[2008] Status på mixet

Indlæg fra tidligere års Chart Attack Yearmix produktioner.

Redaktører: 3dotz, Sunshine, Feffe, T-Mazz, kloojve, Chart Attack Yearmix

nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

[2008] Status på mixet

Indlæg af nco »

Jeg kan se der er par indlæg hist og her, hvor der bliver spurgt om deadlines, hvem der mixer hvad og hvilke type musik.

Så lige for at opsummere..

- Har vi styr på mixerne?
- Har vi styr på hvem der mixer hvilken genre?
- Har vi styr på hvem der bruger hvilke numre?
- Har vi styr på hvor lang tid hver person mixer?
- Har vi styr på hvem der samler det hele til et mix?
- Har vi styr på coveret?

Øhh ja, det var vist det.
Senest rettet af nco 03 jan 2009, 16:24, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

- ?
- Kloojve laver intro/outro + tramp
Sunshine/goafreak: trance
Tobias Panum: electro
Stacok: club
Samo: kommerciel house
Thomazmix: dance ala dansk imellem
Deejay_wonder: pop/r'n'b
- minimum 10, max 15 minutter
- Deejay_wonder
- TheJackal

det er hvad jeg kunne samle sammen hist og pist.
Senest rettet af Sunshine 03 dec 2008, 21:11, rettet i alt 3 gange.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

vi mangler i hvert fald mixere..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

der er skrevet en masse navne i den anden tråd, men jeg ved ikke om og hvem der har kontaktet dem, bl.a. 9/morten kolding?? Og hvad med thomazmix, blev det et ja eller et nej fra ham?
Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hmm! Ja det var også det jeg tænkte. Der er da ikke til 74 minutter i år? Og blev nej fra Thomazmix.

Ja, der er skrevet en masse navne. Men der er jo ikke rigtig nogen koordinering. Det er mere det jeg savner.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg savner også en, der tager det overordnede ansvar for det. Jeg vil gerne hjælpe det jeg kan, men jeg vil af flere årsager, som mest af alt omhandler mit privatliv som er i smadder for tiden, ikke tage hele slæbet. Jeg mener at 3dotz sagde, at han ville (?)
Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Øh ja, det mener jeg også. Men der kan jo være en forklaring. Ellers må jeg prøve hvis det er.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg er SÅ tæt på at overtale Thomaz.. :D han vil give svar i morgen.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

kunne være fedt med thomazmix.. jeg har snakket med cokeline, han kunne desværre stadig ikke.. jeg skal nok prøve om jeg kan få fat i samo.. han plejer at være med :)

Jeg syntes også at der skal findes en der kan styre det.. det kan også være at 3dotz har haft travlt.. men en deadline og nogle mixere og folk skal vælge sange osv..
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Samo er også på han mixer Kommerciel House
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Jeg ville gerne, med skriver projekt for tiden så har ikke så meget tid men jeg finder ud af hvor langt vi er i morgen. Så skal jeg nok give svar. :) Hvad skal jeg mixe hvis det er??
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvad med italo eller dansk?
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

en kombi af de to kunne være sjov.. hehe
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Re: Status på mixet

Indlæg af 3dotz »

nco skrev:Jeg kan se der er par indlæg hist og her, hvor der bliver spurgt om deadlines, hvem der mixer hvad og hvilke type musik.

Så lige for at opsummere..

- Har vi styr på mixerne?
Både og. Jeg har skrevet mixernes navne ned i den officielle yearmix tråd, som jeg har fået tilsagn på. Jeg har kontaktet flere mixere, som på grund af tidspres har meldt fra medmindre helvede var ved at fryse over.

Jeg har spurgt om nogen havde kontakt til tidligere mixere som Panduro, Samo, Jarke, nemO, MDS m.m., men Goafreak mente fuldt forståeligt, at de havde for lidt med CA at gøre til daglig. Det kan jeg sagtens følge Goafreak i, og de respektive navne har haft muligheder for at melde sig under Mix Area.

Det er synd at sige, at mange mixere har meldt sig på banen, og derfor har det vaklet mellem en enkelt cd eller to. Jeg havde efterhånden affundet mig med at målet ville være en enkelt cd, selv om jeg havde håbet på to for at kunne bevare kontinuiten med de tidligere år. Men jeg vil hellere have en god cd, hvor mixerne aktivt ønsker at deltage end undskyld udtrykket en ekstra cd med headhuntede egoer, der måske vil opfatte mixet som venstrehåndsarbejde.

Jeg har været skuffet over, at der har været så lidt debat omkring dette års mix i den officielle tråd. Jeg havde håbet på en ping-pong effektdiskussion mellem mixerne, men der har jo næsten været et rent 3dotz-ekko i den tråd.

Nu har jeg sat en deadline for tilmelding af mixere til på fredag.


- Har vi styr på hvem der mixer hvilken genre?
Mixerne har haft mulighed for at byde ind på deres genrer, og hvad der indtil videre er fastlagt er.

