Knickers i byen?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Korte shorts..

Minder mig om en sommeraften 2006, hvor jeg sad og spillede FIFA med en kammerat og fik et par øl. Lige pludselig kom der en flaske champagne på bordet, Nik & Jay på anlægget og så kørte festen lige pludselig. FIFA var ikke nok, så efter champagne-flaske (læs Asti sikkert) nummer to endte vi i byen.

Fordi det var varmt, en syg fredag i ferien, blev vi lukkede ind på diskoteket, til trods vi begge var i nogle udjokkede shorts, bare tæer i udjokkede gummisko og en tarveligt t-shirt. Men okay, det var også provinsen.

Efterfølgende er der kommet nogen og spurgt mig, hvad fanden der skete for os den aften. Vi sad i baren, uden lommer til pung (det er der jo ikke de små shorts) og var nødt til at købe på kredit (igen provinsen). Men okay, det kan lade sig gøre.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Whizler
Indlæg: 391
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:17
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Whizler »

QzL

Så tror jeg lige du skal tage et ekstra kig på nogle af diskotekerne ovre i kbh...

Ja måske er der en brøkdel af prettyboys herovre, men kbh er jo oversvømmet med dem, og ja jeg ved godt de er større, men det er stadig ingen undskyldning :P
Tjow :D
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg har haft knickers på i byen i kbh, århus, aalborg, london, barcelona, Edinburgh, Cairo, Monaco, Cannes, Sharm el Sheik osv osv. og det er igennem de sidste 4-5 år og har ALDRIG oplevet nogle brokke sig eller undre sig over det.

Folk der snobber over at andre har knickers på skulle få deres hoved ud af røven og tage sig sammen.


Eller skal vi til at liste ting folk ikke MÅ have på i byen ?
Kondisko (Skal du ud at løbe?)
Halstørklæde (fryser du lille pige?)
Solbriller (er der meget sol inden for dumbass ?)
Veste (ta på bodega bonderøv)
Jakkesæt (ta på arbejde smartass)
Cowboy bukser (er du en fuckin cowboy? hvor er Jolly jumper henne Lucky ?)
m.m.

Folk skal bare lukke røven og bruge deres energi på at feste, fremfor at gå op i andres påklædning.
Whizler
Indlæg: 391
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:17
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Whizler »

Hehe der er sku logik i det vores kære mailman siger :D
Tjow :D
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Jeg har haft knickers på i byen i kbh, århus, aalborg, london, barcelona, Edinburgh, Cairo, Monaco, Cannes, Sharm el Sheik osv osv. og det er igennem de sidste 4-5 år og har ALDRIG oplevet nogle brokke sig eller undre sig over det.
Nu har du jo også grotesk korte ben Mail hvilket gør at folk i Kbh, Århus, Aalborg, London, Barcelona osv. tror du er iført menneske bukser og ikke de der hybrid shorts.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Zamiel
Indlæg: 241
Tilmeldt: 29 jul 2002, 21:53
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

Det må komme an på stedet om det skal være tilladt. Hvis en ejer søger et klientel i den eksklusive ende bør de nok forbyde det såfremt det klientel vil se ned på tøj af den slags.

Dresscode bruges alligevel som en måde at sortere klientellet på. Folk der drikker champagne og går i "suits" i byen gider nok ikke se på bonderøve i knickers. Ja, de er højrøvet men ejeren bliver jo nød til at tilgode se dem hvis han vil beholde dem.

I bund og grund handler det om signaler. Tøjet signalere ens hensigt.
kondisko, knickers og slidt t-shirts er måske ikke det bedste valg til at signalere at man er klar til at feste. Uanset om man er det eller ej..

Så som Mail siger så er det vigtigst at folk er klar til at feste, helt enig. Men da man ikke kan spørge folk om det i døren så vurdere man det på deres fremtoning og her kommer beklædningen ind i vurderingen.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Så fordi man tager knickers på, på en klub så ligner man ikke en der er klar til at feste ?

jeg vil vende det om og sige at jeg ikke mener folk i jakkesæt er klar til at feste.

Det hele er klamme fordomme og noget der er så sørgeligt og siger mere om personen der har dem, end personen der udsættes for dem.

Og er det kun bonderøve der går i Knickers ? Det må jeg squ lige sælge videre til div. tøj firmaer, en ret fantastisk segmentering af deres marked :)
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Så fordi man tager knickers på, på en klub så ligner man ikke en der er klar til at feste ?

jeg vil vende det om og sige at jeg ikke mener folk i jakkesæt er klar til at feste.

Det hele er klamme fordomme og noget der er så sørgeligt og siger mere om personen der har dem, end personen der udsættes for dem.

Og er det kun bonderøve der går i Knickers ? Det må jeg squ lige sælge videre til div. tøj firmaer, en ret fantastisk segmentering af deres marked :)
Nu går du jo heller ikke steder, hvor der er dresscode - så derfor går brikkerne lige op :).

Selvsagt er det lovligt at have alt på til et rave - hvad man ikke har set gennem tiderne... Hvis nogen kender Sonny Hol*****, så ved I hvad jeg snakker om. Knægten har stået på Kat (pænt ekslusiv house klub, tilbage dengang hvor house var FYFY i 02-03), iført intet andet end et par gemacher med røven bar. - Ingen smed ham ud, da han gav mere stemning end 50 "festlige" pretty boys :).

Men på NASA, KLUB 8, (og wannabe stederne LUUX, CELCIUS, ENVY, RENOME og des lige) går den nok ikke - der er ingen rave, kun pretty boys pretending.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg har det meget dårligt med dresscodes så det har du ret i FrZ.

Men altså jeg var dog på Celcius i Knickers sidste gang jeg var der.

