Dødsfald.. Haude R.I.P

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Fik også lige et chok.. Anede ik han var så langt ude. En alt for ung alder at dø i og så på grund af stoffer. :(
Kan huske jeg mødte ham første gang, da han flugte mig ind til Slagelse by efter vi havde været til noget fest et stykke uden for byen og nco skred fra mig. Mødte ham flere gange nå jeg var i byen i Slagelse og huske tydlig at nco fik ham ind igennem bag indgangen fordi han ik kunne komme ind. :)
En rigtig fin fyr. Synd han skulle gå bort.
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Så trist... og så nummer to der skal forlade os på så kort tid.. :(

Jeg er selvfølgelig også frisk på indsamling til en krans...

Så trist en måde at dø på.. :\

Mine tanker er ved hans venner og familie..
Billede
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Haude var sq en fin fyr at snakke med.
Vil blive savnet.
R.I.P Haude! Håber du har det godt hvor du er nu...
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Kendte ham ikke, men dødsfald er altid sørgelige, og kan se at han har været en "flinker fyr" - RIP!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det var ikke verdens bedste nyhed, jeg fik at vide for under en time siden.

Jeg kender Kasper fra utallige CAPOTs, en Skt. Hans aften i Slagelse, hvor han kom i en bil der blot skulle holde i 14 dage og endelig fra en kamp mellem Brøndby - Barcelona, som jeg godt vil sige farvel med.

26. februar 2004 - Brøndby Barcelona

"Du skal bare bede taxa-chaufføren om at holde ved Rema - Vi skal jo lige have nogle øl", således var ordene da jeg ankom til Slagelse og ringede til Kasper for at spørge hvor jeg skulle hen i taxa for at komme hjem til ham. Vi gik fra Rema som en anden Knold og Tot.

Da vi kom hjem til Kasper faldt snakken hurtigt på musik, CA og den forestående kamp. Kloojve, Skaw og Kaspers kæreste blev hurtigt tilføjet til mængden af fodboldglade personer i huset. Jo tættere på kampstart vi kom - jo større var mulighederne for Brøndby-sejr. Faktisk kunne de ikke tabe da vi sad i bilen, med Kloojve som chauffør mod Brøndby Stadion. Vi ankom, via et besøg på McDonalds og 14 cheeseburgere og da kampen blev fløjtet igang var alle ikke-kamprelaterede spørgsmål rettet mod Kasper forgæves. Aldrig har jeg set en være så opslugt af en fodboldkamp.

Skuffelsen og urimeligheden var også stor da Barcelona kom foran og senere vandt kampen. Men på turen hjem blev kampen analyseret og denne gang med lidt mere realisme end inden kampen. Så det nederlaget var godkendt var enigheden rettet mod en bytur i det indre Slagelse.

Det blev selvfølgelig så sent jeg ikke lige nåede toget mod Jylland samme nat som planlagt. Intet problem for Kasper forklarede at deres sofa var som skabt til en jyde, så der skulle jeg ligge.

Da jeg tog toget hjem dagen efter, var det med et indtryk, der aldrig er ændret siden. Folk fra Slagelse er imødekommende og utrolig venlige. Hver gang vi har mødtes har jeg mødt Kasper med et kæmpe smil over hele fem-øren og byde en velkommen til festen. Og så er det iøvrigt ligemeget om det er ham selv, der holder den. For ham var man velkommen. En af grundene til at jeg den dag i dag husker meget mere end bare kampen mod Barcelona er også på grund af det indtryk der blev efterladt af Kasper selv (sammen med Kloojve og Skaw). Det er trist af sådan et menneske skal forlade os alt for tidligt.

Mine tanker er med familie, venner og bekendte til Kasper.

Du var elsket og vil blive savnet. Må du hvile i fred.


De bedste hilsner

QrazyLeg
Senest rettet af QrazyLeg 08 nov 2006, 14:52, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Puha, det var ikke en god nyhed at få lige når man kommer hjem fra skole og skal på arbejde.

Kendte ham ikke rigtig, men har da snakket lidt med ham, og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke sidder og får kuldegysninger nu.

Sørgerligt at tingene skal gå sådan :(

RIP Haude håber du får det godt derop
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
pono
devarjokendte.dk
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 22 apr 2002, 13:54

Indlæg af pono »

fuck..jeg har kendt haude i nogle år nu og det ryster mig virkeligt..kan tydeligt huske vores ture sammen i slagelse
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ja, det er sgu noget af et chok må jeg sige.. Jeg har snakket en smule med ham også, har stadig et par pm's fra ham jeg griner lidt af en gang imellem.. :)
Det er aldrig nemt at håndtere når nogen dør, og jeg kan kun forestille mig hvordan hans familie og nærmeste må have det lige nu. Al min sympati går til dem, må han hvile i fred og de få ro i sjælen over deres tab.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Mødte haude første gang til et ca pot i aalborg.
Mine errindringer om dette møde er meget få (fordi en eller anden skulle drikke mig stiv - Hpy)
Hvad jeg husker er dog en højt råbende, ret så provokerende knægt, en knægt jeg senere endte med at med skubbe væk da han var oppe og slåes med Hpy.

Når vi mødes igen Haude så får du smæk igen, og det gør du også Hpy.

Ligesom så mange andre har jeg haft nogle fede ture i slagelse og glemmer aldrig den første Skt. Hans fest jeg var til. Igen leverede Haude indtrykket af en knægt med fart på og ingen respekt for autoritetter. Han havde så meget livsglæde og hans humør smittede af på os andre. Umuligt at sidde og kede sig eller surmule når han var i nærheden.

Vi ses Haude.

ps. JANIIIIXSSS
Brugeravatar
JayJay^^
Indlæg: 915
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:25
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Puha, en trist nyhed.. Alt for ung en alder..

R.I.P Haude
<---------------------------->
§1 I'm always right
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg ved ik rigtig, hvad jeg skal skrive. Det er ved at være nogle år siden jeg snakkede med ham første gang. Min opfattelse af ham var at han sgu var en fin fyr. Jeg havde godt hørt han havde været ude i noget med stoffer, men troede da at han var kommet ud af det igen. Så det her kommer lidt som et chok.

RIP Haude.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Stoffer 1 - En herlig fyr 0

Hvorfor er det en kamp som bare er så svær at vinde.

Drop stofferne, hvis du kommer for tæt på dem. De har taget en CA'er. Lad dem ikke tage flere.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Hvad kan jeg sige.... Livet er fandme kort, inden man ser sig om er det forbi :( Det gælder om at nyde det, så meget så muligt, så længe som muligt...

Omkring haude, ja så er der ingen tvivl om at det nok var CA's mest useriøse menneske, som gik bort. En person som kunne dreje alt noget useriøst, pånær når det handlede om brøndby.

Det er ingen hemmelighed at haude blev mere mere tiltrukket af de forkerte ting i løbet af de sidste par år, og mange vil sikkert os huske da han loggede på mirc fra afvænnings klinikken. Der gik det op for mig at han nok ikk havde det så godt personligt.

Ærgeligt man skal miste en kammi, på en måde som er lidt selvforskyldt... øv.

men lad os huske Haude for den gode/sjove/useriøse og impulsive type, som ikke keder en.

RIP Kasper og hils Hpy - hvis du ikke kan finde ham, så gå efter de smadrede postkasser.

- Feffe
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ja, jeg må jo nok også hellere bidrage med et par ord. Jeg har været på natarbejde i nat, og det første jeg ser da jeg tænder computeren her i eftermiddag er en MSN-besked fra Thomazmix om det er rigtigt Haude er død (!!) Et hurtigt besøg på CA, og jeg fik desværre bekræftet at det var sandt.

På en måde kommer det ikke som et kæmpe chok for mig. På den anden side vil jeg heller ikke sige at jeg var indstillet på det. Det er man vel aldrig når det gælder dødsfald. Men jeg mødte Haude for godt 1½ måneds tid siden i byen her i Slagelse, og han kom ærlig og stolt til mig og fortalte at han var kommet ud af et misbrug af stoffer. Nå, tænkte jeg. Og så sagde til ham at det havde jeg slet ikke bemærket, og det kunne han slet ikke forstå. Jeg ved ikke om det er fordi jeg oftest har mødt drengen når vi begge har været beruset, men bemærket det havde jeg hvert i fald ikke. Naivt af mig måske?

Fik desværre ikke snakket mere med ham den aften, og det var den sidste samtale som jeg havde med drengen, og troede ærlig at han var på ret køl igen. Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til det. Det er altid svært når nogen går væk i blandt ens bekendte. I modsætning til da HPY døde, da involveret jeg mig ikke meget i det, da jeg kendte ham så lidt og kun havde mødt ham en enkelt gang eller to. Med alt ære og respekt både for HPY og jer brugere her inde på CA, så synes jeg faktisk dengang at I overreagerede ved hans død. Og alt det med R.I.P. HPY i signatur osv. hang mig ud af halsen. Jeg må jo nok trække mine tanker tilbage, og nu efter at Haude gået bort, så kan jeg godt forstå jeres reaktion den gang. Jeg undskylder.

Jeg vil huske tilbage på Haude som den festabe og tåbe han var på godt og ondt. Jeg kan ikke huske hvor mange gange jeg har lukket ham ind af bagdøren på det lokale disko pga. at han var for fuld og var kommet på tværs af dørmanden. Ja, nogle aftener lykkedes det ham faktisk at blive smidt ud 2-3 gange, til stor undren for dørmanden hver gang. "Clever little boy" må han havde tænkt ;)

Vi får ikke Haude tilbage på nogen måde, men jeg har fundet lidt billeder af ham som jeg husker ham bedst. I kan klikke på billederne for at se dem i stor format.

Billede Billede Billede

Billede Billede Billede

Billede Billede Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Haude for fanden din dumme dreng, det kan du sgu ikke være bekendt :-(

Jeg vil som så mange andre også mindes Haude som en altid glad dreng med et kæmpe smil, og en altid sjov kommentar.

Mine tanker er ved hans venner og familie.

R.I.P. Haude
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Brugeravatar
dj_joinz
Chart Attack VIP
Indlæg: 33
Tilmeldt: 17 maj 2003, 17:28
Kontakt:

Indlæg af dj_joinz »

Jeg lærte Haude at kende gennem nco. Har altid vekslet nogle positive ord med ham hver gang jeg har støt på ham i byen. Jeg har heller ej bemærket at han har været påvirket af stoffer, men som nco siger, så er man jo tit beruset nå den skal ha lidt gas, så det er nok grunden til at det er gået ubemærket hen.
Sidst jeg så Haude, var i dj pulten på Karizma, hvor han var med som sidekick og også der fik jeg en venlig hilsen fra ham.

Jeg mindes ham som en super flink fyr, med gang i den og altid et glimt i øjet ;)

Mine tanker går til Kasper ham selv og hans nærmeste.
\\On3
Site Admin
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:26
Geografisk sted: CePeHå

...

Indlæg af \\On3 »

Vi ses min ven!....
flubber
Indlæg: 206
Tilmeldt: 26 feb 2003, 18:31

...

Indlæg af flubber »

det fanme trist.
han var altså en fin fyr. Jeg kunne godt li ham.
vi har været til et par capotter sammen


Jeg vil også gerne give et beløb til kransen til hans begravelse.


gør mig ondt.

Jesper
__________________________________________
flubber|

Billede
It`s not only the music, it`s the beat...
Ace
[Ltd edition]
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 24 mar 2005, 19:53
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Trist trist trist...

Jeg har mødt Haude, til et enkelt pot. Og set den rare og venlige fyr du er. Samt snakket med dig på irc og det tager sgu hårdt at vide nogen som man kender, står alt for tidligt af ræset. Og du har levet i et ræs, men holdt dig i godt humør og altid været i stand til at give et smil på læben til dem som havde brug for det.

Hold dig ovenpå, og smil. Fordi vi smiler til dig, med tak for de minder du har givet os. RIP
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
MIU
Indlæg: 63
Tilmeldt: 28 jan 2005, 16:35
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af MIU »

Endnu en der måtte lade livet til stofferne :-(

Alt for tidligt at tage afsted. Kendte ham kun igennem mmradio, men derfor sidder man stadig tilbage med en klump i halsen.

Mine tanker er ved hans venner og familie
MIU - MMRadio

Buy Your Records !!
Besvar