Så er der PIZZA!

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Hvad synes du... Vanvid eller Genialt?

Vanvid
3
75%
Genialt
1
25%
 
Afgivne stemmer: 4

farmer
Indlæg: 244
Tilmeldt: 30 apr 2005, 23:20
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

QrazyLeg skrev:Det ser faktisk ret godt ud. Og dejligt med nogen der forstår at definitionen på en god pizza er at den skal indeholde _masser_ ost.

Jeg får dog en kvart italiener galt i halsen når en pizza koster 6000,- kr. Den skal godt nok kunne mætte en del mennesker hvis der skal slynges de penge over disken.

Alternativt indlæg og rart at se at ikke alle pizzarier lever af konceptet som i Aalborg, hvor ordentlig pizza leveres fra to/tre steder...
Jeg synes både "Azuria" og "Kunst & Spaghetti" levere fantastiske pizza'er, der må du desuden kun slippe med en 60-70 kr for en lækker pizza :D
Hoopstar
Indlæg: 1651
Tilmeldt: 30 dec 2002, 17:16

Indlæg af Hoopstar »

GAAALT den er lækkert.. jeg tror fanme jeg skal til esbjerg en dag.. :P man sider helt og bliver sulten :(
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Vi må jo bare snart smide en POT i byen så vi kan få kylt nogle mega-pizzaer i kæften.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
thorolf15
Indlæg: 230
Tilmeldt: 30 apr 2002, 16:58
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Hvornaar er den lige aabnet?! Har jeg sq aldrig set - Og jeg kommer da fra Esbjerg...
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

thorolf15:

Den har vel ligget i byen i et par år.. i starten lå den i Kirkegade, lige ved siden at Havanna (dengang hed det Twist, og det kender du vidst.. ;) ) men nu er det flyttet ned i nærheden af UnitedPublic.. (hvad gør man ikke for stamkunderne..?! ;) )

Men nu har du jo også været frø-gnasker de sidste par år.. så det er nok derfor du ikke har set noget til det.. ;) :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

TheJackal skrev:thorolf15:

Den har vel ligget i byen i et par år.. i starten lå den i Kirkegade, lige ved siden at Havanna (dengang hed det Twist, og det kender du vidst.. ;) ) men nu er det flyttet ned i nærheden af UnitedPublic.. (hvad gør man ikke for stamkunderne..?! ;) )

Men nu har du jo også været frø-gnasker de sidste par år.. så det er nok derfor du ikke har set noget til det.. ;) :D

Jackal i starten lå den faktisk hernede hos mig.. derefter flyttede han til Kirkegade.... Men fandt hurtigt ud af jeg ikke kom så tit mere, så han flyttede tilbage ;)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

UnitedPublic skrev:
TheJackal skrev:thorolf15:

Den har vel ligget i byen i et par år.. i starten lå den i Kirkegade, lige ved siden at Havanna (dengang hed det Twist, og det kender du vidst.. ;) ) men nu er det flyttet ned i nærheden af UnitedPublic.. (hvad gør man ikke for stamkunderne..?! ;) )

Men nu har du jo også været frø-gnasker de sidste par år.. så det er nok derfor du ikke har set noget til det.. ;) :D

Jackal i starten lå den faktisk hernede hos mig.. derefter flyttede han til Kirkegade.... Men fandt hurtigt ud af jeg ikke kom så tit mere, så han flyttede tilbage ;)
Hehe... og sjovt nok kører den nu bedre end nogensinde før.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

FOR HELVEDE....

sidder og er sulten i forvejen.. nu blir jeg nødt til at smide noget mad sammen (som om det nogensinde kommer op på det niveau)

Men ang. de pizzaæsker så koster de ikke meget mere end alm. Utroligt andre pizzariaer ikke udnytter noget serigrafisk offset tryk.
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

DjMail skrev: Men ang. de pizzaæsker så koster de ikke meget mere end alm. Utroligt andre pizzariaer ikke udnytter noget serigrafisk offset tryk.
Der er et par stykker på frederiksberg, som gør det... Men det er jo rigtigt, har også set et par reklamehalløj æsker... :)
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Indlæg: 158
Tilmeldt: 27 sep 2002, 13:11
Geografisk sted: bag dig

Indlæg af Skaw »

Forhelvede, nu blev jeg lige endnu mere sulten! Kæft den ser god ud :)
Jeg har engang købt olie!
Tumle

Indlæg af Tumle »

odder skrev:
TheJackal skrev:Det kan være at han skal stå for forplejningen hvis vi snart placerer et POT her i Esbjerg..?! :)
Jeg stemmer satme for... Næste gang jeg skal til Esbjerg, så kommer den også til at stå på pizza derfra for, som QrazyLeg siger, så er udvalget af gode pizzariaer sq en mangelvare heroppe. P.t. kan jeg komme på 2 steder, hvor jeg selv synes at pizza'erne er af ordentlig kvalitet, men det er jo slet slet ikke noget der kommer i nærheden af det der.

Nice at Pizza-anmeldelserne er tilbage :)
Odder du kommer bare her til Esbjerg så skal jeg vise dig byen.. har jo boet her et par år hehe pizzamanden bor lige overfor mig så kender ham godt flinker fyr.. skal siges at pizzaerne smager hamrende godt... og prisen er derefter..
Ocean
CA Ninja Turtle
Indlæg: 508
Tilmeldt: 05 maj 2002, 13:59
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Jeg har fået pizza fra denne mand et par gange, men synes dog ikke de er så vildt gode i forhold til hvad f.eks. Milano eller Babylon kan levere... så hellere 3 pizzaer fra Milano med pølser og ananas :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

odder skrev: P.t. kan jeg komme på 2 steder, hvor jeg selv synes at pizza'erne er af ordentlig kvalitet, men det er jo slet slet ikke noget der kommer i nærheden af det der.
Hold du dig nu bare til durum til morgenmad :)
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Ocean skrev:Jeg har fået pizza fra denne mand et par gange, men synes dog ikke de er så vildt gode i forhold til hvad f.eks. Milano eller Babylon kan levere... så hellere 3 pizzaer fra Milano med pølser og ananas :D
Har kun ædt pizza fra Babylon klokken lort om morgenen i en brandert.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

FOR HELVEDE!!!!!

jeg kan ikke lade hver med lige at hoppe om til side 1 og tjekke min baby ud. Måske man skulle tage en tur til Havnen bare for at smage det lokum af en pizza
Brugeravatar
Sive
Indlæg: 526
Tilmeldt: 11 feb 2005, 17:20
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

ARGH lås tråden tak!
BLEV SULTEN IGEN
<center>Billede
ke
Indlæg: 30
Tilmeldt: 09 feb 2004, 21:10
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af ke »

Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal sige
Billede
thorolf15
Indlæg: 230
Tilmeldt: 30 apr 2002, 16:58
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Fuck har lige vaeret 2 uger i DK og havde glemt alt om at smage dem... PIIIIIIV!

Naeste gang !
Ace
[Ltd edition]
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 24 mar 2005, 19:53
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Os mig !!1 Det er da for nice...
Rart at se at nogen går op i deres håndværk.
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

sån en ska smages - engang.. heh :D.. blir så sulten.. og masser a ost..
Besvar