Christine Milton - Tilbage (dwr house bootleg)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

CCK^ skrev:Nu må i altså lige tage jer sammen. Dj UNA og Dj Mick har stået back-to-back flere år i træk på Envy
Well who cares - manden er en tyv, en løgner (endda en dårlig en af slagsen), og et ignorent røvhul. Gid hans fede korpus måtte rådne langsomt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
sweebz
Indlæg: 324
Tilmeldt: 28 jul 2007, 21:22

Indlæg af sweebz »

Er du vred?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det tvivler jeg stærkt på han er. Jeg tror bare ikke den kære FrZ har ret meget tilovers for tyve og uærlige mennesker, der tager kredit for andres arbejde. Og hvem har egentlig det?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

QrazyLeg skrev:Jeg tror bare ikke den kære FrZ har ret meget tilovers for tyve og uærlige mennesker, der tager kredit for andres arbejde. Og hvem har egentlig det?

Kun dem selv..og så måske deres mor :lol:
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
harald
Indlæg: 180
Tilmeldt: 14 okt 2007, 18:42

Indlæg af harald »

DjDabst4r skrev:DJ UNA har spillet i 3 år på diverse clubs i dk iflg. mine kilder, han har blandt andet været house resident på envy inden det gik helt skævt.
hahaha så er det jeg smiler lidt og griner af det du skriver

hvordan kan du sige at han har spillet på div. clubs når drengen kun kan mixe på software? de gange jeg har set / hørt ham på hardware har det været så dårligt at min søsters mindste kunne klare det bedere

ærligt jeg vil sku have lidt beviser for den mand samt mick har spillet sådane steder der.. før jeg tror det :)
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

FrZ skrev:
CCK^ skrev:Nu må i altså lige tage jer sammen. Dj UNA og Dj Mick har stået back-to-back flere år i træk på Envy
Well who cares - manden er en tyv, en løgner (endda en dårlig en af slagsen), og et ignorent røvhul. Gid hans fede korpus måtte rådne langsomt!
Det var det man i Paradise Hotel kalder "ironik"
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

CCK^ skrev:
FrZ skrev:
CCK^ skrev:Nu må i altså lige tage jer sammen. Dj UNA og Dj Mick har stået back-to-back flere år i træk på Envy
Well who cares - manden er en tyv, en løgner (endda en dårlig en af slagsen), og et ignorent røvhul. Gid hans fede korpus måtte rådne langsomt!
Det var det man i Paradise Hotel kalder "ironik"
Men på dit profilbillede ser du så vred ud, hvordan skulle man nogen sinde vide det :?

Desuden skrev jeg det andet lidt i morsom tone :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Vi kalder bare alt for DJ UNA fremover.. :D

Han har tidligere givet hits som "DJ UNA - I Seng med læreren"... "DJ UNA - Med på den værste"... osv..
Ej spøg til side...
Men er acapellaen ikke forskudt ift. Cumfiesta? Lyder underligt...
Men han virker som en nar, ham UNO
webzi
Indlæg: 47
Tilmeldt: 30 dec 2008, 17:30

Indlæg af webzi »

9 skrev:Vi kalder bare alt for DJ UNA fremover.. :D

Han har tidligere givet hits som "DJ UNA - I Seng med læreren"... "DJ UNA - Med på den værste"... osv..
Ej spøg til side...
Men er acapellaen ikke forskudt ift. Cumfiesta? Lyder underligt...
Men han virker som en nar, ham UNO
UNO haha ;D

Men jo ham der opfandt i seng med læreren og med på den værste ;O

Det var bestemt ikke dig 9 ;P
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

dwr skrev:Iøvrigt - Hvis nogen skulle have lyst til at arbejde videre på dette projekt, så har jeg det liggende som en acd-zip fil med alle tilhørende filer og projekt-opstilling klar til at blive loaded ind i Acid 6.0.
Det er vel bare det DJ UNA har gjort - eller hvad? Nu skal jeg selvfølgelig ikke forsvare ham (Da han virker som lidt af en klovn)...
BØH
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Det tror jeg ikke.... Jeg tror ikke engang han har set projekt-filen, da han ikke kunne så meget som fremvise et screenshot af projektet og afhængigt af, hvilket mp3-codec han bruger til at encode med, så vil filen få forskellige størrelser.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
harald
Indlæg: 180
Tilmeldt: 14 okt 2007, 18:42

Indlæg af harald »

goafreak skrev:
dwr skrev:Iøvrigt - Hvis nogen skulle have lyst til at arbejde videre på dette projekt, så har jeg det liggende som en acd-zip fil med alle tilhørende filer og projekt-opstilling klar til at blive loaded ind i Acid 6.0.
Det er vel bare det DJ UNA har gjort - eller hvad? Nu skal jeg selvfølgelig ikke forsvare ham (Da han virker som lidt af en klovn)...
naaah tror jeg ikke for UNA påstod at det var hans nummer længe inden at dwr har smidt de filer op så vidt jeg kan forstå på det hele, jeg hørte det da hans sendte det til alle og enhver og spurgte med det samme hvorfor han ikke hade rettet det offbeat der er ved 1.19 sek

der fik jeg bare en sløset forklaring om at det var jo sendt ud til folk nu så at ændre det vil være lige meget. med det samme der tænkte jeg det er lusket og det er først efter at de acid filer er lagt op :)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

harald skrev:
goafreak skrev:
dwr skrev:Iøvrigt - Hvis nogen skulle have lyst til at arbejde videre på dette projekt, så har jeg det liggende som en acd-zip fil med alle tilhørende filer og projekt-opstilling klar til at blive loaded ind i Acid 6.0.
Det er vel bare det DJ UNA har gjort - eller hvad? Nu skal jeg selvfølgelig ikke forsvare ham (Da han virker som lidt af en klovn)...
naaah tror jeg ikke for UNA påstod at det var hans nummer længe inden at dwr har smidt de filer op så vidt jeg kan forstå på det hele, jeg hørte det da hans sendte det til alle og enhver og spurgte med det samme hvorfor han ikke hade rettet det offbeat der er ved 1.19 sek

der fik jeg bare en sløset forklaring om at det var jo sendt ud til folk nu så at ændre det vil være lige meget. med det samme der tænkte jeg det er lusket og det er først efter at de acid filer er lagt op :)
Længe er måske så meget sagt :) Der gik 5 dage fra, jeg lagde bootleg'et op til, jeg lagde projektet op. Projektet er iøvrigt blevet fjernet for længe siden for at sikre mig, han ikke får fingrene i det og claimer det som sit eget :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
webzi
Indlæg: 47
Tilmeldt: 30 dec 2008, 17:30

Indlæg af webzi »

dwr skrev:
harald skrev:
goafreak skrev:
dwr skrev:Iøvrigt - Hvis nogen skulle have lyst til at arbejde videre på dette projekt, så har jeg det liggende som en acd-zip fil med alle tilhørende filer og projekt-opstilling klar til at blive loaded ind i Acid 6.0.
Det er vel bare det DJ UNA har gjort - eller hvad? Nu skal jeg selvfølgelig ikke forsvare ham (Da han virker som lidt af en klovn)...
naaah tror jeg ikke for UNA påstod at det var hans nummer længe inden at dwr har smidt de filer op så vidt jeg kan forstå på det hele, jeg hørte det da hans sendte det til alle og enhver og spurgte med det samme hvorfor han ikke hade rettet det offbeat der er ved 1.19 sek

der fik jeg bare en sløset forklaring om at det var jo sendt ud til folk nu så at ændre det vil være lige meget. med det samme der tænkte jeg det er lusket og det er først efter at de acid filer er lagt op :)
Længe er måske så meget sagt :) Der gik 5 dage fra, jeg lagde bootleg'et op til, jeg lagde projektet op. Projektet er iøvrigt blevet fjernet for længe siden for at sikre mig, han ikke får fingrene i det og claimer det som sit eget :)
Altid noget at han ikke nåede at få fat på projekt filen :P
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

http://www.djuna.dk/ - I, I, I, I GÅR - I, I, I, I GGGGÅR
BØH
DjDabst4r
Indlæg: 17
Tilmeldt: 06 jan 2009, 17:39

Indlæg af DjDabst4r »

CCK^ skrev:Nu må i altså lige tage jer sammen. Dj UNA og Dj Mick har stået back-to-back flere år i træk på Envy
Hvorfor skal jeg trækkes med ned? Jeg laver mine egne produktioner.
www.djmick.dk - ham der holder festen igang!
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

DjDabst4r skrev:
CCK^ skrev:Nu må i altså lige tage jer sammen. Dj UNA og Dj Mick har stået back-to-back flere år i træk på Envy
Hvorfor skal jeg trækkes med ned? Jeg laver mine egne produktioner.
Nåh bette pus. Er da ked af at du ikke kunne se det sjove i det
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

HAHA alt for sjovt.. har aldrig hørt om gutten og nu har jeg ellers bevæget mig i københavns dj miljø de sidste 6 -7 år. Men han har sikkert en ret så dårlig smag i munden siden der ikke kommer det mindste modbevis...

Nå, men DwR vi må jo bare finde ud af hvor han spiller næste gang og så måde op og høre om han ikke kan spille hans fede boot' hehe...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Tror næppe i finder ham i kbh :) DJ UNA/Mickey Gee/Mickey Greve er fra Faaborg

http://www.fyens.dk/article/789597:Faab ... o-for-unge
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

CCK^ skrev:Tror næppe i finder ham i kbh :) DJ UNA/Mickey Gee/Mickey Greve er fra Faaborg

http://www.fyens.dk/article/789597:Faab ... o-for-unge
Hmm på hans side står der han spiller på Palæet i lyngby og ENVY ligger eller lå jo også i Kbh så han må jo slå sine folder herovre engang imellem!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar