[15/11 2008] Sensation i Parken?

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Tezz47
Indlæg: 8
Tilmeldt: 15 jul 2003, 22:38

Skod arrangøre....

Indlæg af Tezz47 »

Hejsa

Jeg synes sku at alt det med indgang/drikke vare var direkte elendigt!
Vi kom knap 1 time før showstart, men stod i kø, 10m fra indgangen(C10/11), da showet startede. MEGA SKOD!
Der var et fjols der self. lige skulle have han's bil i gennem meneskemængden, og derfor blev alle menesker mast. Der lå en væltet cykel og en stak øl flasker som man så blev mast igennem.
Der var ingen hegn, der var ingen politi, der var ingen proffesionelle udsmidere/kontroløre. (Ikke jeg kunne se nogen steder)
Det var umildbart alm. folk i lysblå trøjer, der skulle visitere os.

Det kan godt ske, at det bare var mig, men jeg havde 2 knæklys, en mobiltelefon og et par vanter i lommerne, som de ikke engang mærkede eller kikkede efter. Jeg kunne have meget andet end det hvis det var.

Til tiesto var der sQ da ordenlige vagter og narko hunde.... og noget bedre flow igennem systemet!

Når man så skulle have noget at spise/drikke, var der heller ingen hegn, der kunne danne en kø. så folk stod bare i en stor pærevælling, og masede sig frem. Når man så endelig efter en halv times tid, fik hvad man skulle bruge, kunne man ikke komme derfra!
Så skulle man mase sig afsted gennem mængden!...... SKOD!

Hvordan f..... kan de normalt håntere 15000 menesker mere til en fodbold kamp???? Der må sku da være mere styr på tingene om ikke andet. (har aldrig været der til fodbold)


Lysshowet var fedt, og lyden var pisse god. Super dyb bas, der kunne give en mave kriller selv langt fra senen. Men musikken var sQ skuffende... Det eneste jeg synes der var fedt, var MEGAMIXET, men så kom TIGA på, og så døde festen sku da. Det var da noget svampe musik.... (min mening)

Det skal lige siges at der så var meget politi udenfor sidst på aftenen.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

der var ingen problemer med deluxe indgangen, det gik smooth tror der gik et kvarter alt i alt.

og ingen problemer med at komme til i bar osv. så lyder da til jeg har fået noget for pengene :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

fik ikke hørt Erick E og Keld Tolstrup..
Rune RK var kedeligt, han mixede alt for meget med loops og lign..
Megamix: pisse nice, havde jeg glædet mig meget til.. det var lige i skabet..
Tiga var oss rigtig godt imo..
dog syns jeg at Steve Angello og Sebastian Ingrosso var det bedste ved hele aftenen.. de forstod virkeligt at give den gas, og det lød alt i alt pisse godt..
P.I.P.
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30 maj 2007, 20:19

Indlæg af P.I.P. »

Vil da også lige komme med mine erfaringer.

I vip afdelinigen var der ikke de store problemer ved indgangen, der var godt styr på tingene der og der var sjældent kø til nogen ting. Den frie bar var gud, da man ikke skulle stå at døje med at bestille og betale men bare tage fra disken.

Over til musikken:
Varmup var decideret kedeligt.
Eric E klarede det rigtig godt efter min mening.
Tolstrup overraskide mig meget positivt og fyrede et virkelig godt set af der fik sat godt gang i folk.
Tiga var der heller ikke noget at brokke sig over ved.
Megamixet var virkelig fedt og ramte fuldstændig plet.
Rune RK skuffede virkelig efter min mening, de andre overgår raftigt hans præstation.
Steve angello & Sebastian ingrosso gav den virkelig gas, og deres optræden sad lige i skabet.

Showet med lys und so weiter var virkelig også i top.
B.
Indlæg: 313
Tilmeldt: 28 apr 2007, 11:35

Re: Skod arrangøre....

Indlæg af B. »

Tezz47 skrev:Hvordan f..... kan de normalt håntere 15000 menesker mere til en fodbold kamp???? Der må sku da være mere styr på tingene om ikke andet. (har aldrig været der til fodbold)
Parkes egne vagter var ikke til stede igår..

