Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

EMR

Indlæg af EMR »

Jeg hader alle bumser.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Nederen at Moby(ja ham den skaldede) igår spillede på Ideal Bar med gratis entre(Hvad er odds'ne), men kan man få nogle med derned.... NEEEEEJ for fck spiller da kamp.... flot tavere at i hellere vil se en flok møgunger skam-sparke en bold istedet for at se en af vor tids største musiske talenter spille GRATIS !!!! kæmpe tavere!

Nu fortryder jeg at jeg ikke bare tog derned alene selvom det havde været skammet at gøre.... MEN DET VAR MOBY !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg sagde det jo til dig.... havde fandme taget turen alene - gratis moby koncert - vel og mærke som DJ..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

FFS! Jeg kunne ikke igår - men fair for helvede.... Du bor jo lige overfor!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Fuck alt og fuck dig. Og dig. Og dig. Og dig. OG DIG. DIG DIG DIG DIG.
FUCK DET HELE.
Kymze

Indlæg af Kymze »

hvorfor har jeg lavet min mad så varm... for helvede!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
naRf

Indlæg af naRf »

Hvorfor skal jeg se nyhederne på DR1 kl 18:30, og så høre på sådan noget her: "De nye skatte-kort udkommer på mandag i hele landet, og også i Nordjylland".
Billede
Kymze

Indlæg af Kymze »

naRf skrev:Hvorfor skal jeg se nyhederne på DR1 kl 18:30, og så høre på sådan noget her: "De nye skatte-kort udkommer på mandag i hele landet, og også i Nordjylland".
kender godt følelsen!
Jeg hader også firmaer der siger at de er landsdækkende, men nå man så kontakter dem har de sørme ikke lige nogen tilknyttet på Bornholm.. et af dem er f.eks Leasy.. synes det er pivringe!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Så træt af at høre om MTV Europe music awards, og at høre på de nødder som skal feste med dem... De tror de bliver seje fordi de arbejder på NASA :mad:
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

IdEaL skrev:Så træt af at høre om MTV Europe music awards, og at høre på de nødder som skal feste med dem...
Kunne ikke være mere enig - for SATAN jeg er træt af det. I går var der 12 siders tillæg i MetroXpress om MTVMA06! :roll:
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Skal på arbejde lørdag kl 6 = ingen J-dag :(
<center>Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har tre søndage fri indtil juleaften... Det er mine samlede fridage
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

*BROK*

Vil gerne brokke mig over Inzider Club's concept!!!

Læs:
Inzider Club - Klubben uden jantelov
Klubben vil primært bestå af folk der ser godt ud, kreative mennesker eller hvis du føler at du kan bidrage med noget?
Selvfølgelig kan man ikke betegne hvad det er som gør en person lækker, smuk, kreativ, speciel osv. Det er jo en forskellighed fra hvert enkelt individ. Men alligevel kan man fx godt betegne en person ydremæssigt til at ligge over gennemsnittet osv., og det er disse folk, vi vil forsøge at samle til denne "logeklub".

Det som vi så vil, er at holde nogle arrangementer, og også invitere medlemmer med til andre eksklusive fester. Skabe nogle ekstraordinære fede, anderledes, fester for disse medlemmer, hvor man med næsten garanti ved, at der er nogle "smukke" mennesker eller kreative personligheder osv. Altså skabe grundlag for en hel ny slags lukkede fester, hvor vi selv har ansvar for, at folk kommer og er en del af det.

Som medlem får man selv ansvar for at skabe en endnu større og federe klub. Du skal hele tiden være vågen til at skaffe nye medlemmer.
Det kan være på gaden, i bussen, via nettet osv.

Hvis du kender andre medlemmer som der er potentiale i så få deres e-mail, og send den til mig. Så kan jeg registrere hvor god en promotor du er, og evt. give dig klubfordele, fri bar fester osv
Helt ærlig!!! Det er så klamt det de har gang i !! Andet har jeg ikke og sige. Bedøm selv. :evil: :mad:
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

dwr skrev:FFS! Jeg kunne ikke igår - men fair for helvede.... Du bor jo lige overfor!
Jeg skrev jo til dig for helvede... !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Sjovt som folk altid gemmer sig bag sin mor, sin søster eller kæresten, når de ønsker musik, som kan opfattes som ringere i forhold til de 'total-påmoden'-ønsker, som CA primært er præget af.

Indrøm det nu bare. I er selv interesserede i det. Download skidtet, hvis det er til jer selv eller køb det originalt, hvis det skal bruges som en gave.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

jeg vil gerne brokke mig over:

over den fucking indkøbsvogn jeg altid får kører skævt.
over at kvinder har stemmeret
over at kvinder ka tale efter sex
over at 3 har lukket min telefon IGEN !
over at er mug i mit glas med ice tea efter kun 8dage
over at ungdomshuset ik er brændt ned endnu og at bamse ik har pisset i asket endnu
over at der ik bliver solgt blå kings på mit arbejde men kun prince og north state
over at entre på diskoteker er alt for dyrt
over alle de idioter som har små bannere i der signatur !

og sidst men ikke mindst
over at min pik kun er 2.75cm lang i stiv til stand !

Fuck the free world !

M
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Jeg vil gerne brokke mig over Surftowns LATTERLIGE sikkerhed!

2. gang på 3 fucking dage er min hjemmeside blevet defaced! x|

Desuden kan jeg ikke kontakte andet end deres salgsafdeling fordi deres hp fucker op!
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg vil bare lige brokke mig over at sko kommer i kasser !!
Skulle lige prøve et par løbesko, og da jeg bukker mig ned for og tage en sko ud af kassen får jeg et vred / smæld / forstrækning i ryggen, så nu kan jeg næsten ikke sidde eller bevæge mig :(

Men så kan jeg da lære og jeg skal varme bedre op næste gang
<---------------------------->
§1 I'm always right
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Vil brokke mig over at kællinger altid skal misforstå ALT
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Feffe skrev:Vil brokke mig over at kællinger altid skal misforstå ALT
ja, det kan der så sandelig være noget om..
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Besvar