Brainstorm

Arkiv for "det gamle" Tunes of the Month

Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Brainstorm

Indlæg af Sunshine »

Der er lidt forvirring og meget diskussion omrking hvordan det her skal gøres. CD'en skal indeholde omkring 20 numre i alt (afhængig af de forskellige numres længde og størrelse etc.), og mit forslag er derfor, at vi, i stedet for at vi som vi gør på nuværende tidspunkt må vælge éen vi er sikre på kommer med, og derudover éen som skal diskuteres, at vi:
- beholder at vi hver især må vælge éen vi er sikre på kommer med
- derudover kommer med alle de forslag vi kan, indenfor den specificerede genre.

Når vi har valgt det ene track er der 8 vi er sikre på, og dermed mangler vi omkring 12 tracks, som skal udvælges af alle i fællesskab (demokratiet tæller her) på baggrund af de givne forslag.

Det er ikke et krav at man ligger inde med det track, der foreslås, men det er et krav, at den skal kunne skaffes enten af éen selv eller en af de andre i gruppen (ellers kan vi jo af gode grunde ikke have det med ;))

Grunden til at jeg synes det er en dårlig idé at vi alle må vælge 2 sikre, er at forhindre, at jeg vælger to minimale eller chreddy vælger to rammstein tracks :lol: nej det er for at sikre, at det bliver en CD lavet i fællesskab og ikke en CD med hver især vores favoritter.

Hvad er jeres mening? Godt, skidt, noget der skal ændres/tilføjes/fjernes?
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg har ingen indvendinger...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Syntes os det lyder som en god ide solskin, så det bliver et fælles projekt, istedet for et individuelt :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

synes faktisk generelt man burde komme med forslag herinde, også kunne man ligge den ind på ftp'en bagefter også når man har hørt tracket, kan man smide en respons.
Besvar