"Everybody 2006" er ikk udgivet på single / vinyl release... men den er at finde på diverse opsamlinger.. (mener jeg) jeg ved i hvert fald stensikkert den er med på den dankse compilation " The Plaze Technonight vol. 1"
Bakko skrev:Det mix af Everbody skrev jeg også tidligere bliver ikke udgivet, mener det 2-4groove eller hvad de hedder remix, men er ikke sikker
nix.. men du skrev både at det var helt nyt.. og at det ikke blev udgivet... hvilket jeg rettede dig i, for at gøre folk opmærksomme på at hvis det er så har de muligheden for at anskaffe sig originale kopier... derudover så kan jeg da lige pointere at everybody har været i omløb på nettet i flere måneder.. ganske vist ikke i officielt scene release... men fra diverse mp3 sider... jeg gentog skam ikke.. jeg rettede..
forresten hvad mener du med "2-4 Grooves" ? hvad har de lavet? remixet??? eller... kunne ikke tyde det ud af din post...
Bakko skrev:Loudy 2-4 Grooves ja de har lavet remixet, men det er jo ikk cascada vi snakker om det er Rocco og det remix der har ligget her kommer ikke ud
My bad.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.