Stryg til APG...

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Stryg til APG...

Indlæg af TheJackal »

...lidt har også ret...så længe det går udover APG ;)

http://www.jv.dk/indland/artikel:aid=381248/
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
wlt
Indlæg: 390
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:20
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Yups... Ganske fint! - Men hvorfor gå så langt for noget, de alligevel aldrig får stoppet :P
the sound won't listen!
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Ja altså APG skulle jo gerne fremstå som noget lovligt og "godt" så går det jo ligesom ikke for dem at de laver noget ulovligt. Dumme dumme APG!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

En irettesættelse er Advokatnævnets anden sanktionsmulighed. Det sidste skridt er en egentlig bøde.
Dette burde de jo også have råd til. Endnu er ikke en eneste øre af de penge APG har fået pirater til at betale gået til kunstnerne/pladeselskaberne/skuespiller/filmselskaber og hvem der ellers nu engang ivirkeligheden burde få eventuelle penge fra de bøder de er med til at udskrive. Det var jo hele deres incitament for at danne APG... Havde de så bare givet nogle af alle de penge videre så havde jeg nok haft en anelse mere til overs for APG.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
GamBi
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:19
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Lær det
Slet mig
Kourinsu
Indlæg: 116
Tilmeldt: 23 maj 2002, 13:55

Indlæg af Kourinsu »

Jeg syntes det er meget underligt, at APG intet har nævnt om det på deres hjemmeside. Det har normalt ellers meget travlt, med at lave et opslag, bare de f.eks. har nakket en 13 årig dreng...
Senest rettet af Kourinsu 09 apr 2005, 16:26, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Sive
Indlæg: 526
Tilmeldt: 11 feb 2005, 17:20
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Argh :S Lige da jeg gik ind på deres hjemmeside ringer PeerGuardian med det samme :P

Connection Rejected: 80.82.96.86 - www.antipirat.dk AP2P (04-09-2005 @ 15:21:23)
Connection Rejected: 80.82.96.86 - www.antipirat.dk AP2P (04-09-2005 @ 15:21:32)
<center>Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Bare ærgeligt det kun er en irrettesættelse og ikke en fratagelse af hans advokat rettigheder!!

Men dejligt der endelig er nogen der tager kampen op mod apg!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Kourinsu
Indlæg: 116
Tilmeldt: 23 maj 2002, 13:55

Indlæg af Kourinsu »

APG sender åbenbart 200 breve med erstatningskrav ud, for tiden. De har på deres hjemmeside, en kopi af brevet. Jeg citer: "Eftersom der er tale om et meget omfattende bevismateriale, har jeg..." Gad vide om det er de fermøse screenshot? Fatter stadig ikke, hvordan de kan godkendes som bevismaterial.
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Kourinsu skrev:APG sender åbenbart 200 breve med erstatningskrav ud, for tiden. De har på deres hjemmeside, en kopi af brevet. Jeg citer: "Eftersom der er tale om et meget omfattende bevismateriale, har jeg..." Gad vide om det er de fermøse screenshot? Fatter stadig ikke, hvordan de kan godkendes som bevismaterial.
Problemet er vel at dem som siger at det er i orden ikke har forstand på det :mad:
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ehh... jeg har også PeerGuardian. me nse liige hér:

Billede

Har de så forsøgt at komme ind på min PC, uden tilladelse? Eller er det en skræmme metode?? For jeg er lidt chokeret, lige nu, hvis det er sådan det funger!
Besvar