[2008] En uge til deadline

Indlæg fra tidligere års Chart Attack Yearmix produktioner.

Redaktører: 3dotz, Sunshine, Feffe, T-Mazz, kloojve, Chart Attack Yearmix

3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

[2008] En uge til deadline

Indlæg af 3dotz »

Hvor langt er I nået.

Nu har Samo behov for at gå udover deadline, men hvordan ser det ud med jer andre? Om en uge er der deadline, så kom med en udmelding.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg er slet ikke begyndt endnu - Har lidt problemer med sangvalg.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg er 75% færdig. Mangler lige det sidste + finpudsning. :)
Billede
dj wubbi
Indlæg: 474
Tilmeldt: 30 aug 2006, 18:20

Indlæg af dj wubbi »

mangler oz li lidt finpudsning på mit psy mix så er jeg oz helt færdig
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

I should have started earlier :(
BØH
niller
Indlæg: 522
Tilmeldt: 22 maj 2006, 20:59

Indlæg af niller »

Hej 3dotz og jer andre,

Mixet jeg havde uploadet var ikke hip-hop og det er ikke umiddelbart det jeg kunne forestille mig at mixe. Jeg har arbejdet på noget i den genre og med de numre, jeg kunne tænke mig at mixe, så må vi prøve at tage den derfra. Man kan nok kalde det noget bloghouse/dance.

Tracklist:
1. Metronomy - Heartbreaker (Kris Menace Remix)
2. Sam Sparro - Black & Gold (Phones' As Hard As Diamonds Remix)
3. Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
4. Kanye West - Love Lockdown (Hatchmatik Remix)
5. MGMT - Kids (Soulwax Remix)
6. Lil Wayne -A Milli (Nadastrom Remix)
7. Franz Ferdinand - Ulysses (IMISSMYJUNO Remix)

http://rapidshare.com/files/171592122/ca1.0.mp3.html

Kom gerne med kommentarer.

Mvh Niller
Her er det jeg har smidt op i posten om sangvalg. Jeg vil gerne have noget konstruktiv kritik på det , bl.a. fordi jeg som nævnt i min tilmelding ikke er verdens mest rutinerede mixer. Men indtil videre er det mit bud. Det varer 13:50 inkl. 15 sekunder i starten indtil vokalen begynder samt det sidste nummer har jeg ladt løbe ud og ved endnu ikke præcist, hvor den skal cuttes, hvilket måske også kommer an på om det er max 12 min sharp eller der kunne være plads til 12:30 eller 13:00.
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

jeg synes et elelr andet sted også vi skal tænke på at atge nogle af de sange som folk har smidt op :) jeg tjekker lige listen ud også leger jeg lidt med det i aften så finder jeg sku lige ud af hvad jeg så gør. men lover det er her inden Torsdag
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Bakko skrev:jeg synes et elelr andet sted også vi skal tænke på at atge nogle af de sange som folk har smidt op :) jeg tjekker lige listen ud også leger jeg lidt med det i aften så finder jeg sku lige ud af hvad jeg så gør. men lover det er her inden Torsdag
Synes jeg lyder som en god idé, men for mit eget vedkommende lidt umuligt.. Der er ikke et eneste forslag, der falder ind under min genre.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg regner med at lave mit færdigt i løbet af ugen :)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Man kan vende det om at spørge, er der allerede nogen der nu ved at de ikke når det til deadline?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Jeg tror det kniber lidt. Men skal gøre mit bedste.
Barry Lloyd
niller
Indlæg: 522
Tilmeldt: 22 maj 2006, 20:59

Indlæg af niller »

nco skrev:Man kan vende det om at spørge, er der allerede nogen der nu ved at de ikke når det til deadline?
Det jeg har smidt op ovenfor er set fra mit synspunkt nærmest færdigt. Jeg har lavet nogle mindre ændringer til det, bl.a fået det bragt inden for de 12 min. + det løse i enderne, men ellers kun meget små ting. Jeg kan evt. smide seneste udgave op i aften. Af grunde, jeg har nævnt ovenfor vil jeg gerne have noget konstruktiv kritik på det for at høre om det lever op til de forventninger der måtte være og om der skal indarbejdes ændringer/forbedringer. Alt afhængigt af hvor tæt vi kommer på deadline sætter det jo også nogle begrænsninger for hvor store ændringer, det er muligt at nå.

Er der fra de koordinerendes side gjort nogle overvejelser om hvordan/hvornår sådanne problematikker håndteres, fejlretning, andre tilpasninger etc, eller satser man på at alt det der foreligger 20. december er 100 % i orden til at klaske sammen? Jeg ved de fleste er rutinerede mixere, men det er jeg ikke i særlig grad selv, og jeg er ikke klar over, om der er nogle af jer andre der overhovedet har hørt noget af det jeg har smidt op eller har lavet tidligere.
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kan godt være jeg spørger enormt dumt, men jeg kan simpelthen ikke finder "reglerne" for mixet.

Hvor langt skulle det være? Hvor langt skulle intro/outro være? Hvor mange sange skal der min. være pr. mix?

Jeg synes jeg har ledt og ledt.
BØH
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

3dotz skrev:Derfor har jeg besluttet, at hvert mix består af seks mixere, der hver har 12 minutter (+intro/outro-bassline) til at slå sig løs. Dog skal Wubbis psy/goa-mix holde sig på ca. 7 minutter for at få plads på cd1.

...


3dotz skrev:Intro/Outro på individuelle mix: 10-15 sekunders bassline i hver ende af mixet

...


Står både i den officielle yearmix tråd og i årets opskrift.

Antallet af sange afhænger af, hvad du synes lyder bedst.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

niller skrev:
Hej 3dotz og jer andre,

Mixet jeg havde uploadet var ikke hip-hop og det er ikke umiddelbart det jeg kunne forestille mig at mixe. Jeg har arbejdet på noget i den genre og med de numre, jeg kunne tænke mig at mixe, så må vi prøve at tage den derfra. Man kan nok kalde det noget bloghouse/dance.

Tracklist:
1. Metronomy - Heartbreaker (Kris Menace Remix)
2. Sam Sparro - Black & Gold (Phones' As Hard As Diamonds Remix)
3. Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
4. Kanye West - Love Lockdown (Hatchmatik Remix)
5. MGMT - Kids (Soulwax Remix)
6. Lil Wayne -A Milli (Nadastrom Remix)
7. Franz Ferdinand - Ulysses (IMISSMYJUNO Remix)

http://rapidshare.com/files/171592122/ca1.0.mp3.html

Kom gerne med kommentarer.

Mvh Niller
Her er det jeg har smidt op i posten om sangvalg. Jeg vil gerne have noget konstruktiv kritik på det , bl.a. fordi jeg som nævnt i min tilmelding ikke er verdens mest rutinerede mixer. Men indtil videre er det mit bud. Det varer 13:50 inkl. 15 sekunder i starten indtil vokalen begynder samt det sidste nummer har jeg ladt løbe ud og ved endnu ikke præcist, hvor den skal cuttes, hvilket måske også kommer an på om det er max 12 min sharp eller der kunne være plads til 12:30 eller 13:00.
Du må meget gerne smide version 2 op. Selv om jeg godt kan følge din ide, så halter dine overgange så meget, at jeg ikke mener vi kan være bekendt at bruge mixet, som det er lige nu.

Nu kender jeg ikke de rigtige termer, men flere gange er det så meget off-beat, at det ikke lyder godt og andre gange er det ren crossfade. Så jeg vil meget gerne høre version 2, og ellers kan jeg kun sige, at du skal arbejde rigtig meget på de overgange.

Men klø på. Der er stadig fem dage til deadline.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

nco skrev:er der allerede nogen der nu ved at de ikke når det til deadline?
Fik denne SMS fra Thomazmix i dag:

Kode: Vælg alt

Hey.. Kan du ik skrive til wonder at jeg bliver nok et par dage forsinket med det mix.. Jeg er blevet pisse syg. Har ligget og brækket mig hele dagen. Og er først lige kommet lidt til mig selv men har stadig pisse ondt i maven. Havde ellers regnet med at mixe i dag og i morgen. Nu må vi om jeg får det bedre. Det er jeg sq ked af hvis jeg ik får mixet færdig.. :-(
Vælter det hele planlægningen?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Ja troede jeg skulle dø igår.. hehe Brækkede mig hele dagen men har det faktisk okay i dag, så jeg går igang med at mixe med det samme..
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er super Thomaz..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg laver det på fredag :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

deadline er først lørdag :(
BØH
Besvar