Hvad Sker der Perks?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Cargo skrev:
Sunshine skrev:jeg har faktisk for nylig været ude ofr noget lignende. Jeg havde parkeret et mindre heldigt sted (vejarbejde i Aalborg midtby stinker) og bilen sad fast i en masse mudder. Den ENESTE bil der stoppede op for at hjælpe var en med 3 af de brune i, og efterfølgende stoppede endnu en bil med 2 af deres fætre, garanteret. De hev efter en masse forskellige forsøg bilen fri, og jeg kom gladeligt derfra. Der var 3 danskere der stod og gloede dumt på os imens det hele stod på. De havde aldrig nogensinde kunnet finde på at spørge om de skulle hjælpe, det er helt sikkert!! Sådan er den danske mentalitet desværre mange gange. Der kan vi sgu lære noget af dem.
Det er sgu da bare fordi du har patter.

Kan ikke forklare hvorfor de hjalp AMH.. Han må være røv-lækker, og så var de gay, eller også har han taget for meget sol, så de troede at han var en af deres egne :p
Cargo, det var nogle af jordens mest stupide kommentar ever.... Tror man ikke skal dele befolkningen op i danskere og ikke-danskere. Det er ihvertfald efter min meningen ikke den rigtige vej til større integration.

Kan heller ikke rigtigt tage mig af alle provinsbeboernes historier om de har 5 invandrer der lavede ballade i en eller anden flække.

Har lyst til at spørge hvor mange af jer der ever i jeres liv nogensinde har gået igennem nørrebronx eller møljnerparken efter mørkets frembrud eller nogensinde har talt med nogle invandrer, jeg tror at hovedparten af dem som er kritiske overfor invandrerne er også dem, som er vokset op i de mange facistiske ligusterhække villaghetto områder, hvor der ikke er en skygge af en "fremmed" i 10 kilometers omkreds, som Danmark desværre er befolket med. Hvordan kan det være at det altid er de typer børn der har problemer med "fremmede", mens vi andre som har boet hele vores liv på nørrebro aldrig never ever i ens liv haft problemer med "fremmede"?.

Jeg er ked af at sige det gutter, men de er som er bange for "fremmede" og ghettodannelse, burde overveje om der ikke er noget galt med dem selv.
Jeg mener hvor smarte og åbne mennesker bliver man hvis man kun har leget hele sit liv med ligesindede på en fuck up vej i et dødsygt villaområde i en eller anden provinsielt flække?
Tag jer sammen og accepter at de vil altid være der eller så smid dog forklædningen og meld jer ind hos nazi Jonny i Greve. For i har jo ikke en skid forstand på "fremmede" utaknemlige og uartige unger!
Cargo
Indlæg: 161
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:08
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Indlæg af Cargo »

LeG0lAsDK skrev:
Cargo, det var nogle af jordens mest stupide kommentar ever.... Tror man ikke skal dele befolkningen op i danskere og ikke-danskere. Det er ihvertfald efter min meningen ikke den rigtige vej til større integration.
Det er da muligt at du synes..
Jeg kan bare ikke li deres tro, holdninger og opførsel.. Og den mening vil jeg have lov at have.

Jeg ved skam godt at danskere også kan være nogle skarn.
Men udlændninge har en eller anden grund et helt andet temperament end os.
Ja, danskere er hidsige i trafikken eks. De dytter og giver fingeren. Men de flyver fandme ikke ud af bilen og vil slæs, bare der er det mindste.
Se bare hvordan det gik med Lotte Thor Jensen.

"Hun efterlyser respekt hos de unge bilister, som hun desværre hver gang har oplevet er folk med anden etnisk baggrund end dansk"
http://www.bt.dk/article/20061109/KRIMI ... 4844103501

Og nu skal tråden ikke dreje sig om trafik - men det er blot for at statuere deres ligegyldighed mod den befolkning de nu engang har valgt at bo sammen med.

Og Ja, jeg handler da gladeligt it et pizzaria - men smiler venligt til dem hver gang, i håb om at de ikke spytter i min pizza, når jeg kigger væk.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Cargo skrev:Ja, danskere er hidsige i trafikken eks. De dytter og giver fingeren. Men de flyver fandme ikke ud af bilen og vil slæs, bare der er det mindste.
Så skulle du prøve at observere Reberbahnsgade en dag. Jeg har flere gange set hvorledes blegfede mænd kan gå hen og "tage fat" i en anden blegfed mand fordi han ikke lige flytter sig på den vej.
LeG0lAsDK skrev:(En masse rigtigt er skrevet forud, red.) Tag jer sammen og accepter at de vil altid være der eller så smid dog forklædningen og meld jer ind hos nazi Jonny i Greve. For i har jo ikke en skid forstand på "fremmede" utaknemlige og uartige unger!
Hvor er du god til at dele lussinger ud så det kan mærkes! Og det er noget af det mest rigtige jeg nogensinde har set nogen skrive.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Når de bryder vores regler skal de bare sendes hjem. Kort og godt.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
nesia
Indlæg: 952
Tilmeldt: 09 aug 2003, 22:06

Indlæg af nesia »

Down1 skrev:Når de bryder vores regler skal de bare sendes hjem. Kort og godt.
Jamen vi snakker jo for fanden om både anden og tredje generation, så må vi fandme lige spænde hjelmen og behandle dem som det de er ... DANSKERE!
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

nesia skrev:
Down1 skrev:Når de bryder vores regler skal de bare sendes hjem. Kort og godt.
Jamen vi snakker jo for fanden om både anden og tredje generation, så må vi fandme lige spænde hjelmen og behandle dem som det de er ... DANSKERE!
Ja for det hjælper nemlig. Vi skal bare løfte pegefingeren lidt. Og så opfører de sig som de skal. Det må være op til forældrene at holde styr på deres unger. Kan de ikke det må, der jo være en slags straf fra samfundets side.

Jeg ved godt man ikke kan smide dem ud da de jo nok har fået dansk statsborgerskab.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Todi skrev:Haha en stemning der blev pisket op :D

Men jeg kender da også en der har haft problemer med dem.
Min ven var i svømmehallen, og han stod og kiggede på et par dejlige tøser :thumbleft:

Pludselig hopper der en af disse der med alternativ pigmentering *Host* perker *host* ned i vandet til ham, giver ham et skub og råber ham ind i ansigtet "Hvad fanden glor du på ?" (han troede åbenbart han stod og gloede på ham, for pigerne kende ikke den lille mørke)
Min ven skubbede bare tilbage, og han skubbede tilbage igen.
Til sidst bliver min ven så sur op ham, at han slår han i hovedet [God stil :D ] og perkeren går tudende op af vandet. De er begge to 15 år.
10-15 minutter efter, kommer der en gruppe på 10-15 perkere, på omkring 16-17 år, ind i svømmehallen, og den ene af dem giver min ven at spark, lige i face, og han Black Out'er i et par sekunder, og må selv komme op af basinnet, selvom han bløder mega. Han brækkede næsen :o

Hvad fanden er det for en måde at opføre sig på man? angry9:
Indledningsvis er det en overreaktion af ham indvanderen, men efterfølgende er ham din kammerat sgu rystende afstumpet. At der efterfølgende kommer en hævnaktion, er ligeledes langt ude.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

LeG0lAsDK normalt er jeg forholdsvis enig med dig.
Men folk har squ lov til at have deres mening, uanset om de bor i Tarm, greve, brabrand eller kbh.
Du siger at du aldrig har haft problemmer med fremmede, men alligevel lyder det som om nørrebro er et frygteligt sted.
Jeg kommer hverken på nørrebro eller i møljnerparken, men derfor har jeg stadig ret til at have en mening, en mening skabt ud fra mine oplevelser.

Jeg kan slet ikke tage din kommentar omkrng de facistiske villaghettoer seriøst. Jeg har hele mit liv boet i en af disse åbenbart facistiske villaghettoer. Så jeg er ifølge dit indlæg ikke i standard til at acceptere fremmede ?

Det er fint at du er opvokset på nørrebro, men det gør dig ikke til smagsdommer over andre folks holdninger, liv, barndom osv.
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Cargo skrev:
Sunshine skrev:jeg har faktisk for nylig været ude ofr noget lignende. Jeg havde parkeret et mindre heldigt sted (vejarbejde i Aalborg midtby stinker) og bilen sad fast i en masse mudder. Den ENESTE bil der stoppede op for at hjælpe var en med 3 af de brune i, og efterfølgende stoppede endnu en bil med 2 af deres fætre, garanteret. De hev efter en masse forskellige forsøg bilen fri, og jeg kom gladeligt derfra. Der var 3 danskere der stod og gloede dumt på os imens det hele stod på. De havde aldrig nogensinde kunnet finde på at spørge om de skulle hjælpe, det er helt sikkert!! Sådan er den danske mentalitet desværre mange gange. Der kan vi sgu lære noget af dem.
Det er sgu da bare fordi du har patter.
Du tager helt fejl. Sunshine er ikke en ko. Ikke ud fra det billede jeg har set med Sunshine. Sunshine har bryster. Køer har patter. Dit postulat er værre end at kalde danske piger for ludere.

Ellers kan jeg godt lide din måde at skære tingene ud i pap på, så alle inklusiv mig og min fascistiske ligusterhækfamilie kan forstå det. Dog vil jeg sige, at jeg bestemt ikke er enig i specielt mange af dine synspunkter. Men hey. Det er jo et frit land og vi har lov til at have vores meninger.

Vi har dog også lov til at lytte til andres oplevelser af de fremmede, og den vej igennem danne nye meninger og lære lidt om fremmede kulturer. Det kan ikke siges nok. De fleste fremmede er ganske fornuftige mennesker, der bliver straffet kollektivt for enkelte individers manglende evne til at tilpasse sig det danske samfund.

Vi har flere danske problemer, som vi dog ikke hører så meget om. Specielt fordi det ikke på samme måder sælger aviser, men tænk lidt over den regering vi har siddende (som jeg selv har været med til at stemme ind). Hvis det stod til mig, så blev det meste af ministerholdet skiftet ud, men jeg kan ikke finde nogle fornuftige alternativer. End ikke Ponos vision om et perfekt Danmark.

Denne tråd er godt nok startet i 2003, og selv om Qzl har fundet to aflæggere, så erindrer jeg endnu værre tråde, men læser man denne tråd igennem, så kan man se, hvordan to af trådens aktive debattører har ændret mening/holdning siden trådstart i 2003 og frem til 2006.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
raffay
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 05 feb 2004, 01:14

Indlæg af raffay »

Synes stadigvæk jeg mangler et svar på definitionen "perker". Hvor går grænsen? Er man perker hvis man kører i BMW? Er det hvis man har Islam som religion? Er det hvis man er kioskejer eller er det hvis man ikke har skandinavisk kulør? Hvad med adoptivbørn fra den 3. verden? Hvad med flygtninge? Hvad med fattige polakker som kommer hertil og arbejder for en ussel løn?? Eller kan man kalde hvem som helst for perker? Budhister? Toyota ejere? Lastbil chauffører eller grønlædere?? Eller bunder det hele i ren og skær racisme?

Jeg er selv 2. g'er, født, opvokset og bor i Brøndby Strand (Vestegnen), altså nogen typiske karakteristika på en "perker". Hvis jeg nu gør noget ulovligt, såsom... tjaa, hvad skal vi sige, såsom at dele mine mp3'er og hente fra jer andre, eller kører over for rødt, skal jeg så også smides hjem til det land mine forældre kommer fra selvom mit pas er bordeauxrødt?? Hvornår går grænsen for at folk skal smides hjem? Hvormange generationer skal der gå før man bliver betragtet som dansker?
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hvad folk ligger i ordet perker er vel individuelt. Vi har sikkert ikke den helt samme forståelse af ordet og derfor anvendes det ofte utrolig bredt.

Tja ligesom techno er alt med bass (ofte brugt i en negativ sammenhæng) så er en perker vel bare en som ikke er dansk. Altså kommer an på hvilket diskursforhold der er mellem afsenderen og modtageren.

Så en egentlig defination på ordet perker får du næppe.
pono
devarjokendte.dk
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 22 apr 2002, 13:54

Indlæg af pono »

Så vidt jeg ved, er en perker en halv perser og en halv tyrker
Todi
Indlæg: 78
Tilmeldt: 22 sep 2006, 14:03

Indlæg af Todi »

QrazyLeg skrev:Hvad sker der for din ven at slå ham i hovedet?
Han blev sgu da træt at, at han 'perkeren' spillede så smart, og de stod og skubbede lidt til hinanden. Men jo, det var noget kun dumt .
Todi
Indlæg: 78
Tilmeldt: 22 sep 2006, 14:03

Indlæg af Todi »

raffay skrev: Hvis jeg nu gør noget ulovligt, såsom... tjaa, hvad skal vi sige, såsom at dele mine mp3'er og hente fra jer andre, eller kører over for rødt, skal jeg så også smides hjem til det land mine forældre kommer fra selvom mit pas er bordeauxrødt??
Nej, selvfølgelig skal du ikke det.
Efter hvad jeg kan fornæmme her i tråden, så kan folk ikke kan lide når "perkerne" smadrer andre, og generalt er irreterende og provokerende.
Jeg har personligt ikke noget i mod dem, som integrerer sig, eller ihvertfald prøver, får en uddanelse osv. Men der i mod dem der laver overdrevet meget kriminalitet og smadrer folk, de er fandme trælse !
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Todi skrev:Men der i mod dem der laver overdrevet meget kriminalitet og smadrer folk, de er fandme trælse !
Og det er de kaukasisk-danske udgaver ikke?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg kan ikke lide nogle mennesker der smadrer andre, uanset hudfarve. Og jeg er af den opfattelse at der er mindst lige så mange bonderøvsbonghoveder med meget lav intelligens som personer med en lidt mørkere hudfarve. Synes gang på gang jeg ser steroide-pumpede blegansigter oppe og slås pga den ene har sagt den andens Golf var sidste års model og stylingen to år gammel (jeg må også have fordomme når andre må). Til gengæld kan jeg ikke mindes at have set en "fætter" være oppe og slås det sidste år. Bevares - jeg kommer heller ikke hårdt belastede områder (bortset fra Aalborg - men det er mere hele begrebet Aalborg og aalborgensere, der er belastet. Men det kan de jo ikke gøre for).

Desuden synes jeg tit at når folk diskuterer indvandrere så bringer de det ene eksempel efter det andet frem fra Voldsmose, Gjellerup-parken og lignende steder. Det svarer lidt til at dømme unges intelligens i forhold til dem der går med en "Bevar Christiania" trøje, som ikke har fattet hvad Christiania er, og de imbicile hoveder der hænger ud i Ungdomshuset. Det gør vi jo ikke. I stedet bringer man eliten frem når man skal omtale danske unge. "Vi har aldrig haft så mange der søger på universitetet eller tager andre videregående uddannelser. Vi er såååå kloge". Der er så ingen der fortæller at det aldrig har været så let at komme på det forbandede universitet. Ligesom der er heller ikke nogen der har prøvet at tage vise straffeattesten på unge danskere i minumum 8 generation i de hårdt belastede områder som Voldsmose, Gjellerup-parken osv - og jo der bor også blegansigter i de områder.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ace
[Ltd edition]
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 24 mar 2005, 19:53
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

nco skrev:
_WHAT_ skrev:Uden for kom det til slagsmål mellem danskere og indvandere. Politiet blev tilkaldt, da de ankom sad en dansker oven på en indvander og slog ham i hovedet. Politiet ventede lidt med at gribe ind og gjorde det med kommentaren så har han vist fået nok.
Ham politi-manden skulle der være nogle flere af :)
Hørt. :D
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Darkheart
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:01
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

QrazyLeg skrev:Jeg kan ikke lide nogle mennesker der smadrer andre, uanset hudfarve. Og jeg er af den opfattelse at der er mindst lige så mange bonderøvsbonghoveder med meget lav intelligens som personer med en lidt mørkere hudfarve. Synes gang på gang jeg ser steroide-pumpede blegansigter oppe og slås pga den ene har sagt den andens Golf var sidste års model og stylingen to år gammel (jeg må også have fordomme når andre må). Til gengæld kan jeg ikke mindes at have set en "fætter" være oppe og slås det sidste år. Bevares - jeg kommer heller ikke hårdt belastede områder (bortset fra Aalborg - men det er mere hele begrebet Aalborg og aalborgensere, der er belastet. Men det kan de jo ikke gøre for).

Desuden synes jeg tit at når folk diskuterer indvandrere så bringer de det ene eksempel efter det andet frem fra Voldsmose, Gjellerup-parken og lignende steder. Det svarer lidt til at dømme unges intelligens i forhold til dem der går med en "Bevar Christiania" trøje, som ikke har fattet hvad Christiania er, og de imbicile hoveder der hænger ud i Ungdomshuset. Det gør vi jo ikke. I stedet bringer man eliten frem når man skal omtale danske unge. "Vi har aldrig haft så mange der søger på universitetet eller tager andre videregående uddannelser. Vi er såååå kloge". Der er så ingen der fortæller at det aldrig har været så let at komme på det forbandede universitet. Ligesom der er heller ikke nogen der har prøvet at tage vise straffeattesten på unge danskere i minumum 8 generation i de hårdt belastede områder som Voldsmose, Gjellerup-parken osv - og jo der bor også blegansigter i de områder.
At forsøge at sige den slags herinde, er lidt som at råbe in vinden. Jeg er enig, og synes det er sørgeligt at et tråd som denne for det første kan blive så stor, og for det andet, at den overhovedet får lov. Hint hint. Også derfor jeg ikke har blandet mig før nu.
- Darkheart -
We fools who love...
PinK^^ShadoW
Indlæg: 651
Tilmeldt: 29 okt 2006, 14:01
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

jeg fatter ikke i har så meget i imod dem...
mange og jeg mener mange af dem er sku meget flinke der er selføglelig nogle stykker der ikke ved hvordan man opføre sig, men danskerne har jo samme problem. nu er de jo godt nok gæster på en måde, så hvis de laver noget der er grovt nok kan de jo så smides hjem.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Att: Darkheart

Jeg vil ikke låse en tråd hvor folk diskuterer og det ikke er rettet mod en specifk bruger. Enig at en stor del af debatten er fremmedfjendsk, men jeg synes jeg har hørt vores folkevalgte politikere udtale sig lige så drastisk (det er så bare sørgeligt). Hvis en tråd som denne bliver lukket tidligt, så mangler det andet argument også, hvilket yderligere er en skam i en samfunds"debat".
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar