Mr Music

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
mig1
Indlæg: 588
Tilmeldt: 13 sep 2006, 12:36
Geografisk sted: sjælland

Mr Music

Indlæg af mig1 »

Hej gutter og inder...

fandt min gamle hdd frem og fik den også tilsluttet og så til stor glæde at jeg havde komplet mr music absolute serien.... - så langt så godt

men...

her til morgen startede jeg den op igen for at smide det over i "Skyen" sådan at jeg altid har den men der gik noget galt og nu lugter hdd så ikke så godt mere.... den er desvære gået tabt...

nu ved jeg at man ikke må req komplette samlinger og sådan men at skulle finde tracklister frem og skrive dem enkeltvis ville være spild af jeres tid

er der en venlig sjæl det ligger inde med denne samling ? så hører jeg meget gerne fra dig...
hilsen
M.I.G.1
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Mr Music

Indlæg af nco »

Du blander Mr. Music og Absolute Music sammen.

Mr. Music-serien er alt for stor og omfattende. Er det reelt Absolute Music fra 90'erne du søger?:)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
mig1
Indlæg: 588
Tilmeldt: 13 sep 2006, 12:36
Geografisk sted: sjælland

Re: Mr Music

Indlæg af mig1 »

Kan se at jeg har blandet det lidt sammen absolute music
Har jeg næsten komplet reddet takket være nogle stykker herinde fra

Mr music har jeg lidt af men mangler stadig en del ser lige at få lavet en liste over dem jeg har og skulle der være nogen der kunne hjælpe til med resten sådan at det kunne blive komplet
Lægger jeg gerne Dropbox til så alle kan hente hvis man vil
hilsen
M.I.G.1
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Mr Music

Indlæg af nco »

Ikke noget jeg ville kaste mig ud i.

Hvad siger Pirate Bay?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar