Sensation - Parken 13. November

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Så kom datoen frem og salget starter i morgen med et Early Bird salg.
Salget finder du lige her: http://www.billetlugen.dk/musik/10393/
Lidt info om Early Bird salget:

"Early Bird" kunder vil være i stand til at købe en billet til sidste års
pris og har også eksklusiv adgang til:

- Early Bird lotteriet - præmier vil omfatte:
* 2 Deluxe Amsterdam Rejsepakker (herunder flybilletter fra København,
Stockholm eller Oslo)
* 2 Regelmæssig Amsterdam Rejsepakker (herunder flybilletter fra København,
Stockholm eller Oslo)
* 20 Regelmæssig billet indehavere vil blive opgraderet til eksklusiv, Deluxe billetter

- Prioritet Indgang ved PARKEN Stadium
- 2 gratis download af musik fra Dance-Tunes.com

Jeg har lige smidt pressemeddelelsen nedenfor, så I kan læse lidt om årets tema.
-------
Sensation rammer Danmark for tredje gang

For tredje år i træk får København besøg af tusindvis af festglade unge i hvidt. Den 13. november vil gæster fra hele Norden lade sig forføre af stemningen ved verdens største house event, Sensation. De mest dedikerede fans kan allerede fra i morgen, tirsdag den 20. April sikre sig adgang til festen.

”Som DJ bliver det ikke større end Sensation. Det er simpelthen verdens største klubevent.” Ordene er Morten Breums, Danmarks for tiden mest ombejlede dj og blandt andet kendt for sit samarbejde med navne som Camille Jones, Rune RK og Nik & Jay. Sidste år blev han som den eneste dansker booket til Sensation i Parken, hvor han udover muligheden for at spille sammen med en række af verdens største dj-navne, fik lov til at folde sit talent ud på et udsolgt nationalstadion. ”At kigge ud over de tusindvis af dansende mennesker er utroligt. Hænderne over hovedet, klædt i hvidt, fyldt med livsglæde og kærlighed til musikken. Det sidder stadig i kroppen på mig,” forklarer sidste års Sensation-DJ, Morten Breum.

Breums oplevelse matcher parolen for årets Sensation i København, ’Celebrate Life with House’. Med dette positive udgangspunkt vil arrangørerne dyrke den følelse af lykke og sammenhold som kan opstå på dansegulvet. Hvor over 30.000 festlige gæster sidste år blev sendt på en rejse udi et sexet, hvidklædt ’Alice i Eventyrland ’ -tema, vil der i år blive gjort meget ud af selve festen. ”Showet i år vil springe rammerne for, hvad man forventer sig af et event i denne størrelse. Hvor gæsterne før har været tilskuere til en utrolig begivenhed, vil de i 2010 selv blive en del af showet. 2010-showet er nyskabende på alle områder for at få folk til at mærke stemningen, musikken og hinanden,” forklarer talsmand for Sensation København, Martin Thomsen.

Sidste år kom der Sensation-gæster til København fra 30 forskellige lande og alt tyder på, at København igen tiltrækker unge fra hele verden. Premieren på årets Sensation-tour i Amsterdam blev udsolgt på en halv time og eftersom Danmark er næste stop vil mange internationale gæster vælge Parken. ”Hvis jeg selv skulle vælge en Sensation-fest på vores 2010-tour, ville jeg vælge København. Ingen har som skandinaverne forstået, at Sensation handler om at slippe hæmningerne og kaste sig ud i den elektroniske musik,” forklarer Sensation’s hollandske grundlægger Duncan Stutterheim, om den helt udsædvanlige udenlandske interesse for et Sensation show i Danmark.

For at sikre sig at lokale house-fans får adgang, bliver det i år muligt at være tidligt ude med køb af billet til Sensation. Her får 1000 danskere mulighed for at få billetterne til sidste års pris (560 kr.), få gratis musik-downloads og egen prioritetsindgang i Parken. Samtidig får man mulighed for at komme til premieren i Amsterdam den 3 Juli 2010. Se mere på Sensation.com & kortlink.dk/facebook/7m8s
Infected
Indlæg: 918
Tilmeldt: 27 sep 2005, 14:36
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af Infected »

Tror da nok lige man ska have bestilt nogen billetter.. :)
Men det bliver deluxe billetter, gider ikk alm billetter.. hehe..
Billede
BilledeBillede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Deluxe er også til salg i morgen.
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af cyrus »

Glæder mig til at se line-up..

Men tror da nok lige at der skal bestilles Deluxe billetter i år..
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af Sunshine »

hvis man vil til premieren i Amsterdam, skal man nok lige sørge for at skaffe sig muligheden for at komme derned i tog eller bil ;)
Billede
Iwers
Indlæg: 526
Tilmeldt: 23 sep 2009, 21:23
Geografisk sted: Haderslev

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af Iwers »

øøhm, nu har jeg ikke været til sensation før, hvad er fordelen ved deluxebilletter?
tak fordi at du smed den op herinde :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af night_hawk »

gider squ ikke til det i dk.. Fandme skidt når det ender op med der kommer nik og jay remixes ting på.. gab.. :) oh well, have fun til dem der tager til det (;
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Amsterdam er udsolgt Sunshine - med mindre du tager en travel pack.
Anyway salget er igang :)
5aint
Indlæg: 117
Tilmeldt: 28 jun 2005, 23:56

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af 5aint »

Så er de billetter i hus, så må man bare håbe på at man vinder noget af den pulje! :)
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af Fairground »

night_hawk skrev:gider squ ikke til det i dk.. Fandme skidt når det ender op med der kommer nik og jay remixes ting på.. gab.. :) oh well, have fun til dem der tager til det (;

What he said!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Så er der lige knap 100 billetter tilbage i early bird salget.
Så skal man have sikret sig sin billet allerede nu og have gratis musik downloads, priotets indgang og billetten til sidste års pris, så er det nok en god ide at komme igang idag :)
BetteMand
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 okt 2007, 18:26
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af BetteMand »

Billetten er i hus!! ;)
BetteMand Out..:D
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Sensation i DK er hverken mere eller mindre kommerciel end i Holland.
Gi mixene fra i lørdags et lyt, og i vil opdage at f.eks Black Eyed Peas blev spillet.

Sensation er super kommerciel, men stadig klart en af mine favorit fester.
Produktionen i år er btw. nok noget nær det vildeste jeg har set fra ID-T i lang tid, og så er de gået tilbage til deres gamle tanker om at inddrage publikum, hvilket jeg ser meget frem til.
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Sensation i DK er hverken mere eller mindre kommerciel end i Holland.
Gi mixene fra i lørdags et lyt, og i vil opdage at f.eks Black Eyed Peas blev spillet.

Sensation er super kommerciel, men stadig klart en af mine favorit fester.
Produktionen i år er btw. nok noget nær det vildeste jeg har set fra ID-T i lang tid, og så er de gået tilbage til deres gamle tanker om at inddrage publikum, hvilket jeg ser meget frem til.
Det er indenfor de sidste år blevet kommercielt. Før 2005 var masser af kant på.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af QrazyLeg »

Er Sensation Black, eller "Black" som det jo egentlig bare hedder, ikke længere end del af aftalen i Amsterdam arena? For det gad jeg satme godt til næste år.

Beklager det lille sidespor, men kom lige i tanke om jeg havde set det var holdt i Belgien i år. Så tænkte at det måske var ved at være udfaset (desværre).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Black afholdes ikke i Arenaen længere, da de ikke kan sælge Arenaen ud.
De har dog i denne weekend 10 års jubilæum for Q-Dance, som delvist afholdes i arenaen.

Musikprofilen til Sensation, kontra den Hollandske club-musikprofil på det samme tidspunkt, har ikke ændret sig.
Da trance var stort i Holland, var der trance til Sensation - da funky house var stort i Holland, var det også funky house til Sensation.
I år var der en blanding mellem tech house, dutch house og "house" - Det er præcis hvad der rykker i Holland lige nu.

Jeg tror bare at folk der brokker sig, selv er blevet mere kritiske og mere "undergrunds orienteret"
Line-Up i Danmark kommer nok næppe til at skuffe, måske endda overraske lidt - uanset så skal jeg satme med til en fest der har et setup der ser sådan her ud:

Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

Så er traileren for festen kommet.
Jeg glæder mig ikke mindre end jeg gjorde før :)

5aint
Indlæg: 117
Tilmeldt: 28 jun 2005, 23:56

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af 5aint »

Det bliver godt! :)

PS. er vinderne i "lotteriet" egentlig blevet fundet? (Nigen må jo være siden Sensation Amsterdam har været holdt)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af DjMail »

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 389066.ece

Joris Voorn & 2000 and One
Eric Prydz
Noir
Chuckie
Mr. White

Og så mangler vi lige endnu en på listen, som kommer senere :)
5aint
Indlæg: 117
Tilmeldt: 28 jun 2005, 23:56

Re: Sensation - Parken 13. November

Indlæg af 5aint »

DjMail skrev:http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 389066.ece

Joris Voorn & 2000 and One
Eric Prydz
Noir
Chuckie
Mr. White

Og så mangler vi lige endnu en på listen, som kommer senere :)

Så gør det lige pludselig ikke så meget jeg ikke fik set Pryda i Vega :)
Besvar