Event forslag ?

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Dj Dk
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 21 apr 2006, 14:50
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Event forslag ?

Indlæg af Dj Dk »

Hey Folkens,

har gået med denne tanke i et stykke tid nu og tænkte på om det ikke kunne være en sjov ide at lave et CA-Event, forstået med at Jyderne får hjemmebane til en fest og så senere får Sjællænderne Hjemmebane fordel ?

så det vil sige 2 fester, mødes vi hvor vi drikker til vi vælter og evt. lave lidt DJ-battle mod hinanden :)

og gøre det til en årlig begivenhed og mødes 1-2 gange om året

:)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: Event forslag ?

Indlæg af dwr »

Tror ikke du har prøvet at organisere fest for CA før. Folk er meget ustabile i deres tilmeldinger. Alle er vildt meget med på ideen indtil der er fastsat en dag og en pris og så springer halvdelen fra igen.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Dj Dk
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 21 apr 2006, 14:50
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af Dj Dk »

sådan er det tit med folk
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Re: Event forslag ?

Indlæg af DjMail »

Lav noget up-front betaling så har du bedre styr på folk.
Om end det blot er et symbolsk beløb, melder folk så fra og det skal aflyses - så har du fået nogle kroner for dit besvær.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af nco »

Enig med Mail.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
stefanbabz
Indlæg: 397
Tilmeldt: 26 sep 2008, 09:55
Geografisk sted: Denmark

Re: Event forslag ?

Indlæg af stefanbabz »

Ja det lyder som en ret god idé, måske en 50-100kr, som er en slags bindende tilmelding, så kan man også ligge budget og få et overblik over deltager antallet
im a sucker for house music
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af nco »

Ja, det skal være noget i den stil.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Atju
Indlæg: 77
Tilmeldt: 16 nov 2009, 17:37
Geografisk sted: Were Ever When Ever.

Re: Event forslag ?

Indlæg af Atju »

syntes det lyder som en fed ide

jeg vil da helt sikkert deltage hvis jeg kan den dag :)
/Atju

HUSK: Historie er den løgn, man er blevet enige om.

Jeg Går Af Trapper A Stiger Agurger Med Mer.

Image
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: Event forslag ?

Indlæg af cyrus »

Hvis dato'en passer mig.. Så er jeg også klar på en CA-Event, og syntes bestemt det skal vore forud betalt, så er man sikker på hvor mange og hvem der kommer..
Celebrate Your Life With House
bpm
Indlæg: 277
Tilmeldt: 29 jul 2002, 22:51
Geografisk sted: TPD APG

Re: Event forslag ?

Indlæg af bpm »

Ja det er efterhånden et stykke tid siden vi har holdt noget. Så jeg synes det er en god ide.
Dj Dk
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 21 apr 2006, 14:50
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af Dj Dk »

nu er der gået en del måneder siden jeg kom op med denne ide, og nu spørger jeg om nogen som frivillig vil være med til at gøre noget ud af det ? :)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af nco »

Det er jo ikke for at være kedelig. Men jeg tror tiden er rendt fra CA-festerne. Der er for lidt faste brugere til at det kan kører rundt økonomisk. Vores 10-års-fest var da en succes, så absolut. Meeeen lidt tamt fremmøde, når man tænker på hvor mange brugere vi er.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Event forslag ?

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror det nærmeste vi kommer en CA-POT igen er i tilfælde af et andet arrangement, e.g. når Tiësto spiller i Parken og folk mødes inden.

Eller hvis en skal til et bestemt område af Danmark, og smider en besked herinde "hey sker der noget i Nr. Vorupør på lørdag. Jeg er der, hvem kan mødes til en pilsner og en flaske finsprit"

Det er efterhånden en del fester siden CA-POT har foregået uden for Aalborg, København eller Slagelse. Det betyder også det næsten altid har været de samme drivkræfter bag. Men hvem siger næste generation ikke snart selv kan banke fester sammen, så er initiativlysten til stede, så er det bare med at komme i gang med at finde en dato og lave et opslag. Det behøver jo blot at være en røvfuld brugere, der tømmer en lejlighed for sprut.

Mindes stadig da jeg fik klager fra tre blokke (boede i den yderste af tre på stribe) efter en CA-fest på kollegiet. Skønt var det, og Aalborg-festen, der involverede folk fra København, Sønderborg (så vidt jeg husker - i hvert fald Sønderjylland), Sjælland og en enkelt eller to fra Skanderborg, var kommet i stand om formiddagen. Hold kæft det var nice!

Det sjove ved festerne er altid at læse kommentarerne herinde efterfølgende. Som den sidste julefrokost fra 2006 eksempelvis. Anyway, nu er jeg den der skal tilbage til Word :) Kom lige til at søge på ordet julefrokost, der afleder fede tråde herinde om festminder. Generelt så er CAPOT vist et godt søgeord :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: Event forslag ?

Indlæg af dwr »

Tjah - der er måske også det aspekt, at den inderste kerne på boardet har været her i små 11 år efterhånden og med tiden vel også er blevet lidt ældre (ikke, at det ændrer noget for mig - men så vidt jeg husker, så er jeg vist også en af de yngre af "kernen")
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Jeg tror det nærmeste vi kommer en CA-POT igen er i tilfælde af et andet arrangement, e.g. når Tiësto spiller i Parken og folk mødes inden.

Eller hvis en skal til et bestemt område af Danmark, og smider en besked herinde "hey sker der noget i Nr. Vorupør på lørdag. Jeg er der, hvem kan mødes til en pilsner og en flaske finsprit"

Det er efterhånden en del fester siden CA-POT har foregået uden for Aalborg, København eller Slagelse. Det betyder også det næsten altid har været de samme drivkræfter bag. Men hvem siger næste generation ikke snart selv kan banke fester sammen, så er initiativlysten til stede, så er det bare med at komme i gang med at finde en dato og lave et opslag. Det behøver jo blot at være en røvfuld brugere, der tømmer en lejlighed for sprut.

Mindes stadig da jeg fik klager fra tre blokke (boede i den yderste af tre på stribe) efter en CA-fest på kollegiet. Skønt var det, og Aalborg-festen, der involverede folk fra København, Sønderborg (så vidt jeg husker - i hvert fald Sønderjylland), Sjælland og en enkelt eller to fra Skanderborg, var kommet i stand om formiddagen. Hold kæft det var nice!

Det sjove ved festerne er altid at læse kommentarerne herinde efterfølgende. Som den sidste julefrokost fra 2006 eksempelvis. Anyway, nu er jeg den der skal tilbage til Word :) Kom lige til at søge på ordet julefrokost, der afleder fede tråde herinde om festminder. Generelt så er CAPOT vist et godt søgeord :)
:cry: Fuck, jeg græder og griner... Tak QLeq. Klasse billeder i den tråd, at de stadig er online er jo for vildt :D

*sigh* savner de gamle CA fester... Så lidt bekymringer, så meget sprut. - Vi er oldinge nu (håber ikke at Domin, plys eller zivago (aka gangstativerne) læser med) :lol:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Re: Event forslag ?

Indlæg af Will »

Skal jeg skaffe et par liter finsprit og holde fest i Nakskov igen? :-)
Brugeravatar
Pesimisten
Indlæg: 984
Tilmeldt: 12 mar 2007, 16:40
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Re: Event forslag ?

Indlæg af Pesimisten »

Will skrev:finsprit
Jeg kommer med sikkerhed! YiiiiRR!!
Will skrev:Nakskov
Men hvor ligger det, og har I en Daisy som jeg kan vælte senere hvis jeg keder mig?? :P
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af FrZ »

Will skrev:Skal jeg skaffe et par liter finsprit og holde fest i Nakskov igen? :-)
Det var en smuk smuk smuk tur derned (den eller de gange jeg har været der?). Hvis det passer i kalenderen, kan jeg altid overtales :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Dj Dk
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 21 apr 2006, 14:50
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Re: Event forslag ?

Indlæg af Dj Dk »

jeg er også frisk på lidt party :)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: Event forslag ?

Indlæg af DoMiNaToR »

FrZ skrev:*sigh* savner de gamle CA fester... Så lidt bekymringer, så meget sprut. - Vi er oldinge nu (håber ikke at Domin, plys eller zivago (aka gangstativerne) læser med) :lol:
Hov hov skal du være fræk knægt :mrgreen:

Men ja en fest er da aldrig af vejen, hvis det er en dato jeg kan så skal jeg da nok dukke op :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar