REQ : Pepsomatic Mixes :D

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ja det mix kan jeg godt huske :P

Hapser det også - det er vist gået tabt i arkivet... takker nco\\
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

hold kæft det her holder max

Pepsomatic Best Of 2001 MM

Dj Mars & Dj AWP, mere af den slags :twisted:
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Aller
Geografisk sted: APG HQ

Indlæg af Aller »

Noget du vil smide op, TD-MILI? :oops:
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

oppe den i løbet af imorgen nat fra work :D
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Billede
marsdk
MegaMixers.com
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Damn, det er bare lang tid siden .. altså 2001 og hele Peps-serien. Jeg bliver squ helt sentimental ... det er jo snart 10 år siden, at jeg første gang lavede et megamix .. og 10 år siden, jeg første gang oplevede Ibiza.

Så tænker man egentlig lige over, hvor lang tid siden det er, at jeg lærte Cosmo, NCO, AWP, Falslev, Thomazmix og de andre gutter at kende ..
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

nco skrev:Jeg sidder lige netop nu og går i selvsving over 'Pepsomatical Summer 2003'-mixet fra Mars. Det er virkeligt et tonserfedt mix. Jeg sidder og tænker mig tilbage til de glade 90'er dage og en masse lækre drinks på stranden. Jeg vil ikke snyde jeres nytårsfest for dette mix, så der følger lige et link herunder. Godt nytår røvhuller.

dj_mars_-_pepsomatical_summer__2003_mm:
http://www.sendspace.com/file/441v8x

Syntes slutningen er mærkelig. Det lyder som en bil der bremser, og så er det hele ovre. ikke nogen outro.
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

Pepsomatic - 1st hard edition
- Mars & Cosmo

huhuhu det er så gennemført det mix. And it's NOT a dick.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

amh skrev:Det lyder som en bil der bremser, og så er det hele ovre. ikke nogen outro.
Det ER outtro'en.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

nco skrev:
amh skrev:Det lyder som en bil der bremser, og så er det hele ovre. ikke nogen outro.
Det ER outtro'en.
Ok. Men okay, det er jo et ældre mix :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Sæt dig lidt mere ind i kunsten at megamixe.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
marsdk
MegaMixers.com
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Så lærte vi da noget nyt idag børnlille!

Et mix er ikke et rigtigt mix, uden en outro. Hvis vi skal se nøgtern og nøgent på det, så er det faktisk outroen, der er den vigtigste brik i hele mixeprocessen. Altså, det er jo klimakset, slutningen, enden, den store udløsning, som udgør den store kraft i et helt mix. Baseret ud fra denne relativt nye viden omkring "outroing - the art formerly known as megamixing" ... vil jeg med denne ekspertise nu rådslå mig med Cosmo om at vi følger planen herunder.

1. Megamixers.com lukkes og vi åbner istedet www.outroers.com.
2. MMRadio lukkes og vi åbner www.outroradio.se
3. Alle DJs på den nye www.outroradio.se skal definere for hver gang, hvordan de ønsker at slutte deres mix/udsendelser.
4. Jeg vil i en lang redegørelse til Kulturministeriet, att. Brian Mikkelsen, bede ham om at overveje at lade alle danske kunstere lave en outro på deres kommende udgivelser. Der skal ved lovmæssigt indgreb sørges for at SKAT ved de danske grænser stopper ulovlige CD-indførsel med mindre, der er lagt en outro på.
5. Hvis man på en bytur oplever en DJ, der mixer sangene uden man får lov til at høre outroen på hver sang, kan man indføre skærpede restriktioner på det pågældende sted - som at de sidste 30 sekunder af Nik & Jays - Boing! skal spilles efter hvert nummer.

// mars - www.outroers.com :D
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Haha... :lol: Ja vi gamle kan ikke følge med mere. De nye mix tider er på vej..
Over and outro.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

marsdk skrev:Så lærte vi da noget nyt idag børnlille!

Et mix er ikke et rigtigt mix, uden en outro. Hvis vi skal se nøgtern og nøgent på det, så er det faktisk outroen, der er den vigtigste brik i hele mixeprocessen. Altså, det er jo klimakset, slutningen, enden, den store udløsning, som udgør den store kraft i et helt mix. Baseret ud fra denne relativt nye viden omkring "outroing - the art formerly known as megamixing" ... vil jeg med denne ekspertise nu rådslå mig med Cosmo om at vi følger planen herunder.

1. Megamixers.com lukkes og vi åbner istedet www.outroers.com.
2. MMRadio lukkes og vi åbner www.outroradio.se
3. Alle DJs på den nye www.outroradio.se skal definere for hver gang, hvordan de ønsker at slutte deres mix/udsendelser.
4. Jeg vil i en lang redegørelse til Kulturministeriet, att. Brian Mikkelsen, bede ham om at overveje at lade alle danske kunstere lave en outro på deres kommende udgivelser. Der skal ved lovmæssigt indgreb sørges for at SKAT ved de danske grænser stopper ulovlige CD-indførsel med mindre, der er lagt en outro på.
5. Hvis man på en bytur oplever en DJ, der mixer sangene uden man får lov til at høre outroen på hver sang, kan man indføre skærpede restriktioner på det pågældende sted - som at de sidste 30 sekunder af Nik & Jays - Boing! skal spilles efter hvert nummer.

// mars - www.outroers.com :D

// Mars for fanden :lol:

Billede
Besvar