Sad lige og kigge på diverse musikfora, og faldt over et track tagget som "Robbie Williams - Rudebox (Trentemoeller Remix)". Hentede det, og må indrømme at stilen minder forholdsvist om Trentes normale stil. Meeen så alligevel - Trentemøller der remixer et popnummer? Nogen der ved om det er et officielt mix der bare er fake-tagget, et amatørmix eller om Trentemøller virkelig HAR mixet RWs "Rudebox"?
nesia skrev:Jeg ved ikke med den nævnte sang, men han har da remixet Pet Shop Boys, som må siges at være indbegrebet af pop
Ja, men så alligevel - PSB vil jeg vælge at kalde synth-pop, og lægger sig derfor meget over imod den elektroniske genre. Vil jeg ikke påstå at Rudebox gør.
Der er imo lang vej fra Scooter til Trentemøller, men jeg hører nu heller ikke kun shiiiiiiiivers og den slags der. Jeg hører alt vil jeg næsten sige, jeg kan ikke engang sige at der er en bestemt genre jeg er mest forfalden til. Så det er altså muligt at kunne li' mere end éen slags musik
Prøvede at hente den selv på et tidspunkt og det er Riton Mixet af Rudebox ikke trentemøller
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.