Hvor foregår det henne af ?Hoopstar skrev:glæder mig til Torsdag thi der skal jeg ind og se Kåring af årets FHM forside babe
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Citat fra FHM.dk :amh skrev:Hvor foregår det henne af ?
Husk, at du stadig kan nå at bestille billetter til årets brag en finalefest, hvor vinderen af Skattejagten bliver kåret.
Festen foregår 14.december på
Park Café/Kitty Club
Østerbrogade 79
2100 København Ø.
Der kommer masser af smukke kvinder, billige drinks og fede optrædener fra bl.a. Niarn og Alias.
KØB DIN BILLET HER.
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Okay. Skal selv på Lips Club/ Park torsdag. Ind og se Kon:trast eller hvad han hedder.Hoopstar skrev:Citat fra FHM.dk :amh skrev:Hvor foregår det henne af ?
Husk, at du stadig kan nå at bestille billetter til årets brag en finalefest, hvor vinderen af Skattejagten bliver kåret.
Festen foregår 14.december på
Park Café/Kitty Club
Østerbrogade 79
2100 København Ø.
Der kommer masser af smukke kvinder, billige drinks og fede optrædener fra bl.a. Niarn og Alias.
KØB DIN BILLET HER.
Jeg vil gerne præsentere jer for to af mine indflydelsrige venner. Hr. Sol og hr. Blå himmel.
Begge har været på besøg i dag og det er imponerende, så glade folk bliver over lidt solskin og en blå himmel.
Toppen af kransekagen var dog den kanariegule Lamborghini Gallardo der holdt på en virksomhedsparkeringsplads mellem Herlev og Skovlunde, som desværre kun kunne nydes i et par sekunder.
...
Begge har været på besøg i dag og det er imponerende, så glade folk bliver over lidt solskin og en blå himmel.
Toppen af kransekagen var dog den kanariegule Lamborghini Gallardo der holdt på en virksomhedsparkeringsplads mellem Herlev og Skovlunde, som desværre kun kunne nydes i et par sekunder.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
- Geografisk sted: langt væk
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
WUHU! Min motorcykel startede ved det første lille tryk på knappen idag!!!
Har ikke været startet siden midt i september, og nu skulle den så lige til vinter opbevaring.
Så er der jo en god chance for at den også opfører sig pænt til foråret
Har ikke været startet siden midt i september, og nu skulle den så lige til vinter opbevaring.
Så er der jo en god chance for at den også opfører sig pænt til foråret
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
- Geografisk sted: langt væk