Tror det danske publikum kunne ha nydt godt af en DJ chuckie med hans mainstream set fra amsterdam...
Er skuffet over ingrosso & angello ikke spillede partouze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Skod arrangøre....

Indlæg af nco »

Tezz47 skrev:Jeg synes sku at alt det med indgang/drikke vare var direkte elendigt!
Lige præcist derfor var jeg ikke med i går. Plus så kunne jeg heller ikke finde på at klæde mig helt i hvidt tøj.

Men jeg kom forbi i taxa på Triangelen netop det sluttede i Parken. Det var et ret sjovt syn at se folk helt i hvidt over det hele. Plus så var folk mege desperate for at netop min taxa.

Endte på Emma med en flaske Grey Goose med medfølgende champagne.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Re: Skod arrangøre....

Indlæg af ThomazMix »

nco skrev:Plus så kunne jeg heller ikke finde på at klæde mig helt i hvidt tøj.
Endte på Emma med en flaske Grey Goose med medfølgende champagne.
Du skal også altid være på tværs Nick Skitz.. :wink: Du har ihverfald ik købt gåsen på Emma for det er du sq for nærig til. Den koster omkring 1100kr for en flaske. hehe

Det var okay igår men nå man har set showet i Amsterdam kunne man næsten kun blive skuffet. Musikken var alt for ens formet, generalt kedeligt. Er dog glad for vi havde v.i.p. Ingen problemer med drikkelse og spisning. :)
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Vi var i parken omkring kl 19:30 og der var ingen kø til vores indgang (b9) og vi kunne leje garderobe skabe og det hele. Vi gik over til c-tribunen for at få noget at drikke, men køben var sindsyg lang, så vi gik en tur og endte på den anden langside, hvor der ingen kø var og alt var perfekt.

Alt i alt syns jeg det var et kanont arrangement og det virkede efter planen. Jeg oplevede intet negativt

og

FUCK hvor var der mange DEJLIGE misser.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Skod arrangøre....

Indlæg af nco »

ThomazMix skrev:Du har ihverfald ik købt gåsen på Emma for det er du sq for nærig til. Den koster omkring 1100kr for en flaske
kr. 1.200,- og vi splittede den over to kort.

Dog skulle der købes juice og sodavand et par gange til, da jeg skulle jonglere lidt med nogle flasker.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Synes det var en super fed aften. musikken var god, lydstyrken passende og et super lys/scene-show. Oplevede ikke noget negativt.

Hvis man ser på det forskellige sets var jeg især positivt overrasket over Kjeld Toldstrup, og meget skuffet over Rune RK. JoJo RK spillede da en god bunke crowd-pleaser, men synes hans overgange og til tider direkte massakrering af numre var belastende.
Brugeravatar
BB
Chart Attack VIP
Indlæg: 226
Tilmeldt: 26 mar 2003, 22:17

Indlæg af BB »

Kæmpe god fest i Parken igår.

Indgangen gik fint. Jeg gik også over den før nævnte cykel og grinte da en del da der kom en flaskesamler og ville hente den. Den parkering laver han nok ikke igen. Vi kom først ind efter show start, men vi kom også lige lidt sent afsted.

Vagter lagde jeg ikke meget til. Men jeg ved da at de var der, for en af mine kollegaer skulle være derinde. Men omvendt så jeg heller ikke noget ballade af nogen slags.

Drikkevarer. Ingen problemer. Vi stod en flok ovre ved samsung tribunen og der var et salgssted nede i hjørnet hvor der aldrig var kø. Og så fik vi en af de tøser der rendte rundt og solgte drinks til at komme forbi os flere gange med en fyldt holder. God service og sød tøs.
Jeg synes ikke der var de problemer som der var til Tiesto sidste år.

Og så var der bare en fed stemning og sindsygt med alle de folk i hvidt. Man kunne stå 2 meter fra sine venner og være helt fortabt. Men når så der danser et par rundt i en hvid bjørnedragt og en hvid kanindragt så gør det alt godt igen. Og helt vildt mange lækre spændstige tøser. Mums.

Men der er bare for langt at gå fra Parken og så ind til Emma (som det ikke hedder mere), bare fordi nco ikke har hyret en stor taxa... Så der gik jeg kold...
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Jeg var skuffet over Tiga. Alt for meget minimal og monotoni. Han dræbte festen.
Sensation White er et mainstream event og representere "mainstream" elektronisk musik (mainstream er måske så meget sagt - vi taler selvfølgelig ikke boten anna), men der var efter min mening for meget uden melodi til min smag igår.

Vil jeg have monotoni og støj, så tager jeg til Sensation Black, men jeg har hørt, at hardstyle efterhånden har fået melodi og ikke bare er horn, så det er lige før det ville være bedre (og det selvom jeg normalt ikke er til hardstyle).
Jeg synes faktisk rent teknisk, at Rune RK (forventninger var jo ikke ligefrem store til ham) gjorde det over al forventning. Man kan sige, hvad man vil om trackselection, men han var rimeligt godt rundt (dog en smule for "sikkert" som N-hawk sagde til mig igår - det vil jeg godt give).
Men igen, så bør du vel til en "hvis grad" crowdplease og når Tiga efter 20 minutter har fjernet næsten 30% af dansegulvet, så bør man nok overveje om man kører stilen helt korrekt.

Efter Tiga var færdig, så var der tømt godt ud på dansegulvet og det var ikke fordi folk var i baren. Så kan man måske sige, at folk har valgt et forkert arrangement, men jeg vil argumentere med, at der bliver sendt nogle forkerte signaler ud.

Om showet kan jeg kun sige, at jeg synes det var flot og ganske sjovt, men ikke mere end forventet.

Vi gik ind af C2/3 kl. 19.15 - 3 til 5 minutters kø (sikkerhed var nok ikke det de gik mest op i, men who cares). Jeg synes ikke køerne til baren eller diverse andet var så slemme. Det der tog længst tid var at finde folk (20 minutters sms'er med Fairground lol).

3 af 5 her fra.

Kan ikke udtale mig om noget efter Angello og Ingrosso, da vi smuttede 10 minutters tid inde i deres show, da vi kunne høre de lagde stilen efter Tiga.

Har ikke lige tid til korrektur - håber I kan læse det alligevel.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

dwr skrev:synes faktisk rent teknisk, at Rune RK (forventninger var jo ikke ligefrem store til ham)
Her er hans setliste fra aftenen:

1. sidekick-deep fear with michel de hoyt sensation accapella
2. meet her at the lovparade-rune rk remix
3. Todd Terry-uncle tech-bart b more mix-skru op for den bitch accapella
4. Robyn-with every heartbeat-hugg and pepp remix
5. Prodigy-breathe-rune rk remix
6. the drill-rune rk remix-vs maw work accapella
7. Zombie nation-kernkraft 400-rune rk remix (with crowd accapella
8. The faint-the geeks were right-boize noize remix
9. Hardwell-king of the beatz
10. Satisfaction rune rk remix
11. Mark Knight and Funkagenda-Running instr+music sounds better with you accapella
12. Erotic discource- rune rk remix
13. Rune RK-Bariton-vs voldtægtsmand accapella
14. Weit andimøller re edit edit vs rykketid loop
15. Rasmus Stabell-Artmus-Rune RK remix
16. Iio-rapture-creamer and k remix
17. Calabria-rune rk update-vs michel de hoyt sensation accapella
18. daft punk vs obama
19. Higher states of conciousness rune rk re edit
20. ebtg-missing rune rk remix
21. Joe t Vannelli-play with Vannelli
22. Joachim Gaurrad- the spaceship.
23. Pump Panel-confusion
24. Chemical Brothers-hey boy hey girl-soulwax remix
25. Morten Breum-on it-Rune Rk remix
26. New Order-blue Monday
27. Age of Love-age of love

Sakset fra djz.dk.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

11 af 27 numre er enten hans egne remixes eller egne produktioner. Kan være jeg tager fejl, men synes måske det er meget at spille sig selv i over 1/3 af sit set.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Det er nok lige i overkanten, ja, men til gengæld havde han publikum med ligesom Kjeld og Erick E havde... Og stemningen var højst omkring Rune RK's set og megamixet, hvad folk, så end synes om ham.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
cm-rex
Indlæg: 26
Tilmeldt: 11 nov 2007, 11:45

Re: Skod arrangøre....

Indlæg af cm-rex »

B. skrev: Parkes egne vagter var ikke til stede igår..
det var de sammen som også er til fodbold kampe. der er ikke nogen steder de kan gå hen og leje 500 andre vagter end deres egne. så derfor er det logisk at de bruger deres normale vagter.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

dwr skrev:(20 minutters sms'er med Fairground lol)
Årrrh jeg var så stiv... Havde ikke spist noget siden fredag eftermiddag så sprutten sparkede mig helt i stykker allerede inden jeg kom ind til parken. Har kun sparsomme minder af timerne i parken. Kan godt huske det var et cirkus at finde hinanden derinde. Jeg drikker aldrig igen.....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Så er jeg nok den eneste her som ikke har bare det mindste at brokke mig over den aften.

Syntes alt var fedt. selv "Rune RK" vil sku ikke sætte noget minus hos ham.
Det med folk brokker sig over lange køer ved baren osv. Jamen det ved man jo på forvejen der var godt og vel 27000 mennesker så selvfølgelig vil det ske, son er det til selv roskilde festivalen og andre koncerter.

Og så skal Sensation da godt nok havde masser af stjerne for både lyden lyset og effekterne fuck det nice, alt alt for fedt,
Jeg kommer helt sikkert igen næste år.

jeg gir "sensation white" 5 ud af 6 stjerne for denne aften, det eneste der trækker ned var at de lukkede så tidligt.
Men nok ikke deres skyld, de måtte nok ikke holde det længere
Celebrate Your Life With House
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg synes også det var super fedt :) Var nok en af de vildeste "koncert" oplevelser jeg har haft. Super lys og lyd.

Er så hooked at jeg kraftigt overvejer at besøge Amsterdam til sommer :P
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Indlæg af jmunch »

Kjeld Tolstrup
01. Poni Hoax - Hypercommunication (Alter Ego Remix) vs. Brother Brown feat. Frank'ee - Under The Water (Acapella)
02. Radiohead - Everything In Its Right Place (Andi Müllers Looong Mix)
03. Tonka - Orca
04. Radical Majik - Dub Rider
05. I:Cube - Supernovac (Live At The Lanchonete Version)
06. Mujava - Township Funk (Ashley Beedle's Africanz On Marz Re-Edit)
07. Robot Man feat. Nanchang Nancy - Ready For This (Axwell Re-Edit)
08. Pryda - Rakfunk (Paolo Mojo's Back To 1983 Edit)
09. a.dub - Wolfram
10. Spleen United - Suburbia (Filur Sensation Mix)
11. Tiësto - Lethal Industry (DJ Ronin Remix)
12. Nicka pres. Moi Caprice - Wish You Were Her (Kris O'Neil Vocal Mix)
13. Style Of Eye - Girls
14. Surkin - White Knight Two
15. Babush vs. Ruffneck - Everybody Be Somebody
16. Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)
17. D.A.D. - Laugh'n A ½ (Visti Edit)
18. Eurythmics - Who Am I (Erol Alkan Edit)
19. Alex Gopher - Aurora
20. The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go (Tocadisco Love The Old School Remix)
21. Meck feat. Dino - So Strong (Vandalism Remix)
22. Âme - Rej (ATFC's Twin Cherries Edit)
23. MGMT - Kids (Soulwax Remix)

Rune RK
01. Sidekick - Deep Fear vs. Michel De Hoyt - Sensation (Acapella)
02. Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Rune RK Remix)
03. Todd Terry - Uncle Tech (Bart B More Sub Dub) vs. Rune RK & Morten Breum feat. Nik & Jay - Højere Vildere (Skru Op For Den Bitch) (Acapella)
04. Robyn - With Every Heartbeat (Hugg & Pepp Remix)
05. Prodigy - Breathe (Rune RK Remix)
06. The Drill - The Drill (Rune RK Remix) vs. Masters At Work - Work (Acapella)
07. Zombie Nation - Kernkraft 400
08. The Faint - The Geeks Were Right (Boize Noize Remix)
09. Hardwell - King Of The Beatz
10. Benny Benassi - Satisfaction (Rune RK Remix)
11. Pete Gooding & James Doman feat. Dru - Running (Mark Knight & Funkagenda Done Or Dusted Instrumental Mix) vs. Stardust - Music Sounds Better With You (Acapella)
12. Bobby Peru - Erotic Discource (Rune RK Remix)
13. Rune and Michael - Bariton vs. Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Acapella)
14. Trentemøller - Weit (Andi Müller Up) vs. Trentemøller - Rykketid (Loop)
15. Rasmus Stabell - Artmus (Rune RK Remix)
16. iiO - Rapture (John Creamer & Stephane K)
17. Rune - Calabria (Update Mix) vs. Michel De Hoyt - Sensation (Acapella)
18. Daft Punk vs. Adam Freeland - Aer OBAMA
19. Wink - Higher State Of Consciousness (Rune RK Re-edit)
20. Everything But The Girl - Missing (Rune RK Remix)
21. Joe T Vannelli feat. Csilla - Play With Vannelli
22. Joachim Garraud - The Spaceship
23. Pump Panel - Confusion
24. Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Soulwax Remix)
25. Morten Breum - On It (Rune RK Remix)
26. New Order - Blue Monday
27. Age Of Love - The Age of Love

Mega Mix
01. Daft Josh - Sensation Rulez The Nation
02. Funkerman - Speed Up
03. Ida Engberg - Disco Volante
04. Soul Providers - Rise
05. Paul Johnson - Get Down
06. Greg, Jeroenski & Roog - Your Mind Is Twisted
07. Fedde Le Grand & Funkerman feat. Dorothy & Andy Sherman vs. Funky Green Dogs - 3 Minutes To Explain vs. Fired Up!
08. STFU - Thriller
09. Robert Armani - Ambulance vs. Justice vs. Simian - We Are Your Friends (Acapella)
10. Bob Sinclar - I Feel For You
11. Eric Prydz - Pjanoo
12. Robin S. vs. Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love vs. Be (Hardwell Mashup)
13. Sia - The Girl You Lost To Cocaine
14. Sébastien Léger - Hit Girl vs. Reloop - ing Society (Acapella)
15. Mr Sam vs. Human Resource - Dominator
16. Sander van Doorn - Riff vs. Funkagenda - What The (Acapella)
17. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes
18. T99 - Anasthasia
19. Vitalic - La Rock
20. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)

Tiga


Steve Angello & Sebastian Ingrosso
01. ID
02. Wippenberg - Chakalaka
03. Boris Rush - Miami Push (Original Mix) vs. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Acapella)
04. Steve Angello - Sleep Dear Sweet Gypsy (Dirty South Bootleg)
05. The Prodigy - Smack My Bitch Up
06. Substate - Horizon (Mac Zimms Remix)
07. ID
08. Daft Punk - Around The World (Sébastien Léger Remix)
09. Steve Angello - Trixx
10. Sidekick - Deep Fear vs. Rune - Calabria
11. Dirty South feat. Rudy - Let It Go vs. D-Unity - Rhythm District 101 vs. Faithless - Insomnia
12. Wink - Higher State Of Consciousness (Steve Angello Remix)
13. Benny Benassi - Be Satisfied (Swedish House Mafia Bootleg)
14. Eric Prydz - Pjanoo vs. Danny Tenaglia & Celeda - Music Is The Answer (Acapella)
15. Plastikman - Spastik (Dubfire Rework) vs. The Aztec Mystic - Knights Of The Jaguar vs. M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language
16. Da Others - Flight 887 (Andrea Saenz Robots Memory 7E Mix)
17. ID
18. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marcel Woods' Out Of Office Remix)
19. Pryda - Europa
20. Axwell & Sebastian Ingrosso - Together
21. Coldplay - Viva La Vida (Laidback Luke Bootleg)
Besvar