Hvis man klæder sig til stedet og lejligheden, så synes jeg at det er fint, skulle jeg på NASA blev det næppe i knickers, men modsat vil jeg nok heller ikke være at finde på NASA nogensinde, så det er en problemstilling jeg heldigvis ikke skal tage stilling til.

jeg var i byen på the VIP Room i ST. Tropez, som ikke ligefrem er en rave klub, og der gik Knickers også. Jeg mener blot at ens påklædning er ligegyldig for hvordan personen fester.

Det er nok bare min utopiske opfattelse af hvordan det burde være, men det er den utopiske opfattelse jeg vælger at leve efter.

Og så synes jeg heller ikke at Knickers er dårlig stil at have på, læs mit tidligere indlæg for sammenligninger. Altså jakkesæt er vel lige så dumt, altså hvorfor tage sig selv så skide højtidligt.

Anyway i sidste ende skal folk tage det på de har det godt i, og hvis de mener det er knickers, så er det knickers de tager på. Kan de så ikke komme ind på NASA - jamen så må de jo tage stilling til om de mener de vil skifte eller om de vil gå et andt sted hen.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Jeg har det meget dårligt med dresscodes så det har du ret i FrZ.

Men altså jeg var dog på Celcius i Knickers sidste gang jeg var der.

Hvis man klæder sig til stedet og lejligheden, så synes jeg at det er fint, skulle jeg på NASA blev det næppe i knickers, men modsat vil jeg nok heller ikke være at finde på NASA nogensinde, så det er en problemstilling jeg heldigvis ikke skal tage stilling til.

jeg var i byen på the VIP Room i ST. Tropez, som ikke ligefrem er en rave klub, og der gik Knickers også. Jeg mener blot at ens påklædning er ligegyldig for hvordan personen fester.

Det er nok bare min utopiske opfattelse af hvordan det burde være, men det er den utopiske opfattelse jeg vælger at leve efter.

Og så synes jeg heller ikke at Knickers er dårlig stil at have på, læs mit tidligere indlæg for sammenligninger. Altså jakkesæt er vel lige så dumt, altså hvorfor tage sig selv så skide højtidligt.

Anyway i sidste ende skal folk tage det på de har det godt i, og hvis de mener det er knickers, så er det knickers de tager på. Kan de så ikke komme ind på NASA - jamen så må de jo tage stilling til om de mener de vil skifte eller om de vil gå et andt sted hen.
Sidst jeg var der, gav Tiga privat koncert - det var bestemt besøget værd, men det er også 2 år siden :) - nej ikke et fedt sted, og har nu lige haft mit første besøg på "8'eren" og det levede kun op til fordommende, tiltrods for en sindsyg lækker dj (musikken ikke ham bag pulten).

Billy raves, Ghetto raves, Distortion, RAW, Coma, Stelle Polaris, Green Beats osv osv osv. Holder mig kørende :)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hvad med What Happens festerne hr. Frz ? Ikke nogle du besøger ?

Jeg regner stærkt med at komme forbi d.21 og yde lidt support for den lokale heltinde Mette S
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Hvad med What Happens festerne hr. Frz ? Ikke nogle du besøger ?

Jeg regner stærkt med at komme forbi d.21 og yde lidt support for den lokale heltinde Mette S
Og scorer hende i klædt knickers?
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hehe dog ikke, det tror jeg hende kæreste ville blive ked af.
Men det kan da godt være at jeg kommer iklædt knickers.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

meget enig i det meste FrZ og Mail siger, og igen er der jo også meget forskel på hvordan folk bær tøjet,

Synes dog generelt folk går mere cool klædt til fester uden dresscode, end alle envy pop stederne.
Så længe musikken og stemningen er i top kan folk helt selv vælge deres tøj efter min mening :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Zamiel
Indlæg: 241
Tilmeldt: 29 jul 2002, 21:53
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

DjMail skrev:Så fordi man tager knickers på, på en klub så ligner man ikke en der er klar til at feste ?

jeg vil vende det om og sige at jeg ikke mener folk i jakkesæt er klar til at feste.

Det hele er klamme fordomme og noget der er så sørgeligt og siger mere om personen der har dem, end personen der udsættes for dem.

Og er det kun bonderøve der går i Knickers ? Det må jeg squ lige sælge videre til div. tøj firmaer, en ret fantastisk segmentering af deres marked :)
Nu sagde jeg også at det kom an på et helhedsindtryk.. ikke kun tøjet ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Fairground skrev:
DjMail skrev:Jeg har haft knickers på i byen i kbh, århus, aalborg, london, barcelona, Edinburgh, Cairo, Monaco, Cannes, Sharm el Sheik osv osv. og det er igennem de sidste 4-5 år og har ALDRIG oplevet nogle brokke sig eller undre sig over det.
Nu har du jo også grotesk korte ben Mail hvilket gør at folk i Kbh, Århus, Aalborg, London, Barcelona osv. tror du er iført menneske bukser og ikke de der hybrid shorts.
Jeg grinte meget højt da jeg læste det indlæg. :lol: :mrgreen:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Kommer vel an på mange ting:
- Hvor i landet man er
- Hvilket disko/club
- Kender man folk ved indgangen
- Er der 30 grader udenfor den aften
- osv osv.

Jeg har spillet et par gange på Luux Odense, og der har pretty boy'sne da også haft knickers på :) Dog suppleret med louis voutton keyhangers og gucci bælter. Men stadig knickers.. :)
Jeg ser ikk ned på folk med knickers. Men det mest in sted i Skive er så også den lokale Crazy Daisy...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Må sku indrømme jeg er ret ligeglad så længe det ikke er noget diskotektek disideret tager afstand fra så er det sku okay. Men hvad jeg har sku mere eller mindre altid lange bukser på. men med mine hvide stænger ville alt andet sku også være socialt selvmord!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar