Julemix " DJ MixPoint - X-Mas 2K6 "

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Julemix " DJ MixPoint - X-Mas 2K6 "

Indlæg af ThomazMix »

DJ MixPoint - X-Mas 2K6


Password: marrychristmas
Dj FreeLoad
Indlæg: 539
Tilmeldt: 20 aug 2003, 10:50
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

NØØØJ Thomas pis! :D
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Kan vi ikke få en trackliste op?

BTW, er det kun hos mig, at bassen er totalt fucked?
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Syntes overgangen til "Last Christmas" Minder en del om DJ Pools Julemix 2003, med samme "Oh My God" Osv. Og en del af numrene er de samme som DJ Pool har brugt. Men igen, det er da nu meget godt med et nyt julemix :)

mikkel_hansen_99 skrev:Kan vi ikke få en trackliste op?

BTW, er det kun hos mig, at bassen er totalt fucked?
Nej. det virker udemærket her.
The Rock
Organized Crime Provider
Indlæg: 117
Tilmeldt: 24 okt 2006, 20:09

Indlæg af The Rock »

Nice mix, syntes det lyder ok:)
dj uggerby
Indlæg: 298
Tilmeldt: 18 nov 2006, 12:41

Indlæg af dj uggerby »

cooool god slutning
DJ POOL
Indlæg: 2
Tilmeldt: 05 dec 2006, 20:25

Indlæg af DJ POOL »

HAHAHAHA...I had to hear it to believe it!!

Ja, man undrer sig jo over, at én der har brugt SÅ meget energi på at kritisere mine mix, nu udsender et mix hvor der så åbenlyst er stjålet fra mit 3 år gamle julemix. - Du kunne da i det mindste have krediteret mig på coveret, med din sædvanlige, årlige DJ POOL / tuborg-jule-tegning, hehe. - Hvor MÅ det være pinligt for dig!

Glad for at det ikke er gået ubemærket hen, er blevet kontaktet af flere der har undret sig over lighederne.


DJ POOL
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Var?? Har du taget stoffer igen?? :lol:
Jeg havde ikke engang dit julemix, for du ved jo jeg ikke gider have noget at dit lort på min computer.
Men nu har jeg hentet det på MM og hvis du lige vil være så venlig at fortælle mig hvad jeg har stjålet, så er du rigtig rigtig sød.... :binky:
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

DJ POOL skrev: Glad for at det ikke er gået ubemærket hen, er blevet kontaktet af flere der har undret sig over lighederne.
Så er sæsonen skudt i gang for julesnapsen. Det er tydeligt at du har drukket for meget af det pis eller af natpotten.
Det er da muligt at han har brugt nogle af de samme sange - men man vil da ikke undgå at bruge de samme sange når det er juleklassikere.
Skulle jeg lave et 90'er mix - så vil jeg da også bruge nogle af de samme sange som du har brugt i dine poolmixes når det er disse sange der kendetegner 90'erne
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

det passer da vist ike wonder.

Hvis han fik det "udgivet" før Pool´s som er 3 år gammelt.
Så skulle han nok kalde det noget andet end 2k6 ?
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Dog bryder jeg mig ikke om at Pool opretter en profil kun for at smide en lille sviner.
Enten er man medlem af boardet eller også er man ikke
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

var mig der var for hurtig på tasterne mail. Men nej, jeg synes også det er skandaløst at oprette sig på et board blot for at dumpe en sviner. Thomas tag til Næstved i stedet for hehe
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

hvem helvede gider til næstved. Sikke dog.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Må nok os sige at jeg er lidt forundret over et Pool opretter en profil bare for at komme med en sviner.

Jeg har altid syntes at dine mix er fede.

Om påstandene er rigtige eller falske ang om det mix er stjålet aner jeg ikke da jeg ikke har dit gamle jule mix men må vidst hellere se om jeg kan finde det og høre om der er noget om anklagerne
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

YaKuZa_MaB skrev: Om påstandene er rigtige eller falske ang om det mix er stjålet aner jeg ikke da jeg ikke har dit gamle jule mix men må vidst hellere se om jeg kan finde det og høre om der er noget om anklagerne

Ved ikke om det var et request, men her har du det:

DJ-Pool-JuleMix-2003

http://www.speedyshare.com/130290489.html


Syntes de minder lidt om hinanden nogle steder, ikke for at være ond ved nogle, men der er nogle af lydene som går igen på hhv. dj thomaz og DJ Pool's. :roll:
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Man kan vel næsten ikke undgå at ting og sager ligner hinanden når man mixer.

Men hvis de ikke er totalt nøjagtige så er jeg sku ligeglad for der bliver sku hugget og taget fra alle i musik industrien. Så tør øjnene og kom videre.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Jeg ved ik hvad han hentyder til. Jeg har taget de sange jeg synes der var gode jule klassikere og mixet dem sammen efter tempoet. Så kan man jo ikke undgå at flere personer måske også har mixet nogle sange efter hinanden. Men det eneste tilfælde er fra MC Einar til Wham. Men de er ikke engang mixet sammen samme sted i sangen og slet ik på samme måde.

Så har jeg brugt samples fra Mastermix cderne, fordi jeg synes de passer godt til et julemix. Så vidt jeg ved har han ikke ene rettigheder til dem og det er ikke engang de samme samples og slet ik på de samme steder. Sangene kommer ikke i samme rækkefølge som hans. og jeg kunne blive ved i de 11 minuter mit mix er..

Ja er der nogen der vil give ham nogle tudekiks?? :lol:
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Syntes det er et godt mix du har mixet sammen dér. :)
DJ POOL
Indlæg: 2
Tilmeldt: 05 dec 2006, 20:25

Indlæg af DJ POOL »

At tracklisten ligger så tæt op af min, er jeg villig til at tilskrive tilfældighederne, selvom man godt kan undre sig lidt, da alle andre julemix ude, jo viser at man sagtens kan mixe julemusik, uden at bruge netop de sange som jeg også har valgt at bruge.

- Som det er blevet nævnt af andre tidligere i tråden, så synes jeg også, at overgangen til "Last Christmas" og brugen af de samme samples netop dér, ligger så tæt op af mit mix, at det seriøst skader din troværdighed at påstå noget andet. - Prøv at hør hvordan "Back In Time" er samplet og at "Oh My God" skulle bruges i SAMME overgang, hvad er chancen for det, seriøst? - Men jeg er sådan set ligeglad, for det er ikke mig det skader, du og alle din rygklappere herinde kan sagtens påstå noget andet, så længe at de folk der betyder noget, for mig og for mix-scenen, ved hvordan det hænger sammen. - Jeg havde da ved Gud heller ikke forestillet mig, at jeg kunne overbevise brugerne på et fileshare-forum om det forkerte i at stjæle. - I bøjer bare fakta, så det passer med jeres nasser-filosofi.

- Og hvis vi endelig skal blive personlige, er du så holdt op med at kompensere for dine mindreværdskomplekser ved at skyde dig selv i røven med diverse steroider og hormoner? - Man skal ikke kaste med sten når.......

I kan fortsætte jeres interne rygklapperi, jeg er ude igen.

DJ POOL
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Måske I skulle fortsætte i pm's. Kan ikke se hvad det her kommer os andre ved. Og så burde du nok bare hoppe tilbage til megamixers hvor du kommer fra - der er da ingen af os andre der gider at læse det lort du fyrer af her.!

Ja du er heldigvis ude igen - og bliv dog væk
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar