Glædestråd
Redaktør: Moderators
Jeg havde min sidste forelæsning i dag på dette semester.
(Jeg kunne så fortsætte i brokketråden om hvor meget der stadig mangler af projektet)
(Jeg kunne så fortsætte i brokketråden om hvor meget der stadig mangler af projektet)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fik mit Sonyericsson Bluetooth watch i fredags og nu har jeg endelig fået tilpasset remmen så jeg kan bruge det...
Go-go-gadget!!
Go-go-gadget!!
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Denne her kunne have endt i brokketråden for jeg skulle køre det sidste tog i dag mod Køge. Toget skulle afgå 00.46, men på grund af linie B+ var forsinket, så kom jeg afsted næsten tyve minutter for sent.
Med fyraftenstoget og med den viden, at der ville holde en dødsyg Mercedes taxa og vente på at køre mig hjem, når jeg ankom til Køge.
Ikke nok med at B+ var forsinket og for de togsagkyndige en gammel Reno, men der var også så meget tåge på strækningen, at jeg godt nok kunne give fuld gas, men det ville være for uforsvarligt, da sigtbarheden flere steder var ned til omkring 10 meter.
Som lokomotivfører har jeg ansvaret for, at jeg kan se, hvad der sker på skinnerne og det kan man ikke i ærtetyk tåge med 120 km/t, så jeg blev yderligere lidt forsinket inden jeg kunne ankomme til Køge.
Det var så alt det, der pegede imod brokketråden. Til gengæld holdt der ikke en kedelig Mercedes og ventede. Der holdt en af de onde Chrystler 300C dieselgangstere og ventede.
Godt nok en lækker bil. Svulmende former som en østtysk gymnastikpige og en kølergrill, så stor at selv hajen fra Dødens gab ville kigge en ekstra gang.
Så ledes endte en sen aftenvagt alligevel lykkeligt for lille mig
..
Med fyraftenstoget og med den viden, at der ville holde en dødsyg Mercedes taxa og vente på at køre mig hjem, når jeg ankom til Køge.
Ikke nok med at B+ var forsinket og for de togsagkyndige en gammel Reno, men der var også så meget tåge på strækningen, at jeg godt nok kunne give fuld gas, men det ville være for uforsvarligt, da sigtbarheden flere steder var ned til omkring 10 meter.
Som lokomotivfører har jeg ansvaret for, at jeg kan se, hvad der sker på skinnerne og det kan man ikke i ærtetyk tåge med 120 km/t, så jeg blev yderligere lidt forsinket inden jeg kunne ankomme til Køge.
Det var så alt det, der pegede imod brokketråden. Til gengæld holdt der ikke en kedelig Mercedes og ventede. Der holdt en af de onde Chrystler 300C dieselgangstere og ventede.
Godt nok en lækker bil. Svulmende former som en østtysk gymnastikpige og en kølergrill, så stor at selv hajen fra Dødens gab ville kigge en ekstra gang.
Så ledes endte en sen aftenvagt alligevel lykkeligt for lille mig
..
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Lidt Offtopic:3dotz skrev:.
Så måtte du næsten have kørt et 4G. S-tog. Men ved nærmere eftertanke, så kører der vidst ikke andre på den linje. Btw. Arbejder du i denne weekend på Køgebugtbanen?
... så skriver jeg i brokketrådan at Postdanmark har smidt min invitation væk
har fået min julepakke fra DC idag..
Indhold:
1stk. svinekam
1stk. oksesteg
1pk. kalkun filet i skiver
1pk. something jeg ik fik set
1pk. bacon i skiver
1stk. Salt og Pebber kværn med motor og lys og DC logo i bunden..
nice nok..
extra: en dvd med 5 fortællinger om Danish Crowns Historie. Gosh, cant wait to get home infront of the telly...
Indhold:
1stk. svinekam
1stk. oksesteg
1pk. kalkun filet i skiver
1pk. something jeg ik fik set
1pk. bacon i skiver
1stk. Salt og Pebber kværn med motor og lys og DC logo i bunden..
nice nok..
extra: en dvd med 5 fortællinger om Danish Crowns Historie. Gosh, cant wait to get home infront of the telly...
Men næ nej... Og oven i hatten gider hverken du eller hr. Vidunder at hilse i dag. Mine lunger ligger stadig på fortovet på Vesterå... Døve apperater :pSunshine skrev:det skal du ikke brokke dig til mig over. Jeg troede det var kloojve der er postmanden..