[15/11 2008] Sensation i Parken?

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Haha har du set de line ups de har haft i amsterdam - præcis lige så mainstream som det her.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Haha har du set de line ups de har haft i amsterdam - præcis lige så mainstream som det her.
Sensation White event; Amsterdam 06.07.2002

Johan Gielen
Erick E
DJ Jean
Armin van Buuren
Marcello

Sensation White event; Amsterdam 05.07.2003

DJ Marnix (Club Music)
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Sensation White Megamix
Marco V
Johan Gielen

Sensation White event; Amsterdam 03.07.2004

Brian S
Sander Kleinenberg
Benjamin Bates
Megamix
Paul van Dyk
Erick Morillo
Joost van Bellen

Sensation White event; Amsterdam 02.07.2005

Laiback Luke
David Guetta
Audio Bullys
Megamix
Armin van Buuren
Marco V
DJ Jean

Sensation White event; Amsterdam 01.07.2006

HouseQuake Roog + Erick E B2B
Tiësto
David Guetta
Megamix
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues

Sensation White event; Amsterdam 07.07.2007

Mason
Fedde le Grand
Erick E
David Guetta
Darren Emerson
Junior Jack and Kid Creme

Sensation White event; Amsterdam 05.07.2008

Chuckie
Felix the Housecat
Fedde Le Grand
Megamix
Laidback Luke
Tocadisco
Marco V

Vil mene at der er lidt mere at komme efter :)

Kilde: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sensation#Line-up
Senest rettet af FrZ 24 sep 2008, 20:25, rettet i alt 7 gange.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

No comments needed, pak din kuffert
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Stadig kommercielle navne, specielt i Holland.

Skulle du havde overbevist mig om andet skulle du finde en line up med huntemann, bodzin, romboy, dubfire osv osv.

Hvis folk forventede undergrund så har de ikke forstået konceptet.
Tiga er da LANGT mindre kommerciel end langt de fleste af de navne FrZ nævner.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Stadig kommercielle navne, specielt i Holland.

Skulle du havde overbevist mig om andet skulle du finde en line up med huntemann, bodzin, romboy, dubfire osv osv.

Hvis folk forventede undergrund så har de ikke forstået konceptet.
Tiga er da LANGT mindre kommerciel end langt de fleste af de navne FrZ nævner.
Dog har TIGA spillet i KBH 4-5 gange de sidste par år - gør det lidt kedeligere :-/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

Joo du kan godt mene de er kommcercielle osv. men nu er den Hollandske udgave af Sensation White, jo LIDT mere international end bette PS&E ... Så hvis de skal have dækket alle omkostninger osv. så tror jeg, man bliver nød til at tage navne ind som "folket" kender, at det mest populære kommercielle house musik p.t. kommer fra Holland er så en anden snak vel ? :-) hvis jeg ville have undergrundshouse, så er Buddha bar i Brighton efter klokken 04 et fremragende eksempel :-) Men du har godt nok ret i at hvis folk vil have undergrund, og så tage et ID&T arrangement at de har misforstået noget! :-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

weisz nej så har du ikke forstået det.

ID-T har skam også undergrund.
Innercity festerne har altid været cutting edge inden for koncepter, musik stil osv.

Men Sensation er vi enige om ikke er kommerciel.

Min påstand er blot at det lineup ikke er nær så kommercielt i forhold til det marked det skal virke i, i forhold til de line ups som frz har skrevet (igen i forhold til det marked de skal virke i).

Det er rigtigt at det er ærgeligt at Tiga er så brugt en DJ i kbh.
En lignende DJ uden så meget dansk eksponering havde klart været sjovere.

Vi kan nok alle selv finde Line ups vi heller vil have. Personligt så jeg gerne de to danske DJs skiftet ud, og så måtte de gerne fjerne Erick E fordi jeg har hørt ham mange gange.
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

gaaaab det ser simpelthen for kedeligt ud.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

Godt jeg ikke fik købt billet alligevel... Det der startede som et trance event er nu gået hen og blevet houset. Ak ak... Men det er måske det pøblen vil have.
Skal man skrive noget her?
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

DjMail skrev:weisz nej så har du ikke forstået det.

ID-T har skam også undergrund.
Innercity festerne har altid været cutting edge inden for koncepter, musik stil osv.

Men Sensation er vi enige om ikke er kommerciel.

Min påstand er blot at det lineup ikke er nær så kommercielt i forhold til det marked det skal virke i, i forhold til de line ups som frz har skrevet (igen i forhold til det marked de skal virke i).

Det er rigtigt at det er ærgeligt at Tiga er så brugt en DJ i kbh.
En lignende DJ uden så meget dansk eksponering havde klart været sjovere.

Vi kan nok alle selv finde Line ups vi heller vil have. Personligt så jeg gerne de to danske DJs skiftet ud, og så måtte de gerne fjerne Erick E fordi jeg har hørt ham mange gange.
Havde måske glemt Innercity og deres andre events :D
Men Sensation World Tour (som tilfældet er i Parken) er heller ikke det samme som Sensation White. Nok derfor man ikke flytter Line-up med rundt, men gør det mere kommercielt, som du skriver "i forhold til det marked det skal virke i" og der er vi meget enige! skuffende !
Men fordi at en dj er blevet overeksponeret i KBH betyder vel ikke at den almene befolkning også mener det samme ?
Mht. personlige line-ups kan jeg jo ikke mod-argumentere :-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg sidder lidt og griner af dem, som nærmest ikke kunne holde kæft, før de fik mig til at købe en billet, men jeg blev konstant ved med at sige, at jeg ikke ville købe billet, før jeg kendte line-up. Og nu, hvor line-up så er kommet, så er det sjovt nok de samme mennesker, som har sat deres billet til salg :)

Anyway så er jeg glad for, at jeg ikke skal med. Yderst kedeligt og yderst skuffende. Jeg havde virkelig håbet på noget andet.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

FrZ skrev: Dog har TIGA spillet i KBH 4-5 gange de sidste par år - gør det lidt kedeligere :-/
er du helt sikker på det var så mange gange? mener han spillede 1 gang på KAT, 1 på Nasa også på Roskilde, men det er stadigvæk tilbage i 2006.

Så stadig ikke et navn man ser hver dag i dk.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:
FrZ skrev: Dog har TIGA spillet i KBH 4-5 gange de sidste par år - gør det lidt kedeligere :-/
er du helt sikker på det var så mange gange? mener han spillede 1 gang på KAT, 1 på Nasa også på Roskilde, men det er stadigvæk tilbage i 2006.

Så stadig ikke et navn man ser hver dag i dk.
Jeg vidste, at jeg nok overdrev lidt, fordi jeg altid blander lortet sammen. Så ham på Nasa, så ham på KAT - vidste at han spillede på Roskilde.. Gik udfra (da jeg ikke går efter at se ham), at han måtte have spillet noget mere? Synes i hvert fald at have misset ham en enkelt gang - gad vide om det var da Envy åbnede eller sådan noget?

Any who - De skulle prøve nogen nye navne, og så ikke fyre danske djs på, som man kan høre 3x om ugen, hvis det er det man savner :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Tror du tænker på Mylo han spillede på envy for et par år siden...

Men selvom jeg også gerne så de danske djs skiftet ud med et par udenlandske så ser jeg nu stadig frem til et brag af en fest i Parken...
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Tror at mange folks forventninger har været alt for store i forhold til hvad eventet kan bærer.

Lineup er efter størrelsen og landet da ganske ok.
Altså angello og ingrosso er super dygtige DJs og kæmpe på producer-scenen.

Tiga er gud og konge i min bog.
Erick E har hittet enormt og er en af de mest spillede DJs pt.

De danske DJs er ligegyldigt fyld.
Kjeld er super cool på en intim klub, hvor han kan rykke hele stemningen med sig rundt i hans lille musik univers - men på et stadion ? ahhh.

Rune RK haha...
Brugeravatar
Liquid^
Indlæg: 443
Tilmeldt: 09 aug 2002, 17:05
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Jeg glæder mig i hvertfald til Sensation. Det kan godt være folk fra kbh. har oplevet en stor del af lineup før og har lyst til noget nyt og andet. Men jeg vil æde min hat på at størstedelen som ikke har haft æren af at høre de forskellige folk live vil få en super fed oplevelse.
Jeg havde nu også håbet på noget trance men det blev det ikke til og jeg er stadig sikker på det nok skal blive en oplevelse til bogen, selvom det er et mainstream lineup.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

kæft hvor nederen. Nogen der vil købe min billet? Jeg gider ikke med.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg synes det er sjovt at så mange forventede trance.

Sæt billetterne til salg på dba, djz,dk,djdanmark, gul og gratis osv.

Men forvent et nedslag i prisen da der jo stadig er billetter tilbage :)
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

DjMail skrev:Jeg synes det er sjovt at så mange forventede trance.

Sæt billetterne til salg på dba, djz,dk,djdanmark, gul og gratis osv.

Men forvent et nedslag i prisen da der jo stadig er billetter tilbage :)
x2

btw tror jeg sagtens Tolstrup kan tilpasse sin stil til Sensation, har spænder trods alt utrolig bredt og har flere gange hørt ham spille mere straigt up house og techno, uden rock indslag :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:
DjMail skrev:Jeg synes det er sjovt at så mange forventede trance.

Sæt billetterne til salg på dba, djz,dk,djdanmark, gul og gratis osv.

Men forvent et nedslag i prisen da der jo stadig er billetter tilbage :)
x2

btw tror jeg sagtens Tolstrup kan tilpasse sin stil til Sensation, har spænder trods alt utrolig bredt og har flere gange hørt ham spille mere straigt up house og techno, uden rock indslag :-)
Bare det faktum at Keld er DKs eneste siddende DJ, gør ham da særdeles uegnet til et event som Sensation... Yderligere at han bedst kan lide, at have kasketten helt ned over øjnene - bare ikke rigtigt hands-up-and-party dj :/

Han er i hvert fald bedst steder, hvor dj'en er mere "underordnet" :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar