Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Nederen at Moby(ja ham den skaldede) igår spillede på Ideal Bar med gratis entre(Hvad er odds'ne), men kan man få nogle med derned.... NEEEEEJ for fck spiller da kamp.... flot tavere at i hellere vil se en flok møgunger skam-sparke en bold istedet for at se en af vor tids største musiske talenter spille GRATIS !!!! kæmpe tavere!
Nu fortryder jeg at jeg ikke bare tog derned alene selvom det havde været skammet at gøre.... MEN DET VAR MOBY !
Nu fortryder jeg at jeg ikke bare tog derned alene selvom det havde været skammet at gøre.... MEN DET VAR MOBY !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
hvorfor har jeg lavet min mad så varm... for helvede!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
kender godt følelsen!naRf skrev:Hvorfor skal jeg se nyhederne på DR1 kl 18:30, og så høre på sådan noget her: "De nye skatte-kort udkommer på mandag i hele landet, og også i Nordjylland".
Jeg hader også firmaer der siger at de er landsdækkende, men nå man så kontakter dem har de sørme ikke lige nogen tilknyttet på Bornholm.. et af dem er f.eks Leasy.. synes det er pivringe!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Jeg har tre søndage fri indtil juleaften... Det er mine samlede fridage
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
*BROK*
Vil gerne brokke mig over Inzider Club's concept!!!
Læs:
Vil gerne brokke mig over Inzider Club's concept!!!
Læs:
Helt ærlig!!! Det er så klamt det de har gang i !! Andet har jeg ikke og sige. Bedøm selv.Inzider Club - Klubben uden jantelov
Klubben vil primært bestå af folk der ser godt ud, kreative mennesker eller hvis du føler at du kan bidrage med noget?
Selvfølgelig kan man ikke betegne hvad det er som gør en person lækker, smuk, kreativ, speciel osv. Det er jo en forskellighed fra hvert enkelt individ. Men alligevel kan man fx godt betegne en person ydremæssigt til at ligge over gennemsnittet osv., og det er disse folk, vi vil forsøge at samle til denne "logeklub".
Det som vi så vil, er at holde nogle arrangementer, og også invitere medlemmer med til andre eksklusive fester. Skabe nogle ekstraordinære fede, anderledes, fester for disse medlemmer, hvor man med næsten garanti ved, at der er nogle "smukke" mennesker eller kreative personligheder osv. Altså skabe grundlag for en hel ny slags lukkede fester, hvor vi selv har ansvar for, at folk kommer og er en del af det.
Som medlem får man selv ansvar for at skabe en endnu større og federe klub. Du skal hele tiden være vågen til at skaffe nye medlemmer.
Det kan være på gaden, i bussen, via nettet osv.
Hvis du kender andre medlemmer som der er potentiale i så få deres e-mail, og send den til mig. Så kan jeg registrere hvor god en promotor du er, og evt. give dig klubfordele, fri bar fester osv
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Sjovt som folk altid gemmer sig bag sin mor, sin søster eller kæresten, når de ønsker musik, som kan opfattes som ringere i forhold til de 'total-påmoden'-ønsker, som CA primært er præget af.
Indrøm det nu bare. I er selv interesserede i det. Download skidtet, hvis det er til jer selv eller køb det originalt, hvis det skal bruges som en gave.
...
Indrøm det nu bare. I er selv interesserede i det. Download skidtet, hvis det er til jer selv eller køb det originalt, hvis det skal bruges som en gave.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
jeg vil gerne brokke mig over:
over den fucking indkøbsvogn jeg altid får kører skævt.
over at kvinder har stemmeret
over at kvinder ka tale efter sex
over at 3 har lukket min telefon IGEN !
over at er mug i mit glas med ice tea efter kun 8dage
over at ungdomshuset ik er brændt ned endnu og at bamse ik har pisset i asket endnu
over at der ik bliver solgt blå kings på mit arbejde men kun prince og north state
over at entre på diskoteker er alt for dyrt
over alle de idioter som har små bannere i der signatur !
og sidst men ikke mindst
over at min pik kun er 2.75cm lang i stiv til stand !
Fuck the free world !
M
over den fucking indkøbsvogn jeg altid får kører skævt.
over at kvinder har stemmeret
over at kvinder ka tale efter sex
over at 3 har lukket min telefon IGEN !
over at er mug i mit glas med ice tea efter kun 8dage
over at ungdomshuset ik er brændt ned endnu og at bamse ik har pisset i asket endnu
over at der ik bliver solgt blå kings på mit arbejde men kun prince og north state
over at entre på diskoteker er alt for dyrt
over alle de idioter som har små bannere i der signatur !
og sidst men ikke mindst
over at min pik kun er 2.75cm lang i stiv til stand !
Fuck the free world !
M
Jeg vil bare lige brokke mig over at sko kommer i kasser !!
Skulle lige prøve et par løbesko, og da jeg bukker mig ned for og tage en sko ud af kassen får jeg et vred / smæld / forstrækning i ryggen, så nu kan jeg næsten ikke sidde eller bevæge mig
Men så kan jeg da lære og jeg skal varme bedre op næste gang
Skulle lige prøve et par løbesko, og da jeg bukker mig ned for og tage en sko ud af kassen får jeg et vred / smæld / forstrækning i ryggen, så nu kan jeg næsten ikke sidde eller bevæge mig
Men så kan jeg da lære og jeg skal varme bedre op næste gang
<---------------------------->
§1 I'm always right
ja, det kan der så sandelig være noget om..Feffe skrev:Vil brokke mig over at kællinger altid skal misforstå ALT
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!