se.

(Jeg har en PS3 som jeg indtil nu har brugt, men er træt af at miste så meget kvalitet på film og lag når jeg ser film over PS3 Media Server)

Nogle der kan anbefale noget?
Besvar