Christine Milton - Tilbage (dwr house bootleg)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Hah! Jeg stødte lige på et af hans bootlegs på Youtube og enten skal han have bedre smag med hvem han stjæler bootlegs fra eller også er det her faktisk hans eget.
Han kan jo ikke engang holde et simpelt, linæet beat kørende i takt med en énkelt vocal.

http://www.youtube.com/watch?v=ilCDUnv3g3w
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
sweebz
Indlæg: 324
Tilmeldt: 28 jul 2007, 21:22

Indlæg af sweebz »

lyder ihvert fald elendigt, vocal er alt for høj
sweebz
Indlæg: 324
Tilmeldt: 28 jul 2007, 21:22

Indlæg af sweebz »

han er vidst nok os kendt for at låne fra andre uden at nævne nogle navne host dwr host............................................. :D
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Kode: Vælg alt

[19:24:31] <Linden> Hey
[19:24:33] <Linden> Er du her?
[19:33:33] <Linden> Nåjada, men du må sige til når du er her.
[20:02:05] <UNA> What up
[20:02:37] <Linden> Hej. Nu har du jo ikke lige været sådan at få fat i :)
[20:02:47] <Linden> Anyway.... Det er angående et af dine bootlegs
[20:03:21] <UNA> A ye?
[20:03:29] <Linden> "Cumfiesta vs Christine Milton - Superlækker vs Tilbage" med intro fra Højere Vildere
[20:03:52] <UNA> Ja?
[20:03:57] <Linden> Det glæder mig, at du kan lide det og spiller det på din på din hjemmeside.
[20:04:06] <Linden> Men det er jo sådan set mit og ikke dit.
[20:04:29] <UNA> Du er måske en af ovenstående? :)
[20:04:45] <Linden> Nej, men det er mig, der har produceret selve bootleg'et
[20:04:59] <Linden> Jeg går under navnene dwr og linden.
[20:05:23] <UNA> - og julemanden bor på grønland?
[20:06:19] <Linden> Nej. Jeg har selve projekt-filen liggende, hvis der er gældende samt, at jeg har lagt det ud på www.chartattack.dk i sin tid, hvor jeg også har produceret en del andre tracks. F.eks. "Aqua vs Nik & Jay - Lækker Rose"
[20:06:36] <Linden> Samt produceret diverse årsmixes.
[20:07:32] <Linden> Men det ville være dejligt, hvis du ville være så venlig at slette mit mix fra din hjemmeside - resten kan jo egentlig være ligemeget, da det ikke er noget jeg tjener penge på - eller om ikke andet i det mindste give mig credit for mit arbejde.
[20:08:41] <UNA> Den vil jeg i så fald mægtig gerne se, ellers synes jeg du skulle stoppe med at kalde mig credit-taker, da du selv prøver at fratage mig min credit ligenu?
[20:09:40] <Linden> Jeg installerer lige ACID og så skal jeg komme tilbage med et screenshot, så vi kan få det ud af verdenen.
[20:10:05] <Linden> Og så skal jeg lige afk - er sikkert tilbage om et kvarter til 20 minutters tid.
[20:12:20] <UNA> Finder det virkelig underligt hvis vi 2 har lavet 2 identiske bootlegs, oddsne er meget lav - har sågar endda præsenteret bootleget for Christine Milton, og Mistah RK him self
[20:37:59] <Linden> Nå, er du her stadig?
[20:53:34] <Linden> Så er du tilbage kan jeg se :)
-
UNA is una@staff.specific.dk * Ejer @ 7#specific - 7www.specific.dk
UNA on #sbnc #dota-league +#hosting.specific #SRgaming +#pickupmates #UNA #neradio #odense #help.script @#specific #FYN +#gamemadness 
UNA using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server
UNA End of /WHOIS list.
-
Og nu svarer han selvfølgelig ikke mere. Proof er her:
http://www.dwr.dk/bootleg.png
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
sweebz
Indlæg: 324
Tilmeldt: 28 jul 2007, 21:22

Indlæg af sweebz »

herlig fyr :) synd man aldrig får svar på det.. upload gerne mere log hvis det sker han svare :D
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Kode: Vælg alt

[21:55:19] <Linden> Så er du tilbage kan jeg se :)
[21:55:52] <Linden> http://dwr.dk/bootleg.png
[21:57:22] <UNA> Nu er jeg så uheldig min stationære køler stod af idag, så jeg kan faktisk ikke engang vise dig et ss af mit, men det ligner.. meget!
[21:58:57] <Linden> Så kan jeg jo kun konkludere, at du har taget mit mix. Derudover, så gør det jo ikke dig til den retfulde ejer af et mix fordi du har fremvist det for nogle bestemte personer. Det kan hvem som helst jo gøre.
[22:00:10] <UNA> Det samme kan jeg jo sige til dig så
[22:00:29] <Linden> Du har endnu ikke fremlagt noget bevis.
[22:00:32] <Linden> Så det kan du ikke.
[22:01:30] <Linden> Derudover så har Rune RK eller Christine Milton (eller måske mere vigtigt end Rune RK, Copenhagen Clubbers aka Cumfiesta - da Rune RK jo kun fylder 10 sekunder af mixet) ikke særlig meget at sige i den sammenhæng.
[22:01:48] <Linden> Det er nemlig deres pladeselskab og ikke dem selv, der har ret til at tage nogen beslutninger.
[22:02:43] <Linden> Du udviser manglende bevisbyrde, manglende viden om mixet og hvad jeg har hørt af dine andre mixes også manglende kompentence til mixe bootlegs.
[22:04:01] <UNA> Er da udemærket godt klar over at det er pladeselvskaberne som har rettighederne
[22:04:29] <UNA> Jeg ejer en net-radio, så du skal ikke komme at belærer mig om den slags.
[22:05:16] <Linden> Så ved du vel også, at det er ganske skidt stil at tage andres mixes uden at give dem credit for det. Jeg deler det endda gratis med folk.
[22:06:52] <UNA> Jeg kan kun konkluderer udfra det der, at du enten har lavet et, der minder meget om mit, eller stjålet mit, for jeg har ikke hørt dit, og jeg kunne mægtig godt tænke mig at se din ACID fil, fremfor et screenshot.
[22:06:57] <UNA> Desuden deler jeg da også mit med folk.
[22:08:24] <UNA> - men hvis du vil have mit undskyld, bliver jeg nød til at smutte nu.
[22:08:31] <Linden> Jeg er ikke interesseret i at sende dig min ACID-fil, da det vil give dig mulighed for at erklærer det for dit. Derudover, så minder dit mix ikke om mit. Det er en eksakt kopi fra slut til start - med de samme fejl og den manglende slutning.
"Desværre stod hans køler af"
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det kan jo ske for selv den bedste. Jeg husker engang min strømforsyning stod af midt i en meget vigtig samtale... eller noget. Manden lyver jo værre end tidligere på arto... :/
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

LoL da!

Det skal jeg huske, hvis jeg nogen sinde bliver taget med nallerne i kagedåsen..

"...beklager - men min køler stod af, så det er faktisk DIG der er tyven... nå men jeg er SMUTTET! adjø!.."


Muahahaha - sikke et fjols :lol:

På den anden side, hvis det var denne køler det var stået af, var jeg muligvis også AFK en stund...

Billede

Thi-hi
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
webzi
Indlæg: 47
Tilmeldt: 30 dec 2008, 17:30

Indlæg af webzi »

Dwr, bare den samtale jeg havde med ham, han var jo helt paf :|
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

ye... Det var griner nok.... Lige pludselig så alting anderledes ud, når en anden spurgte.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

offtopic: nå, så ka jeg da roligt slette mine Qnet BNC PM's.. en "Linden" har nemlig skrevet, men så ved jeg da hvem det er :)

ontopic: kæft en spade.. han ka sq da nærmest umuligt lave et totalt identisk bootleg.. altså det er muligt, det er ikke det jeg siger.. men kæft, han ska lytte godt, hvis han ska placere alt 100% korrekt..
Tobii
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 jan 2009, 19:32
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Una er en tyv!

Indlæg af Tobii »

heysa, har lige taget de 2 filer fra dig og Una igennem et File comparing program, og jeg fik det her ud af det: http://i41.tinypic.com/dh68m9.jpg
Begge filer er den samme størelse ned til den mindste KB. :)
Altså er Una en tyv!

Nu har jeg ikke så meget forstand på div. musik programmer, men ja..
Det kan vel bruges? ;)

Jeg har smidt nummeret op på youtube, med dit navn så du kan få lidt credit for den, og ikke Una.
Kan findes her: http://www.youtube.com/watch?v=3B-zM286EbI

-Mvh Tobii.
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Hah....Mange tak :)

Det havde jeg egentlig ikke overvejet, men det er vist en glimrende løsning.
Og ja... Det burde vel kunne bruges som bevis, at de er så ens :)

Mange tak for dit svar Tobii og iøvrigt velkommen til boardet!

Mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Tobii lav den som responses til de andre videoer med hans navn
Tobii
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 jan 2009, 19:32
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Tobii »

CCK^ : har gjordt det på dem jeg nu kan finde...

dwr : Jeg sys det er noget svineri at han gør det, men sådan er Una...
Og tak, nu når jeg er her kan jeg da lige se mig omkring.. ;)
DjDabst4r
Indlæg: 17
Tilmeldt: 06 jan 2009, 17:39

Indlæg af DjDabst4r »

DJ UNA har spillet i 3 år på diverse clubs i dk iflg. mine kilder, han har blandt andet været house resident på envy inden det gik helt skævt.
www.djmick.dk - ham der holder festen igang!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

DjDabst4r skrev:DJ UNA har spillet i 3 år på diverse clubs i dk iflg. mine kilder, han har blandt andet været house resident på envy inden det gik helt skævt.
i så fald endnu mere skidt at manden stjæler andre folks arbejde..

Hvorfor er det at hvis man har spillet på ENVY, så er man super dj?
Jeg kender mange der aldrig har været i nærheden af ENVY og de kunne spille bukserne af selv de mest garvede fjolser på ENVY (både dengang og nu)
webzi
Indlæg: 47
Tilmeldt: 30 dec 2008, 17:30

Indlæg af webzi »

DjDabst4r skrev:DJ UNA har spillet i 3 år på diverse clubs i dk iflg. mine kilder, han har blandt andet været house resident på envy inden det gik helt skævt.
Una har ALDRIG været rigtig DJ før og bliver han aldrig.

Han har en latterlig netradio uden særlig mange lyttere og det er det.

Og ham på envy? hahaha
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Nu må i altså lige tage jer sammen. Dj UNA og Dj Mick har stået back-to-back flere år i træk på Envy
Besvar