Mixere indtil videre er
- Kloovje (tramp)
- Sunshine (Armada trance)
- Wonder (pop/R'n'B)
- Goafreak (trance)
- Tobias Panum (Electro)
- Stacok (Club)
- 9 (?)
- dj wubbi (tramp og psy/goa)
- Samo (Kommerciel House/Electro)
- Thomazmix (dance ala dansk)

Det ville være lækkert, hvis vi kunne komme op på 12-13 mixere, så vi kunne få 2 cd'er med hvert mix varende omkring 12 minutter. Hvis Thomazmix er med, så er vi oppe på 10, hvilket er 5 mixere a' 15 minutter pr. cd. Jeg vil hellere have 6 mixere af max. 13 minutter pr. cd.

Men der er sat en deadline, så i weekenden kommer den endelige opskrift. Sandsynligvis søndag eftermiddag/aften.


- Har vi styr på hvem der bruger hvilke numre?
Det har jeg ikke, og jeg mener mixerne bør aftale det indbyrdes. Det forudsætter dog, at de selv melder sig på banen, og alle mixere har vel en ide om, hvad de ønsker at bruge.

- Har vi styr på hvor lang tid hver person mixer?
Som skrevet ovenover så afhænger længden af antallet af mixere.

- Har vi styr på hvem der samler det hele til et mix?
Det burde fremgår af både den officielle tråd, og tråden fra mods int., at Wonder er klippe/klistredrengen.

- Har vi styr på coveret?
The Jackal meldte sig til den post for lang tid siden.

Øhh ja, det var vist det.
Jeg meldte mig på opfordring fra Kloovje til at prøve at stå for mixet. Jeg gav hurtigt udtryk for, at jeg skulle bruge hjælp fra blandt andet Feffe og Sunshine som piskesvingere.

Ud af de sidste to uger var jeg først fire dage i Berlin og siden 3 dage på kursus med DSB. Så kom det almindelige arbejde med togkørsel. Jeg har dyb forståelse for, at visse personer har nogle personlige ting som de skal have lidt mere styr på inden de svinger pisken som rene SM-eksperter.

Jeg overlader gerne min plads til nco, hvis han har lyst til at overtage, men ellers vil jeg gøre mit for, at vi får skabt endnu et godt mix af CA's mixere.

Jeg håber dog, at mixerne vil snakke lidt mere indbyrdes end den næsten larmende stilhed dette forum indtil videre har båret præg af.

...
Senest rettet af 3dotz 04 dec 2008, 16:36, rettet i alt 2 gange.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Status på mixet

Indlæg af nco »

3dotz skrev:Jeg overlader gerne min plads til nco, hvis han har lyst til at overtage, men ellers vil jeg gøre mit for, at vi får skabt endnu et godt mix af CA's mixere.
På ingen måde. 3dotz du har min fulde opbakning. Men skriv hvis du føler hjælp til noget.

Jeg følte bare det hele var gået lidt dødt, da der blev skrevet nada i diverse tråde. Plus jeg kunne se de små spørgsmål hist og her poppe op. Jeg synes måske at vi skal nøjes med en CD i år. I ved kvalitet frem for kvantitet. Men det kommer selvfølgelig meget an på hvor mange mixere vi bliver.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

1 cd lyder som en god ide..

mht. de mixere vi er nu, så hvis alle leverer mix til tiden burde vi også få et godt mix.. dog ser det ikke ud til at der er noget RnB og pop.. det plejede vi at have jarke til, men erfaring siger mig at vi skulle have spurgt ham for en måned siden, han plejer at være lidt svær at trækkes med..

jeg syntes bare vi skal bede mixere om at smide en tracklist over de numre de planlægger at bruge, og så sørge for at der ikke kommer dubletter, det plejer at give megen kritik hvis det samme nr. er med mere end 1 gang.. :)
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Fredag aften kender vi antallet af mixere. Så tager vi den derfra, og opskriften på CA YM 2008 vil blive offentliggjort.

Jeg har skrevet til 9 for at få ham til at give lyd fra sig. Alle tilmeldte er tilføjet dette forum, så alle har mulighed for at give sit besyv med.

Jeg vil også ærgre mig over manglende R'n'B/Hiphop og dansk i mixet, men dwr har ikke tid og Jarke indrømmer jeg, at jeg slet ikke har tænkt på. Men det er vel ikke fordi han ikke selv har haft muligheden for at melde sig under fanerne.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

kloojve skrev:vi skal bede mixere om at smide en tracklist over de numre de planlægger at bruge
Japs. Så laver vi en ny tråd den dag du har deadline, og så prøver vi at tage den derfra med hvad folk mixer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg er sådan set ligeglad med hvad jeg skal mixe - nogen der har en idé?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

POP / RnB ville være perfekt, der er ingen der mixer denne genre og det er synd at undlade den..
Besvar