Begyndelsen til enden på Chart Attack

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

nick_the_man
Indlæg: 41
Tilmeldt: 26 apr 2002, 19:37

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af nick_the_man »

WOW !!!

Helt tilfældigt kommer jeg i tanke om denne side, og så virker login sq stadig :-)
Og så kører der en tråd om gamle dage... jeg tror nok lige hårene i nakken rejste sig.

For s.... det er fedt at læse igen :-) HawkZone vs. MeetTechno, ICQ, Polo'er o.s.v... Husker det hele og glemmer det aldrig !
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Bakko »

glemmer sgu ikke de gange jeg har været med i at laver Yearmix :-) De er sgu savnet :-)
dj drop
Indlæg: 223
Tilmeldt: 23 mar 2004, 19:57
Geografisk sted: Kolding, dk

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af dj drop »

Jeg husker bedst siden fra mine dage hvor jeg deltog i et Chart Attack Yearmix. Har altid været glad for den her side da det var den side der gjorde, at jeg kunne udfolde mine musikalske evner (hvis jeg nogensinde havde nogen), hvilket hjalp mig igennem en svær tid i mit liv. Det her forum har betydet meget for den person jeg er idag, hvilket jeg gerne vil takke alle for :)
Get up & Dance .
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af nco »

Tak for alle indlæg. Bliv endelig ved.

Selvom at CA er mere dødt end nogensiden, så er der ingen planer om at trække stikket.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Alte
Indlæg: 207
Tilmeldt: 06 maj 2002, 07:56
Geografisk sted: En sted i det danske land

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Alte »

Hejsa drenge...

Rigtig lang tid siden sidst!

Husker mest CA for de fede fester, (dem jeg i hvert fald har været med til)

Husker bedst

Feffe den skaldede partybomb!
Klausen, for sine vilde drukture
Yakuza_Map, den lille vilde køjbenhawner :)

Damn jeg har brugt mange sjove timer herinde og på IRC i sin tid, men tiden går og man får barn osv videre, og tingene bliver prioteret anderledes...
Men hold da op jeg savner det da nogen gange!

Tror desværre at CA skal laves noget om for at få bredere interesse på sceenen, men det ville være synd af lave CA om, CA er som CA skal være!

Tror bare vi er blevet ældre allesammen :)
SeZTor
Indlæg: 298
Tilmeldt: 26 apr 2002, 01:00
Geografisk sted: Denmark

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af SeZTor »

De gamle dage glemmer man sku aldrig!!
Savner de aktive tider herinde
TSA chart.dk de var sku tider :)!!!

Vi er blevet nogen old boys herinde nu :) Var blot 17 da jeg lærte stedet at kende i 2000. Det var så fedt at kunne sige man havde noget andre ikke havde.
Nu er spotify osv taget over, sådan er det jo :)

Fedt at se så mange nicknames herinde, vækker minderne frem!!
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Zivago »

SeZTor skrev:De gamle dage glemmer man sku aldrig!!
Savner de aktive tider herinde
TSA chart.dk de var sku tider :)!!!

Vi er blevet nogen old boys herinde nu :) Var blot 17 da jeg lærte stedet at kende i 2000. Det var så fedt at kunne sige man havde noget andre ikke havde.
Nu er spotify osv taget over, sådan er det jo :)

Fedt at se så mange nicknames herinde, vækker minderne frem!!
Hæhæ Seztor. Hvis du er old boy - hvad er jeg så ??. Just a joke. :lol: Lang tid siden jeg har været herinde. Savner også lidt "the good old times" hvor der blev brugt adskillige timer herinde, hvor der ikke kun blev delt - men også diskuteret musik i stor stil. Men det var en anden tid - hvor det kunne være svært at støve tracks op. I dag har vi jo tonsvis af muligheder.
Pilskadden Aka. 80er
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2002, 14:21
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Festen i Ålborg ! det var fandme fedt, Kan ikke i min brandert huske hvem det var. Men der var en der ivrigt havde gang i at samle ind til en "last-minut" stripper, Alle var med på ideen, fra indsamling til showet gik der max. 45min. og så kom der ellers gang i festen på 1 sal på det diskotek. Det var fandme en sjov aften.

Ja som andre nævner glemmer jeg da heller ikke da vi startede op på Yearmixet i sin tid, min tid og kompertance gjorde jeg valgte at give det videre, hvilket også resulterede i en højere standart på mixet :) men spændende var det da..

Personligt tjekker jeg i ny og næ her på siden og især op til jul for at lure yearmixes :)

God jul og godt nytår til nye som gamle rotter på CA .
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af QrazyLeg »

En gang i mellem når man tænker på hvor lang tid, der er gået er det sjovt at læse ældre indlæg igennem.
Nogen af jer der her prøvet Gmail?
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?f=8&t=9108
Falslev fik sgu ret i at det åbenbart var ret meget bedre end det andet. 1 GB plads var jo tæt på revulotionerende for 10 år siden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:En gang i mellem når man tænker på hvor lang tid, der er gået er det sjovt at læse ældre indlæg igennem.
Nogen af jer der her prøvet Gmail?
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?f=8&t=9108
Falslev fik sgu ret i at det åbenbart var ret meget bedre end det andet. 1 GB plads var jo tæt på revulotionerende for 10 år siden.
lol, ja...

Elsker Cokelines spørgsmål fra 07, hvem sender 20 mb i en email...

Hehehehe
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af nco »

Der er super mange fede indlæg og historier. Der er sket meget på få år.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Cokeline »

LeG0lAsDK skrev: lol, ja...

Elsker Cokelines spørgsmål fra 07, hvem sender 20 mb i en email...

Hehehehe

Vil stadig holde fast i at det er en uskik at sende 20 mb i en mail anno 2014 :-)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af LeG0lAsDK »

Cokeline skrev:
LeG0lAsDK skrev: lol, ja...

Elsker Cokelines spørgsmål fra 07, hvem sender 20 mb i en email...

Hehehehe

Vil stadig holde fast i at det er en uskik at sende 20 mb i en mail anno 2014 :-)
Heheh, især hvis det er på 2g nettet ;)
DeepxBlue
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12 maj 2014, 14:48

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af DeepxBlue »

Hva satan!! Eksisterer i stadig! Skønt at se at selvom det er 12-13år siden man sidst var her er der stadig nogle af de gamle hoveder herinde :)
En skam jeg ikke kunne huske mit gamle password og login.. Ikke engang sikkert det stadig virker, men sjovt er det nu igen at kunne kigge lidt med og mindes de gode dage omkring nul'erne :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Cokeline »

Nogen der stadig i ny og næ forvilder sig herind? Man bliver jo’ helt nostalgisk! Håber alle har det godt!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af nco »

Jeg skal se om installationen stadig lever. Jeg er blevet lidt rusten i phpBB, så jeg tør næsten ikke opdaterer til seneste version. Sidst jeg forsøgte fik jeg ødelagt alle links til vores gamle avatars. Men måske jeg fixer det en dag. ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
yeah
Indlæg: 98
Tilmeldt: 08 feb 2007, 00:28
Geografisk sted: Lige her!

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af yeah »

Cokeline skrev: 22 feb 2021, 14:51 Nogen der stadig i ny og næ forvilder sig herind? Man bliver jo’ helt nostalgisk! Håber alle har det godt!
Kom lige forbi for at finde et axwell minimix jeg kom i tanke om - men dl links virker desværre ikke mere! savner siden og specielt alle yearmixes - synd at det er en svunden kultur af super fede mixes - nu flyder det hele bare over på soundcloud og youtube. Og med det meste samlet i spotify er vi tvunget til deres katalog...
-> !!! Music is my language !!! <-
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af nco »

yeah skrev: 25 mar 2021, 17:08Kom lige forbi for at finde et axwell minimix jeg kom i tanke om - men dl links virker desværre ikke mere! savner siden og specielt alle yearmixes - synd at det er en svunden kultur af super fede mixes - nu flyder det hele bare over på soundcloud og youtube. Og med det meste samlet i spotify er vi tvunget til deres katalog...
Hvilket Axwell mix? Kan være jeg finde noget i arkivet?

Og ja, deler din holdning omkring streaming. Bruger dog ikke Spotify, men oplever noget af det samme med YouTube (og YT Music). Nogle af de gamle yearmixes ligger online her: yearmix.chartattack.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Zamiel
Indlæg: 241
Tilmeldt: 29 jul 2002, 21:53
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af Zamiel »

Tak for at holde sitet i live. :) er helt nostalgisk og samtidig dybt ramt af hvor hurtig tiden er gået. CA var en del min ungdom og tidlige år på nettet, tror ikke at folk i dag har mulighed for at opleve det samme som dengang
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Begyndelsen til enden på Chart Attack

Indlæg af nco »

Zamiel skrev: 03 jun 2022, 20:00 Tak for at holde sitet i live. :) er helt nostalgisk og samtidig dybt ramt af hvor hurtig tiden er gået. CA var en del min ungdom og tidlige år på nettet, tror ikke at folk i dag har mulighed for at opleve det samme som dengang
Det var så lidt. Det hakker lidt engang i mellem. Men indtil videre kører det. Men ja, med alt det streaming og så nemt det er at få alt musik i dag, så vil man ikke opleve den samme stemning og hype.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar