Sensation København once again

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Sensation København once again

Indlæg af jmunch »

Andre end mig der faldt over at Copenhagen er announcet til November 2008 i eventlisten, men alle andre som var efter er der ikke. Der er kun fremtidige..

Dog linker den til det gamle billetlugen link.
http://www.sensation.com/

Men mon ikke det bliver november igen i år.
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Jeg forstår ikke? Alle tidligere events (både 2008 og 2009 inkl den gamle for copenhagen) står på listen?
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: Sensation København once again

Indlæg af jmunch »

After the premier in the Amsterdam ArenA, Sensation will start with a new World Tour. Sensation will visit 15 countries with shows in Madrid, Copenhagen, Santiago, Prague and St. Petersburg. Same as last year, Sensation will visit Dusseldorf and Melbourne during New Year’s Eve. See the complete tour schedule on the homepage.

http://www.facebook.com/ext/share.php?s ... ykf&ref=mf
Infected
Indlæg: 918
Tilmeldt: 27 sep 2005, 14:36
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sensation København once again

Indlæg af Infected »

Sensation kommer til DK i 5år i træk.. Det har været en del af kontrakten som folkene bag Sensation og nogen folk i DK aftalte dengang...
Billede
BilledeBillede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation København once again

Indlæg af DjMail »

Selvfølgelig kommer Sensation tilbage.
Men der er travlt nok på det lille kontor som står for sensation i dk.
De har distortion i den her weekend f.eks :)
Brugeravatar
jmunch
Indlæg: 587
Tilmeldt: 15 aug 2007, 23:58

Re: Sensation København once again

Indlæg af jmunch »

Men var omkring denne tid, hvis ikke før at Sensation Cph, november blev annonceret.. det er det som undrer mig lidt
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation København once again

Indlæg af DjMail »

Sensation skal nok komme og der skal nok komme larm nok i medierne, på gaden og på nettet for det.
Men lige pt tror jeg at der arbejdes hårdt på at få distortion lukket og så er der jo også en Output World Tour fest i Aalborg til September som også skal passe.
Så tror de har travlt :)
cm-rex
Indlæg: 26
Tilmeldt: 11 nov 2007, 11:45

Re: Sensation København once again

Indlæg af cm-rex »

Infected skrev:Sensation kommer til DK i 5år i træk.. Det har været en del af kontrakten som folkene bag Sensation og nogen folk i DK aftalte dengang...
det var fem gange kontrakten lyd på med Parken, og de prøvede faktisk at komme ud af den i år, så de kunne holde det et billgere sted. (forum maybe) men parken ville ikke lade dem, komme ud af den kontrakt.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation København once again

Indlæg af DjMail »

Det håber jeg du har en kilde på det der, for det tror jeg simpelthen ikke på.
NiNJAPiND
Indlæg: 166
Tilmeldt: 31 jan 2009, 12:37

Re: Sensation København once again

Indlæg af NiNJAPiND »

Taget fra facebook:
http://www.facebook.com/note.php?note_i ... 169&ref=nf

Wicked Wonderland coming to Copenhagen...


Sensation Denmark 2009: need we say more?




Who could forget that night, the 15th of November 2008, when Sensation raised the roof of the PARKEN stadium in Copenhagen.

It was indeed a night to remember, witnessed by the many that attended the first ever Sensation in Denmark. Not only did it blow people away with its award winning DJ sets, amazing pyro and laser effects, as well as daredevil acrobatics and sensual water nymphs, but it reaped a couple of awards in the process, with Sensation, The Ocean of White!

With this mind and after receiving countless emails from an ever enthusiastic public, it gives us great pleasure to announce that Sensation will return with it's new show, the Wicked Wonderland, based on the surreal story of Alice's adventure in Wonderland, by Lewis Clark

Enter this world of mystery and imagination and be taken on a sensual journey beyond your wildest dreams on the 31st of October, 2009 at the PARKEN stadium, Copenhagen.

The full line-up will be announced soon

Sensation is presented by Samsung Mobile.

You need...

You love...

You want...

Sensation!
Besvar