Den officielle tilbudstråd på Chart Attack

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Den officielle tilbudstråd på Chart Attack

Indlæg af 3dotz »

Vi har så mange tråde, så nu opretter jeg en helt ny tråd. Kun til det formål at komme med gode tilbud til mine og dine meddebattører.

Tråden er ikke ment som en salgstråd, så dig der lige skal have solgt fire brugte alufælge med nedslidte Viborg dæk eller brugte træben skal ikke poste her. Men ellers så er tråden for alle tilbud lige fra Kandis cder til 39,95 til 3 pizzaer fra den lokale til store 100" plasmaskærme til kun 89.995 i Elgiganten kan postes her.

Hvis du ikke har noget sagligt at komme med, så lad være. Jeg gider ikke skulle slette en masse ja, nej, sådan noget lort-tråde. Hvis du vil give din mening til kende, så brug Review tråden og gør det sagligt. Ikke bare skrive et indlæg som for eksempel Kandis cder - Sikke noget lort.

Så er det bare at komme med de gode tilbud.

...
Senest rettet af 3dotz 12 mar 2008, 19:07, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Jeg starter tilbudstråden med et suverænt godt tilbud til Xbox 360 ejere. Med HD-DVD´s mørke fremtid er Microsoft ved at sælge ud af deres HD-DVD drev. Jeg købte det selv via Play for 108 euro for et par uger siden. CDON sælger nu drevet til 429 kr og kigger man godt efter på Vegas hjemmeside, så finder man en kode, der giver gratis fragt. Mange steder på nettet finder man webshops, som sælger HD-DVD film ud til spotpriser. Af danske kan nævnes dvdstrax.dk og blockbuster.dk.

Her finder man film som Knocked up til 99 kr og Top Gun til Stardust til 89 kr. Lignende tilbud kan findes på udenlandske sider her iblandt Amazon.de og dvd.se.

CDON fylder 9 år i denne periode og i dag onsdag den 12. marts kan man købe Borat på dvd til 9 kroner. Med en Vega kode er det 9 kroner i alt.

Jeg venter på flere tilbud.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg ska sq med på banen her ;)..
Play.com har en hel række cd'er/dvd'er/spil og meget mere på tilbud.. spar op til 80%..
det er fuldstændigt umuligt at overse, da det står i toppen af deres forside ;)
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Fra i morgen af har SuperBrugsen 10 flasker Smirnoff Ice,Breezer, Cult Shakere, for 94.95.- + 10.- i pant. Det er billigt!!
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

chreddy1 skrev:jeg ska sq med på banen her ;)..
Play.com har en hel række cd'er/dvd'er/spil og meget mere på tilbud.. spar op til 80%..
det er fuldstændigt umuligt at overse, da det står i toppen af deres forside ;)
Nu bryder jeg allerede de 3dotz ide om at alt andet end tilbud, men mere for at få en specificering af reglerne. Skal der være plads til den slags indlæg. Jeg har intet imod at man nævne en kampagne , og kommer med et par eksempler på hvad man selv finder som gode tilbud, hvis ikke kan man lige så godt holde mund.

Man behøver vel heller ikke nævne at Bilka har tilbud på en masse ting i denne uge, og at det står i avisen (Den er ikke til at overse).

Nåh for at det ikke alt sammen skal være OT.

HMV
Alien Quadrilogy: 9dvd: Box Set (£9.99)
Planet (NaN Kr.) Of The Apes: 1/2/3/4/5: 6dvd: Box Set (£8.99)
Omen: Pentology: 6dvd: Box Set (£7.99)
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg synes chreddy's indlæg er ok..

Han gør jo bare opmærksom på at play.com kører med 80% på en række produkter.. Synes det er en fin information, og det får da ihvertfald mig til at kigge derind forbi...


Regards

TheJackal
Moderator
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

Den her side kan hjælpe jer med at fifle ting og sager ned på jeres indkøbsliste. Jeg ved ikke hvad der specielt er på tilbud, men man kan sammenligne ugens forskellige tilbudsaviser med hinanden herinde. En slags, fødevarenes EDB-priser :)

http://www.tilbudsugen.dk
Skal man skrive noget her?
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Den købte jeg sq - tak for tippet :)
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Der er også en af Kaptajnens flasker på tilbud i Føtex til 99.95.-
axci
Indlæg: 206
Tilmeldt: 26 dec 2005, 02:02

Indlæg af axci »

Sterling har super tilbud på flyrejser i Europa! Jeg har da lige bestilt min tur til Grækenland i sommerferien i primetime.. Det kostede mig 1200kr t/r!!!

http://www.sterling.dk

:D
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

SÅ har jeg et tilbud, som nok vil tiltale de fleste nordjyder:

Dressman i Aalborg Storcenter holder stort ophørsudsalg de næste tre, fire, fem måneder, hvor man virkelig kan spare penge! Bukser, jakker, skjorter, boksershorts, slips, whatever til minimale priser.

I dag har jeg shoppet ind og har fået tøj til en samlet værdi af 5000 kr. Jeg gav 400 for det :P
Det er noget med 50 kr pr. par bukser, men du kan få 3 par for 100 kr. Og det er bukser til 500 kr stykket :D

Bare en lille notits til nordjyderne, og der bliver ved med at komme varer. De fik bl.a. nye ind i går, og de regner med at få hver uge. Og der er mange store størrelser, men hvis man gider lede, så kan man godt finde bukser i de rigtige størrelser :)

En god måde at få en masse kvalitetstøj til billige penge.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Wow den skal jeg ha Tak :D


EEEEEEE EEE EEEEEEEEEEEE
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Så Cokeline. Så kom sæson 3 ned i samme pris, hvis det har interesse :)

HMV

Little Britain: Complete Series 3: 2dvd (£2.99)
Jinsenu
Indlæg: 154
Tilmeldt: 22 apr 2002, 12:04
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Jeg synes ikke lige prisen holder? kun på sæson 1 :(
"Hang til hygge"
MF.Fisker
Indlæg: 169
Tilmeldt: 29 jan 2007, 10:51

Indlæg af MF.Fisker »

hej.
ved ikke om dette opslag er i uoverensstemmelse med de overnævnte regler.
Men vil gerne lave et opslag hvori jeg spørger om der er en eller nogen der ved hvor der findes et godt tilbud på de forskellige sæsoner af lost (sæson 2 og 3 er dem jeg helst vil have fingrene i)

på forhånd tak.
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

32" Samsung lcd-tv i Metro til 2999.- ex. moms

Til prisen et i mine øjne suverænt begynderfjernsyn.

Spørg en Fona, Expert eller Hifi klub debattør og de vil nok sige noget andet, men for at komme i gang med LCD så er jeg godt tilfreds.

Mine Ringenes herre film har aldrig stået flottere.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

Kan man ikke også REQ'e tilbud i denne her tråd? I så fald ville jeg høre hvor jeg kan få mig et Philips 42" plasma fladskærm til en go' skilling. Nogen der har et godt tilbud?
Skal man skrive noget her?
DJonas
Indlæg: 197
Tilmeldt: 04 jan 2004, 02:33

Indlæg af DJonas »

3dotz skrev:32" Samsung lcd-tv i Metro til 2999.- ex. moms

Til prisen et i mine øjne suverænt begynderfjernsyn.

Spørg en Fona, Expert eller Hifi klub debattør og de vil nok sige noget andet, men for at komme i gang med LCD så er jeg godt tilfreds.

Mine Ringenes herre film har aldrig stået flottere.

...
Hvad er det for en model?
Besvar